Keanu en toen janequote:Op zondag 9 februari 2025 15:47 schreef Hznootje het volgende:
Ik krijg het idee dat Jane zich ook begint te ergeren aan Elsa..
Een terugkaatserquote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef Ireth het volgende:
Bij keanu ligt er Ameretto in zijn nachtkastje...
Jordy: "bij mij ligt er wat anders in mijn nachtkastje!"
Oogarts zei het welquote:Op zondag 9 februari 2025 15:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou heb daar nooit last van ondervonden
Er ligt een fles Amareto bij Keanu in zijn nachtkastje en bij Jordy iets wat wij niet hier willen weten.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef Joyce-43 het volgende:
die Amareto gaat het niet overleven tot tiramisu haha![]()
![]()
Ik vind dat Elsa de opdrachten ook niet echt serieus neemt..Ze kloot maar wat aan steeds en op alles is het…Nee komt welgoed, nee was een grapje blablablaquote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Keanu en toen jane
Jane nam het niet voor niets over.
Ze vroeg elsa 2x, elsa mag ik even proberen
en toen zei Milena ja roze koekenquote:Op zondag 9 februari 2025 15:48 schreef Ireth het volgende:
Bij keanu ligt er Ameretto in zijn nachtkastje...
Jordy: "bij mij ligt er wat anders in mijn nachtkastje!"
Het contrast tussen de werkpaarden en de luxepaarden is nu wel schrijnend.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef engine het volgende:
Terwijl er buiten gestreden wordt genieten de prinsesjes binnen van hun dadels.
Echt hoor. Milena en Sharice zijn de hele dag nog niet buiten geweest.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het contrast tussen de werkpaarden en de luxepaarden is nu wel schrijnend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |