SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook pas 3x gehoord.. ze doet alsof ze alles van vuur maken weet..quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:27 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu : maar dat is het dingen.. mensen dachten we gaan daar gewoon zitten
maaar wij zijn constant bezig![]()
Bla bla bla bezig jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:28 schreef Poesjuh het volgende:
Keanu vindt zichzelf constant bezig bij dqt vuur
Denk dat we tussen nu en een kwartier horen dat hij eten wil krijgenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zit helemaal onder is pas de 10e keer dat we wat horen
Te langquote:Op zondag 9 februari 2025 12:29 schreef Poesjuh het volgende:
Keanu: wij zitten hier echt al lang.
Hoe lang?
Ook de vraag, hoe weten ze de tijd?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:29 schreef Poesjuh het volgende:
Keanu: wij zitten hier echt al lang.
Hoe lang?
DAT KAN NIET!! Kinderen moet je opvoeden! Je hebt nooit rust!quote:Op zondag 9 februari 2025 12:32 schreef Kodiak100 het volgende:
LAAT HET NU TOCH GEWOON EENS MET RUST
Via de verwarmingquote:Op zondag 9 februari 2025 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook de vraag, hoe weten ze de tijd?
Moppie heeft veel aandacht nodig.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Keanu lijkt mij niet het type die in zijn jeugd vuurtjes heeft gestookt.
Jordy mattie jeff en acel vroeger wel dacht ik dat eens verteldenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Keanu lijkt mij niet het type die in zijn jeugd vuurtjes heeft gestookt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]hij noemde zichzelf een getto bitch vanmorgen blaasde ook prullenbakken op
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]hij noemde zichzelf een getto bitch vanmorgen blaasde ook prullenbakken op
volgens mij eerder wat opwarmen van gister.. dat bord pasta waar ze het net over hadden.quote:
ze hadden het over nat en droog houtquote:Op zondag 9 februari 2025 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap niet goed waarom ze dat grote stuk niet in 2en of 3en hebben gedaan.... Die kleine stukjes branden niet zolang.
Ik heb geen zin in een twinstream op binnenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft zin in een goede lunch
Jolien lunch gaat hem worden
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zuchtend : Ik hoop echt dat die opdracht zo voorbij is, want dit is echt uitstel van executie.
MBO in Nl krijgen bijna allemaal bouw in de vooropleiding, en volgens mij hebben de mannen allemaal MBO gedaan , helemaal beide Davids, want die zitten in de bouwquote:Op zondag 9 februari 2025 12:22 schreef Poesjuh het volgende:
Voor vrachtwagen deed axel bouwschool. Zal hij niet over liegen lijkt mij
Ze doet netnif ze de vuurmaster isquote:Op zondag 9 februari 2025 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Vuurtje weer bijna uit..
Eva : Ik moet terug komen.. of... ?
En dat is wat de zelfverklaarde getto-vuilnisbakblazer vraagt.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu Eva kom jij even de toren fixen
volgens mij is hij alleen te zien in de SL's te beluisteren is hij op spotifyquote:Op zondag 9 februari 2025 12:54 schreef Alyssadream85 het volgende:
Ik vind het heerlijk om met jullie mee te lezen. Vraagje; weet iemand waar ik de podcast geheel kan bekijken??
Ontopic: waarom doen Eva en Keanu of ze heel wat zijn??
Nee, daar zijn ze niet mee bezigquote:Op zondag 9 februari 2025 12:54 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn bezig met een auditie opdracht voor Expeditie Robinson. Opnames starten ergens in mei/juni, dus na BB...
hier staan zequote:Op zondag 9 februari 2025 12:54 schreef Alyssadream85 het volgende:
Ik vind het heerlijk om met jullie mee te lezen. Vraagje; weet iemand waar ik de podcast geheel kan bekijken??
Ontopic: waarom doen Eva en Keanu of ze heel wat zijn??
Joeh, neem toch niet alles zo serieus.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze niet mee bezig
dit vuur aanhouden heeft helemaal niets te maken met ER
als het verkloot is dan zal dat door wicky en Elsa komenquote:
Wel als je het Jordy vraagt jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als het verkloot is dan zal dat door wicky en Elsa komen
nee die meot je er zeker niet bij neerzetten het hout en aanmaakblokjes zijn hoofdzakelijk op dooe Elsa en Wicky vanachtquote:Op zondag 9 februari 2025 13:01 schreef Tascha071 het volgende:
Het komt echt wel goed met dat vuur als Jane er bij zou zitten. Wicky weet ik niet zeker
nou ik heb hun gezien vanacht ze bleven hout erop gooien en hadden gewoon hoog vuurquote:
Klopt, heb af en toe gekeken. Ook bij milena en sharice soms hoogquote:Op zondag 9 februari 2025 13:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik heb hun gezien vanacht ze bleven hout erop gooien en hadden gewoon hoog vuur
ja maar die bleven niet zo snel erop gooien die pakte een groot stuk en lagen die erbij en niet iedere 10 minutenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt, heb af en toe gekeken. Ook bij milena en sharice soms hoog
Ze hebben toch geen bijl?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:06 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom nou niet met hamer op die bijl
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:06 schreef Tascha071 het volgende:
Zijn de aanmaak blokjes nu nog in het spel?
Ze hebben heel dun hout, krullen , dat doen ze erop als het bijna uit isquote:Op zondag 9 februari 2025 13:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die meot je er zeker niet bij neerzetten het hout en aanmaakblokjes zijn hoofdzakelijk op dooe Elsa en Wicky vanacht
Aha een spies oidquote:Op zondag 9 februari 2025 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch iets nieuws gekregen of gevonden...
[ afbeelding ]
Is dat niet wat over is van dat spljtding wat gisteravond gelijk kapot ging?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch iets nieuws gekregen of gevonden...
[ afbeelding ]
Daar zijn zijn armen niet voorgemaakt.....en hij wil niet de volgende trauma dat zijn armen niet goed werken.....quote:Op zondag 9 februari 2025 13:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Keanu heeft te weinig hout en gaat hulp halen. Hij komt niet op het idee om zelf wat af te zagen
Gewoon een kachel pookquote:Op zondag 9 februari 2025 13:13 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is dat niet wat over is van dat spljtding wat gisteravond gelijk kapot ging?
quote:
Ah ok, ze deden het gisteravond met zo'n houtsplitter (geen idee hoe het heet) maar die brak al snel af.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Of die hing al buiten geen idee
Maar het is een kachelpook
Top, bedankt!quote:Op zondag 9 februari 2025 12:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
hier staan ze
Podcast · Big Brother · Big Brother de Podcast. Iedere week bespreekt een aantal bewoners de week. Hoe staat het met de spanningen? Hoe wordt het spel gespeeld? Iedere week beantwoorden de bewoners een aantal kijkersvragen en geven ze antwoord op de vraag: Wie moet er volgens jou het huis verlaten? Big Brother 2025, elke maandag t/m vrijdag 20.30 uur op RTL 5, GoPlay en Videoland. 22.20 uur op Play4. En natuurlijk 24/7 te volgen via de livestream op GoPlay en Videoland. #bigbrothernlbe
Ze hebben alleen slob denk ikquote:Op zondag 9 februari 2025 13:19 schreef greysbones het volgende:
En terug ..
kookt iedereen voor zichzelf ofzo ?
Of dat BB ze nog even laat darren of dat BB weer wat door de vingers ziet..... ik weet dat het beeld vertekend maar meerdere keren stonden ze nog geen twee stappen van het vuur vandaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
Maar. Dus.
Als BB de moeite neemt om te waarschuwen dat er maar 2 personen bij het vuur mogen zijn dan ga ik er van uit dat ze het nog niet verkloot hebben.
Ze zaagt welquote:Op zondag 9 februari 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
Elsa heeft ook een ieni minie stukje hout af weten te zagen
Als Eva nu ook eens weg blijft bij Keanuquote:Op zondag 9 februari 2025 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ga Eva steeds meer waarderen daar. Als ik die droef op de bank weer gekleefd aan milena zie zitten en dat vergelijk met Eva heb ik echt liever Eva.
en ver weg van het huisquote:Op zondag 9 februari 2025 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Eva nu ook eens weg blijft bij Keanu
( en milena en sharice )
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal in the army geleerd![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ja dit bedoelde ikquote:Op zondag 9 februari 2025 13:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die hebben er een stuk langer gezeten dan 2 uurquote:Op zondag 9 februari 2025 13:23 schreef mazaru het volgende:
Hopelijk gaan ze vanavond weer om half 9 naar bed. Het valt niet mee om 2 uur bij een vuurtje te zitten als je de hele dag zo hard werkt. Dan heb je je 10 uur slaap wel nodig![]()
[ afbeelding ]
Wilde kijken of hij op zijn vingers zou gaan slaan draaien ze het beeld wegquote:
Ja geen idee wat die aan het doen isquote:
ja filmpje maken duurt altijd iets langer, maar ik zag het ook en dacht echt, dit is toch niet te gelovenquote:
Ze zei dat ze haar haartjes had gewassen en geen stinkhaar wil hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
Muts af Jane
Daar slaat alle rook onder
Moet ze niet teveel met Sharice en Milena optrekken. Wat ze mag er graag bij zijn, en doet dan ook kleverig....quote:Op zondag 9 februari 2025 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ga Eva steeds meer waarderen daar. Als ik die droef op de bank weer gekleefd aan milena zie zitten en dat vergelijk met Eva heb ik echt liever Eva.
Op s2 is hij niet te zienquote:Op zondag 9 februari 2025 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
Al heel lang keanu op een stream vandaag. Zou bb hem een fantastische kandidaat vindenn
Echt ontzettend slappe hap dit jaar.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Kom op BB
Zegt het BB
Allemaal maar zeuren
oh dat geeft niks, wel lekker op de streamsquote:Op zondag 9 februari 2025 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar nu kun je haar niet vrijdag aan de poort zien![]()
Ik hoop de volgende die gaat vertrekkenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:37 schreef Koos1958 het volgende:
Al heel lang keanu op een stream vandaag. Zou bb hem een fantastische kandidaat vindenn
Heb ik met wicky of sharice.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:42 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik hoop de volgende die gaat vertrekken
pc gezeikquote:Op zondag 9 februari 2025 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
@:odie22 waar ben je![]()
Jolien gaat buiten iets doen
Alleen daarom al zou BB ze moeten laten falenquote:
wie zijn dat ?quote:
Denk dan als ze opgeven dat er 2 woestboos worden, Kiki en Eva je geeft klara niet op toch hahahaquote:Op zondag 9 februari 2025 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen daarom al zou BB ze moeten laten falen
Wicky ,Elsa,jolienquote:Op zondag 9 februari 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie zijn dat ?
waarom iedere keer twin stream.
en ik zou niet opgeven mietjes!!
Klopt maar het is BB / productie die zorgt voor een falend beleidquote:Op zondag 9 februari 2025 13:46 schreef odie22 het volgende:
wat een slappe hap zeg, ze kunnen niet zagen, niet kloven, niet vuur aanhouden, niet aan de regels houden
Theepauzequote:Op zondag 9 februari 2025 13:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie zijn dat ?
waarom iedere keer twin stream.
en ik zou niet opgeven mietjes!!
wie zijn nou werkelijk vuurbewakers? Jane en?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Elsa heeft ook een goeie techniek
denk je als BB geen falend beleid heeft , de groep wel iets kanquote:Op zondag 9 februari 2025 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar het is BB / productie die zorgt voor een falend beleid
Mattquote:Op zondag 9 februari 2025 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie zijn nou werkelijk vuurbewakers? Jane en?
Elsa een totempaal aan het uithouwen ?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
nee dat nietquote:Op zondag 9 februari 2025 13:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
denk je als BB geen falend beleid heeft , de groep wel iets kan
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Elsa heeft ook een goeie techniek
Mss kan ze ook eens iets doen en ze schoonmaken ipv van alleen maar te zeggen dat ze vies zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 13:47 schreef Kodiak100 het volgende:
De Wc's waren erg vuil volgens Milena
Waar heeft Jolien mee gewonnen eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2025 13:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen daarom al zou BB ze moeten laten falen
Het is de action editie dit jaarquote:Op zondag 9 februari 2025 13:48 schreef odie22 het volgende:
en waarom hebben ze ook een rubber hamer
Heb je die lui gezien gisteren?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:48 schreef odie22 het volgende:
en waarom hebben ze ook een rubber hamer
Matt gaat zo nog eens outquote:
dat zou nog kunnen, maar ik verwacht er weinig vanquote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat niet![]()
Maar denk wel dat ze wat actiever zouden zijn, of minder lak aan de regels zouden hebben.. iets meer inzet zouden hebben.. denk ik dan.
Nee, misschien een wedstrijdje make-up aanbrengen?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar heeft Jolien mee gewonnen eigenlijk
Toch niet met het vuurspel??.
Kloptquote:Op zondag 9 februari 2025 13:50 schreef Joyce-43 het volgende:
toch denk ik dat ze beter een groot stuk kunnen laten branden, brand langer denk ik
nee was helaas afwezig gisteravondquote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je die lui gezien gisteren?
Valt me mee dat ze dat gereedschap niet weggehaald hebben bij die lui
ik kreeg de indruk dat ze ze had schoongemaakt vandaar dat gemopperquote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss kan ze ook eens iets doen en ze schoonmaken ipv van alleen maar te zeggen dat ze vies zijn
Ja, en verbrand gezicht....die is straks zo rozig met dat gloeiende gezicht.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt gaat zo nog eens out
Van al dat blazen
Ze hebben gewoon prut gereedschapquote:
BB denkt ook, als ze niet eens bij de telefoon willen wachten gaan we daar ook niet veel tijd aan besteden.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee dat niet![]()
Maar denk wel dat ze wat actiever zouden zijn, of minder lak aan de regels zouden hebben.. iets meer inzet zouden hebben.. denk ik dan.
veel hout = groot vuur= gauw op, ze moeten het laten branden, niet heel Amsterdam ermee verwarmenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:50 schreef Joyce-43 het volgende:
toch denk ik dat ze beter een groot stuk kunnen laten branden, brand langer denk ik
Ze maken houtsnippersquote:Op zondag 9 februari 2025 13:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
veel hout = groot vuur= gauw op, ze moeten het laten branden, niet heel Amsterdam ermee verwarmen
Die zaag is ook echtquote:Op zondag 9 februari 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon prut gereedschap
Daar kan niemand fatsoenlijk mee uit de weg
ja, durf het niet te zeggen maar teveel kleine stukjes verstik je toch het vuur. (stuurlui)quote:Op zondag 9 februari 2025 13:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Hebben ze niets om mee te wapperen ? lijkt me efficienter en minder vermoeiendquote:Op zondag 9 februari 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt gaat zo nog eens out
Van al dat blazen
nominatiespel, die verloor kreeg de nominatiepin , dus Wickyquote:Op zondag 9 februari 2025 13:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar heeft Jolien mee gewonnen eigenlijk
Toch niet met het vuurspel??.
wie Jordy?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Maar iemand zei dat het klein moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |