Joeh, neem toch niet alles zo serieus.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze niet mee bezig
dit vuur aanhouden heeft helemaal niets te maken met ER
als het verkloot is dan zal dat door wicky en Elsa komenquote:
Wel als je het Jordy vraagt jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als het verkloot is dan zal dat door wicky en Elsa komen
nee die meot je er zeker niet bij neerzetten het hout en aanmaakblokjes zijn hoofdzakelijk op dooe Elsa en Wicky vanachtquote:Op zondag 9 februari 2025 13:01 schreef Tascha071 het volgende:
Het komt echt wel goed met dat vuur als Jane er bij zou zitten. Wicky weet ik niet zeker
nou ik heb hun gezien vanacht ze bleven hout erop gooien en hadden gewoon hoog vuurquote:
Klopt, heb af en toe gekeken. Ook bij milena en sharice soms hoogquote:Op zondag 9 februari 2025 13:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik heb hun gezien vanacht ze bleven hout erop gooien en hadden gewoon hoog vuur
ja maar die bleven niet zo snel erop gooien die pakte een groot stuk en lagen die erbij en niet iedere 10 minutenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt, heb af en toe gekeken. Ook bij milena en sharice soms hoog
Ze hebben toch geen bijl?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:06 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom nou niet met hamer op die bijl
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:06 schreef Tascha071 het volgende:
Zijn de aanmaak blokjes nu nog in het spel?
Ze hebben heel dun hout, krullen , dat doen ze erop als het bijna uit isquote:Op zondag 9 februari 2025 13:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die meot je er zeker niet bij neerzetten het hout en aanmaakblokjes zijn hoofdzakelijk op dooe Elsa en Wicky vanacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |