SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook pas 3x gehoord.. ze doet alsof ze alles van vuur maken weet..quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:27 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu : maar dat is het dingen.. mensen dachten we gaan daar gewoon zitten
maaar wij zijn constant bezig![]()
Bla bla bla bezig jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:28 schreef Poesjuh het volgende:
Keanu vindt zichzelf constant bezig bij dqt vuur
Denk dat we tussen nu en een kwartier horen dat hij eten wil krijgenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zit helemaal onder is pas de 10e keer dat we wat horen
Te langquote:Op zondag 9 februari 2025 12:29 schreef Poesjuh het volgende:
Keanu: wij zitten hier echt al lang.
Hoe lang?
Ook de vraag, hoe weten ze de tijd?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:29 schreef Poesjuh het volgende:
Keanu: wij zitten hier echt al lang.
Hoe lang?
DAT KAN NIET!! Kinderen moet je opvoeden! Je hebt nooit rust!quote:Op zondag 9 februari 2025 12:32 schreef Kodiak100 het volgende:
LAAT HET NU TOCH GEWOON EENS MET RUST
Via de verwarmingquote:Op zondag 9 februari 2025 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook de vraag, hoe weten ze de tijd?
Moppie heeft veel aandacht nodig.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Keanu lijkt mij niet het type die in zijn jeugd vuurtjes heeft gestookt.
Jordy mattie jeff en acel vroeger wel dacht ik dat eens verteldenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Keanu lijkt mij niet het type die in zijn jeugd vuurtjes heeft gestookt.
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]hij noemde zichzelf een getto bitch vanmorgen blaasde ook prullenbakken op
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]hij noemde zichzelf een getto bitch vanmorgen blaasde ook prullenbakken op
volgens mij eerder wat opwarmen van gister.. dat bord pasta waar ze het net over hadden.quote:
ze hadden het over nat en droog houtquote:Op zondag 9 februari 2025 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik snap niet goed waarom ze dat grote stuk niet in 2en of 3en hebben gedaan.... Die kleine stukjes branden niet zolang.
Ik heb geen zin in een twinstream op binnenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft zin in een goede lunch
Jolien lunch gaat hem worden
quote:Op zondag 9 februari 2025 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy zuchtend : Ik hoop echt dat die opdracht zo voorbij is, want dit is echt uitstel van executie.
MBO in Nl krijgen bijna allemaal bouw in de vooropleiding, en volgens mij hebben de mannen allemaal MBO gedaan , helemaal beide Davids, want die zitten in de bouwquote:Op zondag 9 februari 2025 12:22 schreef Poesjuh het volgende:
Voor vrachtwagen deed axel bouwschool. Zal hij niet over liegen lijkt mij
Ze doet netnif ze de vuurmaster isquote:Op zondag 9 februari 2025 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Vuurtje weer bijna uit..
Eva : Ik moet terug komen.. of... ?
En dat is wat de zelfverklaarde getto-vuilnisbakblazer vraagt.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu Eva kom jij even de toren fixen
volgens mij is hij alleen te zien in de SL's te beluisteren is hij op spotifyquote:Op zondag 9 februari 2025 12:54 schreef Alyssadream85 het volgende:
Ik vind het heerlijk om met jullie mee te lezen. Vraagje; weet iemand waar ik de podcast geheel kan bekijken??
Ontopic: waarom doen Eva en Keanu of ze heel wat zijn??
Nee, daar zijn ze niet mee bezigquote:Op zondag 9 februari 2025 12:54 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn bezig met een auditie opdracht voor Expeditie Robinson. Opnames starten ergens in mei/juni, dus na BB...
hier staan zequote:Op zondag 9 februari 2025 12:54 schreef Alyssadream85 het volgende:
Ik vind het heerlijk om met jullie mee te lezen. Vraagje; weet iemand waar ik de podcast geheel kan bekijken??
Ontopic: waarom doen Eva en Keanu of ze heel wat zijn??
Joeh, neem toch niet alles zo serieus.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze niet mee bezig
dit vuur aanhouden heeft helemaal niets te maken met ER
als het verkloot is dan zal dat door wicky en Elsa komenquote:
Wel als je het Jordy vraagt jaquote:Op zondag 9 februari 2025 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als het verkloot is dan zal dat door wicky en Elsa komen
nee die meot je er zeker niet bij neerzetten het hout en aanmaakblokjes zijn hoofdzakelijk op dooe Elsa en Wicky vanachtquote:Op zondag 9 februari 2025 13:01 schreef Tascha071 het volgende:
Het komt echt wel goed met dat vuur als Jane er bij zou zitten. Wicky weet ik niet zeker
nou ik heb hun gezien vanacht ze bleven hout erop gooien en hadden gewoon hoog vuurquote:
Klopt, heb af en toe gekeken. Ook bij milena en sharice soms hoogquote:Op zondag 9 februari 2025 13:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik heb hun gezien vanacht ze bleven hout erop gooien en hadden gewoon hoog vuur
ja maar die bleven niet zo snel erop gooien die pakte een groot stuk en lagen die erbij en niet iedere 10 minutenquote:Op zondag 9 februari 2025 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt, heb af en toe gekeken. Ook bij milena en sharice soms hoog
Ze hebben toch geen bijl?quote:Op zondag 9 februari 2025 13:06 schreef Tascha071 het volgende:
Waarom nou niet met hamer op die bijl
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:06 schreef Tascha071 het volgende:
Zijn de aanmaak blokjes nu nog in het spel?
Ze hebben heel dun hout, krullen , dat doen ze erop als het bijna uit isquote:Op zondag 9 februari 2025 13:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee die meot je er zeker niet bij neerzetten het hout en aanmaakblokjes zijn hoofdzakelijk op dooe Elsa en Wicky vanacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |