Als Eva nu ook eens weg blijft bij Keanuquote:Op zondag 9 februari 2025 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ga Eva steeds meer waarderen daar. Als ik die droef op de bank weer gekleefd aan milena zie zitten en dat vergelijk met Eva heb ik echt liever Eva.
en ver weg van het huisquote:Op zondag 9 februari 2025 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Eva nu ook eens weg blijft bij Keanu
( en milena en sharice )
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
allemaal in the army geleerd![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 13:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ja dit bedoelde ikquote:Op zondag 9 februari 2025 13:23 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die hebben er een stuk langer gezeten dan 2 uurquote:Op zondag 9 februari 2025 13:23 schreef mazaru het volgende:
Hopelijk gaan ze vanavond weer om half 9 naar bed. Het valt niet mee om 2 uur bij een vuurtje te zitten als je de hele dag zo hard werkt. Dan heb je je 10 uur slaap wel nodig![]()
[ afbeelding ]
Wilde kijken of hij op zijn vingers zou gaan slaan draaien ze het beeld wegquote:
Ja geen idee wat die aan het doen isquote:
ja filmpje maken duurt altijd iets langer, maar ik zag het ook en dacht echt, dit is toch niet te gelovenquote:
Ze zei dat ze haar haartjes had gewassen en geen stinkhaar wil hebben.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
Muts af Jane
Daar slaat alle rook onder
Moet ze niet teveel met Sharice en Milena optrekken. Wat ze mag er graag bij zijn, en doet dan ook kleverig....quote:Op zondag 9 februari 2025 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Ga Eva steeds meer waarderen daar. Als ik die droef op de bank weer gekleefd aan milena zie zitten en dat vergelijk met Eva heb ik echt liever Eva.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |