SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Is die BigBDSMBrother?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik zit Chris Hansen te kijken.
Blijft grappig.
En triest...:')![]()
Why don't you take a seatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blijft grappig.
En triest...Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat zegt 'ie nog steedsquote:
Doet het inmiddels al bijna 20 jaar:')![]()
Stevig stoeltjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat zegt 'ie nog steeds
Doet het inmiddels al bijna 20 jaarWell, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
het moest een kerstboom wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie lekker moe?![]()
Hello I am Chris haaaaaaaaasenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blijft grappig.
En triest...Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
geen pater?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
als jullie allemaal lekker gaan slapen pak ik ff wat punten![]()
Als je nog ff wacht kan je hier een bruine punt ophalen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
als jullie allemaal lekker gaan slapen pak ik ff wat puntenDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
woont er iemand in de. buurt van Tiel trouwens
dit was grappig
https://drive.google.com/(...)ZRe/view?usp=sharing
ff maar opgenomen waar ik zat enzo. dus is niet echt hele plein hoe het geluid was. maar dit is min of meer wat we als muzikanten horen.Do what you love, love what you do!![]()
Niet lekker moequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie lekker moe?
Wel moeTrust nobody![]()
@Werkmanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef kree het volgende:
dot was grappig
https://drive.google.com/(...)ZRe/view?usp=sharing![]()
Woon op best een eind van Tielquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef kree het volgende:
d9t was grappig
https://drive.google.com/(...)ZRe/view?usp=sharing
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bleh. Heb nog te veel energie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Je zou 't bijna denken. Ik geniet van Eric Johnson z'n gitaarspelWell, life can be a riot
Zeer zeker. Echt een gitaarlegende
Well, life can be a riot
moet zeggen eerlijk toen ik daar speelde was niet echt mijn beste tijd, denk dar ik onder invloed was. LOL
geen zorgen hoefde toen niet te rijden. naja
way voel ,me er nog schuldig over soms achteraf, hoewelnhetb allemaal muzikaal wel lukte gezien dit 1 keer avond ervoor was oefenen uur met niemand die elkaar konden vooraf.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is mooi man. Muziek verbroederd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef kree het volgende:
moet zeggen eerlijk toen ik daar speelde was niet echt mijn beste tijd, denk dar ik onder invloed was. LOL
geen zorgen hoefde toen niet te rijden. naja anybway voel ,men er nog schuldig over soms achteraf, hoewelnhetb allemaal muzikaal wel lukte gezien dit 1 keer avond ervoor was oefenen uur met niemand die elkaar konden vooraf.Well, life can be a riot
zeker en sinds dien heb ik me leven ook wel; verbeterd hoor. maar dacht er ff zo aan terug. hahaha. eigenlijk best erg dan denk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is mooi man. Muziek verbroederd.Do what you love, love what you do!![]()
Ik was afgeleid door een prachtig nummer van de kapotte kachelsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef maily het volgende:
ik was afgeleid door een prachtig lied in MUZ, gepost door @:Shii![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
kapotte kachels.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door een prachtig nummer van de kapotte kachels![]()
Bekijk deze YouTube-video
die kun je beter horen dan ruiken inderdaad![]()
![]()
Ieuw, Fellaliquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier krijg ik echt een harde plasser van
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
heb je d'r aan gesnuffeld danquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
kapotte kachels.
die kun je beter horen dan ruiken inderdaad![]()
![]()
lol ben beetje stout geweest met muziek maken enzo. en als je het dan terug luistert had beetje beter gekund. maargoed allemaal voor goeie doel he en weet neit eens meer hoeveel ervan gedaan.
het heeft mij alleen geld gekost vooral, maar maakt niet u8it. tis hobby.
alles naar goede doel.Do what you love, love what you do!![]()
drummer en bassist zou ik nog wel eens willen hebben weer met iets btw. maarja allemaal andere dingen
Do what you love, love what you do!![]()
Nooit last van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bleh. Heb nog te veel energie."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jan en Bas maken er dagelijks een podcast vanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:46 schreef Sally het volgende:
WVL liefhebbers/kijkers hier?
Briefje van Jan - aan moeder Mo
Ik heb wel een petje voor de nare jongens maar die podcasts heb ik nog nooit geluisterd nie![]()
![]()
Molk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
YwaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
lol moet zeggen vermaak me wel met al die oude opnmanens enzo en dat ik denk wtf deed ik toen
jullie?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:53 schreef kree het volgende:
lol moet zeggen vermaak me wel met al die oude opnmanens enzo en dat ik denk wtf deed ik toen
jullie?![]()
Ik ga zo weer een aflevering knokke of kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gehehe snap. want aan de lopende band foutjes. maarja. hahaha sfeertje was wel ok enzo ermee.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Neehoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
slapen is voor mietjes. happy. hahaha morgen vrij denk?Trust nobody![]()
Krolk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
the white roomquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
there's a room where the light won't find you![]()
![]()
dat doe ik echt nooitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
goedzo.
en pas omvallen als je naast je bed staatals ik dreig om te vallen ga ik of op de bank liggen of ik kruip gewoon mijn bed in maar spontaan KO gaan dat is lang geleden
![]()
![]()
Zo, dat waren 3 paters en een limoncello. Dat is de max voor vandaag en nu is het bedtijd. Welterusten DTS![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
de max voor vandaag?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat waren 3 paters en een limoncello. Dat is de max voor vandaag en nu is het bedtijd. Welterusten DTS![]()
het is nu al zaterdag he![]()
![]()
strakke tijd welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
in 3 minuten dat is een strak gemiddelde
![]()
![]()
Het is pas zaterdag nadat ik weer wakker benquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:03 schreef maily het volgende:
[..]
de max voor vandaag?
het is nu al zaterdag he
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is pas zaterdag nadat ik weer wakker ben![]()
![]()
wat jij wilquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is pas zaterdag nadat ik weer wakker ben![]()
Waarom zeg je dat steeds?quote:
Er zijn meerdere mensen die allemaal aan t kletsen zijnTrust nobody![]()
lol waarom zit je er dan wel? hehehehe.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:14 schreef Shii het volgende:
Tja ik zit hier niet om jou te vermaken.Do what you love, love what you do!![]()
ik zit hier voor de puntenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
lol waarom zit je er dan wel? hehehehe.![]()
Ja het is wel anders, ben ik met je eens. Maar fijn voor de fans en band om toch door te gaan. En na zo lang gewacht te hebben. Ook wel respectvol.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:13 schreef maily het volgende:
[..]
En toch hoorde ik bij Chester meer emotie dan bij Emily ....![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:03 schreef mario390 het volgende:
de neerlandse bewohner moeten sporten in 80s outfit![]()
ja het is inderdaad boeiend gesprek hier wel ja. .....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat steeds?
Er zijn meerdere mensen die allemaal aan t kletsen zijn
LOLDo what you love, love what you do!![]()
normaal kom ik voor de gezelligheid maar als mijn R&P levels eenmaal over het punt heen zijn dan is dat gevoel weg en ga ik gewoon rustig zitten bolken voor de goede vredequote:![]()
![]()
beterquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
normaal kom ik voor de gezelligheid maar als mijn R&P levels eenmaal over het punt heen zijn dan is dat gevoel weg en ga ik gewoon rustig zitten bolken voor de goede vrede![]()
![]()
kan je begrijpen soort van? helpt wat met liedjes dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
normaal kom ik voor de gezelligheid maar als mijn R&P levels eenmaal over het punt heen zijn dan is dat gevoel weg en ga ik gewoon rustig zitten bolken voor de goede vredeDo what you love, love what you do!![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
kreequote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
betekend dat hetzelfde als "Zag ik daar rooksignalen voorbij komen die rellen aankondigen"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:20 schreef maily het volgende:
[..]
aha
the oxwhite queen livens up the topic![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:19 schreef Harrie het volgende:
nog zo'n puncktenpacker die ranzige haas
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ben diep beledigd.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
muzikaal kan ik dat onwijs waarderen he dat nr.....
het lijkt mss simpeler als het is. maar het zit wmb goed in elkaar.
die film. jah kun je twijfels over hebben. tis wel cult idee ofzo denk. en dat waardeer ik wel enzo.Do what you love, love what you do!![]()
nee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
betekend dat hetzelfde als "Zag ik daar rooksignalen voorbij komen die rellen aankondigen"
gewoon de aankondiging in het Engels.
De Ossenwitkoningin![]()
Shii is a hero and a true champignon
natuurzuivere kwaliteit niervetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:23 schreef maily het volgende:
[..]
nee.
gewoon de aankondiging in het Engels.
De Ossenwitkoningin![]()
Welke film?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:23 schreef kree het volgende:
muzikaal kan ik dat onwijs waarderen he dat nr.....
het lijkt mss simpeler als het is. maar het zit wmb goed in elkaar.
die film. jah kun je twijfels over hebben. tis wel cult idee ofzo denk. en dat waardeer ik wel enzo.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik kwam trouwens nog familie van Shii tegen
Nu je hier toch bent wat is de functie van deze smileyquote:, daar hadden we het gister over.
gast, kijk gewoon een paar kwaliteits producties op the hubquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:28 schreef mario390 het volgende:
ik wacht tot in colombie endlich eine meid allein naar wc gaat![]()
van dat liedje tenicious D of hoe het ook heet. het liedje was er eerder als film trouwens.quote:
LOl die hele film gaat nergens over. maar al met al wel een cult idee en hou daarvan.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij heeft dat met een bepaald Nederlands Songfestival-liedje te makenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent wat is de functie van deze smiley, daar hadden we het gister over.
Nou weet ik nog niksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
van dat liedje tenicious D of hoe het ook heet. het liedje was er eerder als film trouwens.
LOl die hele film gaat nergens over. maar al met al wel een cult idee en hou daarvan.Iedereen is een kutlultrut
jij zei ooit dat je dat op een gagball vond lijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent wat is de functie van deze smiley, daar hadden we het gister over.
![]()
Al aamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
zet cv aan dan? hier is het wel lekker warm hoor?
Koud in slaapkamerTrust nobody![]()
Nee dat is die joost smiley. Deze vat ik ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat met een bepaald Nederlands Songfestival-liedje te maken
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat met een bepaald Nederlands Songfestival-liedje te maken![]()
![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
jij zei ooit dat je dat op een gagball vond lijkenIedereen is een kutlultrut
Oh ok die laat ik maar...quote:Iedereen is een kutlultrut
Geen functie, maar nietszeggende smiley om even te posten als ik geen zin heb om goedemorgen, goedemiddag of weet ik veel wat te typen, maar gewoon even een post in DTS. Maar leuker dan eenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
of
wat mij betreft.
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen functie, maar nietszeggende smiley om even te posten als ik geen zin heb om goedemorgen, goedemiddag of weet ik veel wat te typen, maar gewoon even een post in DTS. Maar leuker dan eenof
wat mij betreft.
![]()
![]()
Dan vraag ik het wel aan Dannyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen functie, maar nietszeggende smiley om even te posten als ik geen zin heb om goedemorgen, goedemiddag of weet ik veel wat te typen, maar gewoon even een post in DTS. Maar leuker dan eenof
wat mij betreft.
quote:is Joost Klein, inderdaad. En
is "Birds" van Anouk.
moet zeggen ik had me er beetje mee vermaakt, maar een A film is het niet. vond het grappig wel.quote:
toch keertje kijken denk als je in lollige bui bent.Do what you love, love what you do!![]()
ofquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:32 schreef Shii het volgende:
[..]
wat mij betreft.
![]()
![]()
Oh van Anouk, pfffffffffffff..............quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:33 schreef Homijn het volgende:
[..]is Joost Klein, inderdaad. En
is "Birds" van Anouk.
teruglezen in DTSquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:36 schreef maily het volgende:
[..]
o als je toch hier bent; lees ff terug![]()
![]()
Nee dank je, ik kijk wel héle slechte films maar moet wel een beetje cult zijn. The Room is een aanrader met popcorn en gezelschap. Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen ik had me er beetje mee vermaakt, maar een A film is het niet. vond het grappig wel.
toch keertje kijken denk als je in lollige bui bent.Iedereen is een kutlultrut
Vooral het 14e seizoen is de moeite waard. Sterke verhaallijnquote:
Ik mention niet, kut functiequote:Iedereen is een kutlultrut
Tot zoquote:
eens kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je, ik kijk wel héle slechte films maar moet wel een beetje cult zijn. The Room is een aanrader met popcorn en gezelschap. Bekijk deze YouTube-video
Met Nattekat als winnaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Vooral het 14e seizoen is de moeite waard. Sterke verhaallijn![]()
tis wel hou van die muzikaal stijl enmzo. maar nog niet helemaal onder de knie enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Zit je nu te spoileren?quote:
moet beetje meer gitaar oefenen ook eigenlijk. was er best ver mee. maar zo druk enzo dat ik er niet meer mee bezig mee ben geweest.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat is zo slecht en lachwekkend. En daarom een succes, soms draait het nog in bioscopen en dat is feest met joelend publiekquote:
minder bolken meer oefenen, het is prioriteiten stellen in het levenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:44 schreef kree het volgende:
moet beetje meer gitaar oefenen ook eigenlijk. was er best ver mee. maar zo druk enzo dat ik er niet meer mee bezig mee ben geweest.![]()
![]()
Als je het leuk vindt, dan kun je er altijd tijd voor vrijmaken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:44 schreef kree het volgende:
moet beetje meer gitaar oefenen ook eigenlijk. was er best ver mee. maar zo druk enzo dat ik er niet meer mee bezig mee ben geweest.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
minder bolken meer oefenen, het is prioriteiten stellen in het levenprioriteiten inderdaad @kreequote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, dan kun je er altijd tijd voor vrijmaken.![]()
ja is waar maar ook doelen hebben om naar toe te werken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
minder bolken meer oefenen, het is prioriteiten stellen in het leven
ik wil wel maar mis iemand met mee enzo om te doen?Do what you love, love what you do!![]()
https://www.eentegeneenzaamheid.nl/quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja is waar maar ook doelen hebben om naar toe te werken?
ik wil wel maar mis iemand met mee enzo om te doen?![]()
Smoesjes. Gitaar spelen doe je niet met een meisje hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja is waar maar ook doelen hebben om naar toe te werken?
ik wil wel maar mis iemand met mee enzo om te doen?![]()
wat dan welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Smoesjes. Gitaar spelen doe je niet met een meisje hoor.ik zoek nog een nieuwe hobby
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neuh zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Smoesjes. Gitaar spelen doe je niet met een meisje hoor.
Ik kan het beetje want zelf geprobeerd enzo want ben meer van piano. maar ok kom er stukje mee.
Maar vind het saai alleen want ik kan niet zo goed zingen enzo. en ik weet uit ervaring als er iemand is die dat wel kan dan brengt het naar hoger niveau.Do what you love, love what you do!![]()
Doe maar puntenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen ideequote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat dan welik zoek nog een nieuwe hobby
![]()
ik denk trouwens ga zo naar bed. kweet moet ik zeg maar wat ik denk en hoop ik dat ooit een vriendelijke vrouw denkt van mss is dat leuk ofzo. maar eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven.
Heb je al eens geprobeerd via een dating app?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:54 schreef kree het volgende:
ik denk trouwens ga zo naar bed. kweet moet ik zeg maar wat ik denk en hoop ik dat ooit een vriendelijke vrouw denkt van mss is dat leuk ofzo. maar eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven.![]()
Dat is altijd een leuke hobby.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
lijkt me leuk in combinatie met een lekker drankje ofzo![]()
![]()
jawel diverse enzo. en was altijd raar. maar heb het hier wel eens over gehad. aan ene kant heb ik er ook gewoon geen zin in weer. al dat gedoe en zeker met dating apps. van je goed voordoen etc. LOL had er gewoon ff geen zin in.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd via een dating app?
sluit niet uit weer wel, maar ff was ik er klaar mee wel, eigenwijze bitches erop ook die denken dat ze geweldig zijn. en kunnen eisen van mij... dikke lul dan hebben ze aan mij een verkeerde dus.Do what you love, love what you do!![]()
nog 1-tje danquote:
beetje op tijd naar bed vandaag want wil morgen een beetje op tijd in die lange gele zuipkeet zitten![]()
![]()
Lekker warm, maar Mario ziet haar liever op de pleequote:Iedereen is een kutlultrut
Je scrijvt romane @hemarookworstquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:54 schreef kree het volgende:
ik denk trouwens ga zo naar bed. kweet moet ik zeg maar wat ik denk en hoop ik dat ooit een vriendelijke vrouw denkt van mss is dat leuk ofzo. maar eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven.![]()
Misschien zelf ook andere prioriteiten stellen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
jawel diverse enzo. en was altijd raar. maar heb het hier wel eens over gehad. aan ene kant heb ik er ook gewoon geen zin in weer. al dat gedoe en zeker met dating apps. van je goed voordoen etc. LOL had er gewoon ff geen zin in.
sluit niet uit weer wel, maar ff was ik er klaar mee wel, eigenwijze bitches erop ook die denken dat ze geweldig zijn. en kunnen eisen van mij... dikke lul dan hebben ze aan mij een verkeerde dus.![]()
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
nog 1-tje dan
beetje op tijd naar bed vandaag want wil morgen een beetje op tijd in die lange gele zuipkeet zitten![]()
Mario en ik zijn dikke maatjes, maar ik denk niet dat hij z’n vriendin met mij zou willen delen.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mario en ik zijn dikke maatjes, maar ik denk niet dat hij z’n vriendin met mij zou willen delen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je bent een leuke vent kree. Uiterlijk niet verkeerd, goeie baan, muzikaal en je kan koken. Ik zie niks negatiefs.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:54 schreef kree het volgende:
ik denk trouwens ga zo naar bed. kweet moet ik zeg maar wat ik denk en hoop ik dat ooit een vriendelijke vrouw denkt van mss is dat leuk ofzo. maar eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven.Iedereen is een kutlultrut
wss. maar ik ben maar een keertje verliefd geweest en denk dan weet je dat ofzo. daarna nooit meer gehad.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien zelf ook andere prioriteiten stellen?
en zo gekwetst dat ik het niet eens meer zocht ook. met nog hele toestanden waardoor al niet. zucht.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat dan welik zoek nog een nieuwe hobby
![]()
weet ik ook wel een beetje. maar tis ook wel persoonlijk iets van mezelf dat ik hierdoor onwijs onzeker ben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een leuke vent kree. Uiterlijk niet verkeerd, goeie baan, muzikaal en je kan koken. Ik zie niks negatiefs.
Kweet niet ben nog niet op de voorgrond enzo aanwezig, wil ik helemaal niet. en oke als je denkt wat zoek ik in vrouw. tja. geen idee. lief ofzo en samen doen ofzo. ?Do what you love, love what you do!![]()
Zolang je overal problemen ziet voordat ze er zijn wordt het wel lastig denk ikquote:(niet lullig bedoeld)
![]()
Ja maar als je in een klein kringetje rond blijft lopen dan vind je niet zomaar weer een lieve vriendin dus jezelf afvragen of je het heel belangrijk vindt en op zoek gaat of dat je het op z'n beloop laat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
wss. maar ik ben maar een keertje verliefd geweest en denk dan weet je dat ofzo. daarna nooit meer gehad.
en zo gekwetst dat ik het niet eens meer zocht ook. met nog hele toestanden waardoor al niet. zucht.![]()
Maar dat kerk gebeuren doe je daar nog wat mee? Zelf ben ik ooit in het verleden verliefd geworden op een christelijke jonge man en ik ging mee naar de kerk, maar dat was na de zondagsdienst altijd wel een bijeen komen. Heel veel jonge mensen ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik ook wel een beetje. maar tis ook wel persoonlijk iets van mezelf dat ik hierdoor onwijs onzeker ben.
Kweet niet ben nog niet op de voorgrond enzo aanwezig, wil ik helemaal niet. en oke als je denkt wat zoek ik in vrouw. tja. geen idee. lief ofzo en samen doen ofzo. ?Iedereen is een kutlultrut
en dan voor het zingen de kerk uitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dat kerk gebeuren doe je daar nog wat mee? Zelf ben ik ooit in het verleden verliefd geworden op een christelijke jonge man en ik ging mee naar de kerk, maar dat was na de zondagsdienst altijd wel een bijeen komen. Heel veel jonge mensen ook![]()
![]()
tis wel zo en mss dromen jullie wel eens enzo. als je lekker slaapt enzo?
ik heb echt regelmatig dromen enzo en dan zie ik perfecte leventje van mij samen met vrouw etc/...
kun je je al afvragen waarom droom je dat dan?
mss is de wil er wel, maar kom gewoon niemand tegen
Echt. hahaha en nog denk ik dat het kan, maarja ik ga niet meer in kroegen hangen of etc zo om op "jacht" te gaan. mss is internet oké maar ook daarmee niet al te beste ervaringen.Do what you love, love what you do!![]()
Nou het is uiteindelijk niks geworden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
en dan voor het zingen de kerk uit
maar je hebt het op zijn minst geprobeerdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is uiteindelijk niks geworden.![]()
Hij vroeg me ten huwelijk op vakantie en ik zei perplex ja, en toen dacht ik fuck ik ga dit christelijke gedoe niet trekken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar je hebt het op zijn minst geprobeerdIedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij vroeg me ten huwelijk op vakantie en ik zei perplex ja, en toen dacht ik fuck ik ga dit christelijke gedoe niet trekken.![]()
![]()
bezint eer ge begintquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij vroeg me ten huwelijk op vakantie en ik zei perplex ja, en toen dacht ik fuck ik ga dit christelijke gedoe niet trekken.![]()
![]()
niet onwijs trouwens. vroeger was dat simpeler emnzo. ik heb beetje gekozen ook waar en wat te doen uiteindelijk en niet alleen kerk van huis uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dat kerk gebeuren doe je daar nog wat mee? Zelf ben ik ooit in het verleden verliefd geworden op een christelijke jonge man en ik ging mee naar de kerk, maar dat was na de zondagsdienst altijd wel een bijeen komen. Heel veel jonge mensen ook
Probleem is ben beetje wat ouder nu
en is het neit meer zo simpel als 17 was ofzo. genoeg leuk gevonden enzo. maar. gewoon en daarna. fucked up waardoor ik er nooit Mere bezig mee ben geweest.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: