quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bleh. Heb nog te veel energie.
Dat is mooi man. Muziek verbroederd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef kree het volgende:
moet zeggen eerlijk toen ik daar speelde was niet echt mijn beste tijd, denk dar ik onder invloed was. LOL
geen zorgen hoefde toen niet te rijden. naja anybway voel ,men er nog schuldig over soms achteraf, hoewelnhetb allemaal muzikaal wel lukte gezien dit 1 keer avond ervoor was oefenen uur met niemand die elkaar konden vooraf.
zeker en sinds dien heb ik me leven ook wel; verbeterd hoor. maar dacht er ff zo aan terug. hahaha. eigenlijk best erg dan denk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is mooi man. Muziek verbroederd.
Ik was afgeleid door een prachtig nummer van de kapotte kachelsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef maily het volgende:
ik was afgeleid door een prachtig lied in MUZ, gepost door @:Shii
kapotte kachels.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door een prachtig nummer van de kapotte kachels![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ieuw, Fellaliquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier krijg ik echt een harde plasser van
heb je d'r aan gesnuffeld danquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
kapotte kachels.
die kun je beter horen dan ruiken inderdaad
Nooit last van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bleh. Heb nog te veel energie.
Jan en Bas maken er dagelijks een podcast vanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:46 schreef Sally het volgende:
WVL liefhebbers/kijkers hier?
Briefje van Jan - aan moeder Mo
ik nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:53 schreef kree het volgende:
lol moet zeggen vermaak me wel met al die oude opnmanens enzo en dat ik denk wtf deed ik toen
jullie?
gehehe snap. want aan de lopende band foutjes. maarja. hahaha sfeertje was wel ok enzo ermee.quote:
Neehoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
slapen is voor mietjes. happy. hahaha morgen vrij denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |