SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Is die BigBDSMBrother?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik zit Chris Hansen te kijken.
Blijft grappig.
En triest...:')![]()
Why don't you take a seatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blijft grappig.
En triest...Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat zegt 'ie nog steedsquote:
Doet het inmiddels al bijna 20 jaar:')![]()
Stevig stoeltjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat zegt 'ie nog steeds
Doet het inmiddels al bijna 20 jaarWell, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
het moest een kerstboom wordenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie lekker moe?![]()
Hello I am Chris haaaaaaaaasenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Blijft grappig.
En triest...Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
geen pater?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
als jullie allemaal lekker gaan slapen pak ik ff wat punten![]()
Als je nog ff wacht kan je hier een bruine punt ophalen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:24 schreef Harrie het volgende:
als jullie allemaal lekker gaan slapen pak ik ff wat puntenDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
woont er iemand in de. buurt van Tiel trouwens
dit was grappig
https://drive.google.com/(...)ZRe/view?usp=sharing
ff maar opgenomen waar ik zat enzo. dus is niet echt hele plein hoe het geluid was. maar dit is min of meer wat we als muzikanten horen.Do what you love, love what you do!![]()
Niet lekker moequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zijn jullie lekker moe?
Wel moeTrust nobody![]()
@Werkmanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef kree het volgende:
dot was grappig
https://drive.google.com/(...)ZRe/view?usp=sharing![]()
Woon op best een eind van Tielquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:27 schreef kree het volgende:
d9t was grappig
https://drive.google.com/(...)ZRe/view?usp=sharing
Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bleh. Heb nog te veel energie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Je zou 't bijna denken. Ik geniet van Eric Johnson z'n gitaarspelWell, life can be a riot
Zeer zeker. Echt een gitaarlegende
Well, life can be a riot
moet zeggen eerlijk toen ik daar speelde was niet echt mijn beste tijd, denk dar ik onder invloed was. LOL
geen zorgen hoefde toen niet te rijden. naja
way voel ,me er nog schuldig over soms achteraf, hoewelnhetb allemaal muzikaal wel lukte gezien dit 1 keer avond ervoor was oefenen uur met niemand die elkaar konden vooraf.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is mooi man. Muziek verbroederd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef kree het volgende:
moet zeggen eerlijk toen ik daar speelde was niet echt mijn beste tijd, denk dar ik onder invloed was. LOL
geen zorgen hoefde toen niet te rijden. naja anybway voel ,men er nog schuldig over soms achteraf, hoewelnhetb allemaal muzikaal wel lukte gezien dit 1 keer avond ervoor was oefenen uur met niemand die elkaar konden vooraf.Well, life can be a riot
zeker en sinds dien heb ik me leven ook wel; verbeterd hoor. maar dacht er ff zo aan terug. hahaha. eigenlijk best erg dan denk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is mooi man. Muziek verbroederd.Do what you love, love what you do!![]()
Ik was afgeleid door een prachtig nummer van de kapotte kachelsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef maily het volgende:
ik was afgeleid door een prachtig lied in MUZ, gepost door @:Shii![]()
Bekijk deze YouTube-video![]()
kapotte kachels.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik was afgeleid door een prachtig nummer van de kapotte kachels![]()
Bekijk deze YouTube-video
die kun je beter horen dan ruiken inderdaad![]()
![]()
Ieuw, Fellaliquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Hier krijg ik echt een harde plasser van
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
heb je d'r aan gesnuffeld danquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
kapotte kachels.
die kun je beter horen dan ruiken inderdaad![]()
![]()
lol ben beetje stout geweest met muziek maken enzo. en als je het dan terug luistert had beetje beter gekund. maargoed allemaal voor goeie doel he en weet neit eens meer hoeveel ervan gedaan.
het heeft mij alleen geld gekost vooral, maar maakt niet u8it. tis hobby.
alles naar goede doel.Do what you love, love what you do!![]()
drummer en bassist zou ik nog wel eens willen hebben weer met iets btw. maarja allemaal andere dingen
Do what you love, love what you do!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Nooit last van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bleh. Heb nog te veel energie."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jan en Bas maken er dagelijks een podcast vanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:46 schreef Sally het volgende:
WVL liefhebbers/kijkers hier?
Briefje van Jan - aan moeder Mo
Ik heb wel een petje voor de nare jongens maar die podcasts heb ik nog nooit geluisterd nie![]()
![]()
Molk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
YwaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
lol moet zeggen vermaak me wel met al die oude opnmanens enzo en dat ik denk wtf deed ik toen
jullie?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:53 schreef kree het volgende:
lol moet zeggen vermaak me wel met al die oude opnmanens enzo en dat ik denk wtf deed ik toen
jullie?![]()
Ik ga zo weer een aflevering knokke of kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gehehe snap. want aan de lopende band foutjes. maarja. hahaha sfeertje was wel ok enzo ermee.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Neehoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
slapen is voor mietjes. happy. hahaha morgen vrij denk?Trust nobody![]()
Krolk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: