Geen functie, maar nietszeggende smiley om even te posten als ik geen zin heb om goedemorgen, goedemiddag of weet ik veel wat te typen, maar gewoon even een post in DTS. Maar leuker dan eenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent wat is de functie van deze smiley, daar hadden we het gister over.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen functie, maar nietszeggende smiley om even te posten als ik geen zin heb om goedemorgen, goedemiddag of weet ik veel wat te typen, maar gewoon even een post in DTS. Maar leuker dan eenof
wat mij betreft.
Dan vraag ik het wel aan Dannyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen functie, maar nietszeggende smiley om even te posten als ik geen zin heb om goedemorgen, goedemiddag of weet ik veel wat te typen, maar gewoon even een post in DTS. Maar leuker dan eenof
wat mij betreft.
quote:
moet zeggen ik had me er beetje mee vermaakt, maar een A film is het niet. vond het grappig wel.quote:
ofquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:32 schreef Shii het volgende:
[..]
wat mij betreft.
Oh van Anouk, pfffffffffffff..............quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:33 schreef Homijn het volgende:
[..]is Joost Klein, inderdaad. En
is "Birds" van Anouk.
teruglezen in DTSquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:36 schreef maily het volgende:
[..]
o als je toch hier bent; lees ff terug
Nee dank je, ik kijk wel héle slechte films maar moet wel een beetje cult zijn. The Room is een aanrader met popcorn en gezelschap. Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen ik had me er beetje mee vermaakt, maar een A film is het niet. vond het grappig wel.
toch keertje kijken denk als je in lollige bui bent.
Vooral het 14e seizoen is de moeite waard. Sterke verhaallijnquote:
Ik mention niet, kut functiequote:
Tot zoquote:
eens kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je, ik kijk wel héle slechte films maar moet wel een beetje cult zijn. The Room is een aanrader met popcorn en gezelschap. Bekijk deze YouTube-video
Met Nattekat als winnaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Vooral het 14e seizoen is de moeite waard. Sterke verhaallijn
Zit je nu te spoileren?quote:
Ja dat is zo slecht en lachwekkend. En daarom een succes, soms draait het nog in bioscopen en dat is feest met joelend publiekquote:
minder bolken meer oefenen, het is prioriteiten stellen in het levenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:44 schreef kree het volgende:
moet beetje meer gitaar oefenen ook eigenlijk. was er best ver mee. maar zo druk enzo dat ik er niet meer mee bezig mee ben geweest.
Als je het leuk vindt, dan kun je er altijd tijd voor vrijmaken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:44 schreef kree het volgende:
moet beetje meer gitaar oefenen ook eigenlijk. was er best ver mee. maar zo druk enzo dat ik er niet meer mee bezig mee ben geweest.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
minder bolken meer oefenen, het is prioriteiten stellen in het leven
prioriteiten inderdaad @kreequote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, dan kun je er altijd tijd voor vrijmaken.
ja is waar maar ook doelen hebben om naar toe te werken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
minder bolken meer oefenen, het is prioriteiten stellen in het leven
https://www.eentegeneenzaamheid.nl/quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja is waar maar ook doelen hebben om naar toe te werken?
ik wil wel maar mis iemand met mee enzo om te doen?
Smoesjes. Gitaar spelen doe je niet met een meisje hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja is waar maar ook doelen hebben om naar toe te werken?
ik wil wel maar mis iemand met mee enzo om te doen?
wat dan welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Smoesjes. Gitaar spelen doe je niet met een meisje hoor.
neuh zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:48 schreef Shii het volgende:
[..]
Smoesjes. Gitaar spelen doe je niet met een meisje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |