natuurzuivere kwaliteit niervetquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:23 schreef maily het volgende:
[..]
nee.
gewoon de aankondiging in het Engels.
De Ossenwitkoningin
Welke film?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:23 schreef kree het volgende:
muzikaal kan ik dat onwijs waarderen he dat nr.....
het lijkt mss simpeler als het is. maar het zit wmb goed in elkaar.
die film. jah kun je twijfels over hebben. tis wel cult idee ofzo denk. en dat waardeer ik wel enzo.
Nu je hier toch bent wat is de functie van deze smileyquote:
gast, kijk gewoon een paar kwaliteits producties op the hubquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:28 schreef mario390 het volgende:
ik wacht tot in colombie endlich eine meid allein naar wc gaat
van dat liedje tenicious D of hoe het ook heet. het liedje was er eerder als film trouwens.quote:
Volgens mij heeft dat met een bepaald Nederlands Songfestival-liedje te makenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent wat is de functie van deze smiley, daar hadden we het gister over.
Nou weet ik nog niksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef kree het volgende:
[..]
van dat liedje tenicious D of hoe het ook heet. het liedje was er eerder als film trouwens.
LOl die hele film gaat nergens over. maar al met al wel een cult idee en hou daarvan.
jij zei ooit dat je dat op een gagball vond lijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent wat is de functie van deze smiley, daar hadden we het gister over.
Al aamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
zet cv aan dan? hier is het wel lekker warm hoor?
Nee dat is die joost smiley. Deze vat ik ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat met een bepaald Nederlands Songfestival-liedje te maken
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat met een bepaald Nederlands Songfestival-liedje te maken
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:30 schreef maily het volgende:
[..]
jij zei ooit dat je dat op een gagball vond lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |