halve finales:quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Al het andere dan een finale Go Ahead v PSV is ongewenst.
Is dat al bekend of gaan we nog loten?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
halve finales:
AZ - PSV
GAE - Heracles
Ik gok PSV - GAE en AZ - Heracles, finale dan helaas PSV - AZ.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
halve finales:
AZ - PSV
GAE - Heracles
vrijdag loten, geloof ik. In dat ene programma tot verder niemand kijkt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat al bekend of gaan we nog loten?
Het lijkt me sterk. Ik heb al de neiging om mezelf te lanceren van dat viaduct als ik er langs rijdt laat staan als je in dat stadion verplicht aanwezig moet zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
"Misschien heeft de scheidsrechter wel zin in een verlenging"
Ik vond het nogal een uitspraak van de commentator.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk. Ik heb al de neiging om mezelf te lanceren van dat viaduct als ik er langs rijdt laat staan als je in dat stadion verplicht aanwezig moet zijn.
Niet goed voor de europese punten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Go ahead - Heracles als finale graag.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet goed voor de europese punten.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet goed voor de europese punten.
Gae of heracles europa in het volgende seizoen.quote:
Gae of heracles europa in het volgende seizoen.quote:
Lach maar als NL weer eens buiten de top 10 komt in Europa door iedere keer dat soort clubs te moeten afvaardigen die alleen punten kosten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Niet goed voor de Europese punten" getuigt van een compleet gebrek aan joie de vivre en realisme.
Hoe hoger je staat op de UEFA-ranglijst, hoe groter het risico is dat er clubs Europa ingaan die iets minder voetbalgogme dan de grote clubs op de aardbol. Dat is helemaal geen schande, dat is helemaal niet raar. De Eredivisie blijft een competitie die iedere zomer op de antiekmarkt wordt kaalgeplukt. Dat zal altijd zo blijven. In de geldstrijd verliest de Eredivisie het altijd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gae of heracles europa in het volgende seizoen.
Wat gaan die voor potjes breken dan? Gae was nota bene dit seizoen na 2 potjes uitgespeeld...
[..]
Lach maar als NL weer eens buiten de top 10 komt in Europa door iedere keer dat soort clubs te moeten afvaardigen die alleen punten kosten.
Vind het persoonlijk prima kunnen om hierover te zeiken zolang je niet kan degraderen uit het betaald voetbal in Nederland. Als dat er schijnbaar toch niet tot doet voor de knvb kan je ook prima de clubs met de hoogste begrotingen afvaardigingen in Europa.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe hoger je staat op de UEFA-ranglijst, hoe groter het risico is dat er clubs Europa ingaan die iets minder voetbalgogme dan de grote clubs op de aardbol. Dat is helemaal geen schande, dat is helemaal niet raar. De Eredivisie blijft een competitie die iedere zomer op de antiekmarkt wordt kaalgeplukt. Dat zal altijd zo blijven. In de geldstrijd verliest de Eredivisie het altijd.
Daarnaast zijn de dromen van bescheiden clubs en bijzondere voetbalverhalen een wezenlijk onderdeel van wat voetbal zo mooi maakt. Niets is mooier dan pure emotie en bewondering. Dat vind je nog altijd het meest terug in de nacompetitie om promotie en degradatie.
Dat je bij succes van bescheiden voetbalclubs meteen in de 'coefficientenstuip' schiet, is derhalve een compleet gebrek aan joie de vivre. Dit is geen fatalisme, het is een gezonde beschouwing van de verhoudingen. Ik ben niet zo dom om te vergeten dat GAE en Heracles een probleem zouden hebben in de Europa League.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Liggen de rode/warme balletjes (PSV, AZ) en de blauwe/koude balletjes (Heracles/Eagles) al klaar?
Ticket gaat ook CFL worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe hoger je staat op de UEFA-ranglijst, hoe groter het risico is dat er clubs Europa ingaan die iets minder voetbalgogme dan de grote clubs op de aardbol. Dat is helemaal geen schande, dat is helemaal niet raar. De Eredivisie blijft een competitie die iedere zomer op de antiekmarkt wordt kaalgeplukt. Dat zal altijd zo blijven. In de geldstrijd verliest de Eredivisie het altijd.
Daarnaast zijn de dromen van bescheiden clubs en bijzondere voetbalverhalen een wezenlijk onderdeel van wat voetbal zo mooi maakt. Niets is mooier dan pure emotie en bewondering. Dat vind je nog altijd het meest terug in de nacompetitie om promotie en degradatie.
Dat je bij succes van bescheiden voetbalclubs meteen in de 'coefficientenstuip' schiet, is derhalve een compleet gebrek aan joie de vivre. Dit is geen fatalisme, het is een gezonde beschouwing van de verhoudingen. Ik ben niet zo dom om te vergeten dat GAE en Heracles een probleem zouden hebben in de Europa League.
AZ-GAE finale dan. Vind het zelf altijd het leukste als de finale zonder traditionele top 3 club is. Fans van die clubs wachten dan op die ene mooie dag in het jaar. En GAE verdient die finale wel obv dit seizoen. Beetje zoals NEC vorig seizoen. En als ze bij PSV moeten kiezen, dan sowieso de titel ipv beker denk ik.quote:
Net zoals die bij de kwartfinale al klaarlagen zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Liggen de rode/warme balletjes (PSV, AZ) en de blauwe/koude balletjes (Heracles/Eagles) al klaar?
Waar mensen werken...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Net zoals die nu bij de kwartfinale al klaarlagen zeker
Arouca - Heracles was echt joie de vivre.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Almelo krijgt thuis GAE al op bezoek. De storyline dicteert het.quote:
Go ahead en HAFC even omdraaien en het is akkoord.quote:
Na de overwinning van hercules op ajax en een andere amateur club op utrecht 2 jaar terug wist ik dat dit toernooitje gescript isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Almelo krijgt thuis GAE al op bezoek. De storyline dicteert het.
Deels script, maar ook deels concentratie. Speel het spelletje mee en ze gaan ineens heel anders voetballen!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na de overwinning van hercules op ajax en een andere amateur club op utrecht 2 jaar terug wist ik dat dit toernooitje gescript is
Marcel Blaak ben jij dat?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na de overwinning van hercules op ajax en een andere amateur club op utrecht 2 jaar terug wist ik dat dit toernooitje gescript is
vrijmibo geslaagd alquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Totaal weggespeeld!quote:
Aaaaahahahahahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:13 schreef mitt het volgende:
Dan maar hopen op PSV - AZ. Anders heb je geen finale.
Nog niet zolang geleden won PEC met 5-1 van Ajax.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:13 schreef mitt het volgende:
Dan maar hopen op PSV - AZ. Anders heb je geen finale.
Ik hoop het, Heracles moet het zonder Scheperman doen... de druk ligt op Bruns en Limbombe.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze gaat AZ natuurlijk choken.
Wie, wie en wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik hoop het, Heracles moet het zonder Scheperman doen... de druk ligt op Bruns en Limbombe.
Afgevinkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
In de OP ermee. @:coco @:onlogisch @:r-woud93
FOK is dood. @tong80quote:Op maandag 10 februari 2025 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
FOK! wenst @:zipportal veel plezier bij deze wedstrijden.
Daar gaan we iets aan doen. Maak je borst maar nat. Echter voor nu.......truste en tot merrege.quote:
Slaap lekker maatquote:Op maandag 10 februari 2025 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaan we iets aan doen. Maak je borst maar nat. Echter voor nu.......truste en tot merrege.
We gaan PL kijken. Tot dan.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Go Ahead draait echt een heel goed seizoen maar die gaan er woensdagavond gewoon kansloos af.
Missen ook nog Breum.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Go Ahead draait echt een heel goed seizoen maar die gaan er woensdagavond gewoon kansloos af.
4-1quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 PSV - GAE | ESPN/Ster Kanaal
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
4-0quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-2quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 3-0
@:GGMM 1-0
@:PicoMMP 2-1
@:Scrummie 4-1
@:3rr0r 2-0
@:Caland 3-1
@:Pisces29 3-1
@:WheeledWarrior 4-0
@:Immerdebestebob 0-2
0-1quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:DombohetOlifantje1 4-2
@:tong80 4-2
2-1quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
5-2quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:
De wedstrijd tussen twee b-clubs leeft niet.quote:Vanuit Deventer komen er 1394 fans mee. Ook geen vol huis, aangezien er in totaal 1600 in het uitvak passen.
Ik dacht dus ook ergens 25 en 27 februari gelezen te hebben. Werd er direct om uitgelachen op werkquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:29 schreef mitt het volgende:
Ik zat gisteren om 19.55 te zoeken naar deze wedstrijd maar kon het niet vinden
Voor Go Ahead zijn dat wel stevige cijfers volgens mij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
De wedstrijd tussen twee b-clubs leeft niet.
2-0quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:21 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik ook makker, ik ook.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht gewoon heel veel goals.
Ik zou wel eens met jou willen huddlen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Everything is possible.
Ik ben echt dol op de huddle.
Maar hij kan nu helemaal niet voor Feyenoord of Ajax juichen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:07 schreef PSVCL het volgende:
Lekker zonder geluid kijken wanneer leo olderburger commentaar geeft
Daar denkt Leo anders over.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar hij kan nu helemaal niet voor Feyenoord of Ajax juichen?
Dat heb ik met Emiel Schelvis en vooral Sierd de Vos.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:07 schreef PSVCL het volgende:
Lekker zonder geluid kijken wanneer leo olderburger commentaar geeft
Leo Driessen is een verschrikking, die verpest de hele KKD avond soms.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Emiel Schelvis en vooral Sierd de Vos.
Leo Driessenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leo Driessen is een verschrikking, die verpest de hele KKD avond soms.
De beste.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doe je het geluid dan over je nieuwe speakers?
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Win je liever deze pot of die van komend weekend?
Nee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Win je liever deze pot of die van komend weekend?
We kijken uit naar PSV - Arsenal.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Martijn van Zijtlul is ook een ramp. Ga lekker populair doen met je Azzenal.
Er zijn niet veel goede meer. Wietze kan wel een goede worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:13 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat hier niet gewoon een goede commentator op zit.
Zoals eeehh...
Hmm nu loop ik vast
Evert en Youriquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:13 schreef Zorro het volgende:
Jammer dat hier niet gewoon een goede commentator op zit.
Zoals eeehh...
Hmm nu loop ik vast
In Engeland gaat het waarschijnlijk ook nergens anders meer over.quote:
We hebben allemaal iets om naar uit te kijken.quote:
albert manthing is de bestequote:Op woensdag 26 februari 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik met Emiel Schelvis en vooral Sierd de Vos.
Kamilletheequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de enigequote:Op woensdag 26 februari 2025 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand die voor PSV juicht.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
KamilletheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
KamilletheeEen beetje gae is oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
Er staat nu PSV GAE
Klinkt als:
[ afbeelding ]
30 maartquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:22 schreef Scorpie het volgende:
Is dit de kampioenswedstrijd @:PSVCL ?
voor gaequote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GAEquote:
Is om te helpen in slaap te vallenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:25 schreef RamboDirk het volgende:
Voetbalpraat om 23:00, daar blijf je voor op.
Eentje maar ? Dacht het niet.quote:
zaterdag wint PSV, dit is afgesprokenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:27 schreef Scorpie het volgende:
PSV heeft nu een GROOT probleem @:PSVCL
december 77.....PSV-Wageningen 1-6quote:
Im amsterdam was dit een strafschop geweest.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:28 schreef ISVV het volgende:
Ik ben voor PSV en er is niks aan de hand
Sportief van je maatje !quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:28 schreef ISVV het volgende:
Ik ben voor PSV en er is niks aan de hand
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Achja, de beker is toch maar een troostprijs (lol)
reactie 249:Dit moet afgesproken werk zijn. Vandaag GAE, zaterdag PSVquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
waar is @:psvcl gebleven
vriend waar ben je man????/
Ongeschikt voor de top.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:29 schreef ISVV het volgende:
Waarom wil Veerman die bal ook aannemen in de zestien?
Ik dacht ook 21:00 uur.quote:
Fan van Heracles?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Morgen wordt een heerlijk dagje.
5 keer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
psv moet nu 3 keer scoren om deze wedstrijd te winnen
2x en strafschoppen kan ook nog.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
psv moet nu 3 keer scoren om deze wedstrijd te winnen
Ja, deze is wel leuk verzonnen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
een verlenging zou mooi zijn, dan gaat PSV vermoeid richting het weekend.
Hun tegenstander dit weekend toch ook dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Daar zal de tegenstander van smullen!quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
ja als gea er nog 2 maaktquote:
Gea?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja als gea er nog 2 maakt
Ja dat was het ietwat flauwe grapje.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:31 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hun tegenstander dit weekend toch ook dan?
Rik ziet het weer haarscherp.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Een situatieschets. @:zipportal
Die keeper. Geen idee waarom die er bij wordt betrokken.quote:
Bewaar dat voor zaterdag.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:32 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb wel te doen met moderator @:Coco
quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat was het ietwat flauwe grapje.
Ik hoop op één leuke cirkelbeweging waar hij dan de rest van de tijd op teert.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:33 schreef Zorro het volgende:
Dt vergroot natuurlijk wel de kans dat we gaan zien of die Lucas Perez er wat van kan.
Al besprokenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef Coco het volgende:
Dit kan nog wel eens een knotsgek potje worden.
Carnavalesk, zogezegdquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik voorspel dat dit nog knotsgek gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |