Go ahead en HAFC even omdraaien en het is akkoord.quote:
Na de overwinning van hercules op ajax en een andere amateur club op utrecht 2 jaar terug wist ik dat dit toernooitje gescript isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Almelo krijgt thuis GAE al op bezoek. De storyline dicteert het.
Deels script, maar ook deels concentratie. Speel het spelletje mee en ze gaan ineens heel anders voetballen!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na de overwinning van hercules op ajax en een andere amateur club op utrecht 2 jaar terug wist ik dat dit toernooitje gescript is
Marcel Blaak ben jij dat?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na de overwinning van hercules op ajax en een andere amateur club op utrecht 2 jaar terug wist ik dat dit toernooitje gescript is
vrijmibo geslaagd alquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Totaal weggespeeld!quote:
Aaaaahahahahahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:13 schreef mitt het volgende:
Dan maar hopen op PSV - AZ. Anders heb je geen finale.
Nog niet zolang geleden won PEC met 5-1 van Ajax.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:13 schreef mitt het volgende:
Dan maar hopen op PSV - AZ. Anders heb je geen finale.
Ik hoop het, Heracles moet het zonder Scheperman doen... de druk ligt op Bruns en Limbombe.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze gaat AZ natuurlijk choken.
Wie, wie en wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik hoop het, Heracles moet het zonder Scheperman doen... de druk ligt op Bruns en Limbombe.
Kom je nog wel achter in de finalequote:
Afgevinkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
In de OP ermee. @:coco @:onlogisch @:r-woud93
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |