halve finales:quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Al het andere dan een finale Go Ahead v PSV is ongewenst.
Is dat al bekend of gaan we nog loten?quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
halve finales:
AZ - PSV
GAE - Heracles
Ik gok PSV - GAE en AZ - Heracles, finale dan helaas PSV - AZ.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
halve finales:
AZ - PSV
GAE - Heracles
vrijdag loten, geloof ik. In dat ene programma tot verder niemand kijkt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat al bekend of gaan we nog loten?
Het lijkt me sterk. Ik heb al de neiging om mezelf te lanceren van dat viaduct als ik er langs rijdt laat staan als je in dat stadion verplicht aanwezig moet zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
"Misschien heeft de scheidsrechter wel zin in een verlenging"
Ik vond het nogal een uitspraak van de commentator.quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk. Ik heb al de neiging om mezelf te lanceren van dat viaduct als ik er langs rijdt laat staan als je in dat stadion verplicht aanwezig moet zijn.
Niet goed voor de europese punten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Go ahead - Heracles als finale graag.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet goed voor de europese punten.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet goed voor de europese punten.
Gae of heracles europa in het volgende seizoen.quote:
Gae of heracles europa in het volgende seizoen.quote:
Lach maar als NL weer eens buiten de top 10 komt in Europa door iedere keer dat soort clubs te moeten afvaardigen die alleen punten kosten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Niet goed voor de Europese punten" getuigt van een compleet gebrek aan joie de vivre en realisme.
Hoe hoger je staat op de UEFA-ranglijst, hoe groter het risico is dat er clubs Europa ingaan die iets minder voetbalgogme dan de grote clubs op de aardbol. Dat is helemaal geen schande, dat is helemaal niet raar. De Eredivisie blijft een competitie die iedere zomer op de antiekmarkt wordt kaalgeplukt. Dat zal altijd zo blijven. In de geldstrijd verliest de Eredivisie het altijd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gae of heracles europa in het volgende seizoen.
Wat gaan die voor potjes breken dan? Gae was nota bene dit seizoen na 2 potjes uitgespeeld...
[..]
Lach maar als NL weer eens buiten de top 10 komt in Europa door iedere keer dat soort clubs te moeten afvaardigen die alleen punten kosten.
Vind het persoonlijk prima kunnen om hierover te zeiken zolang je niet kan degraderen uit het betaald voetbal in Nederland. Als dat er schijnbaar toch niet tot doet voor de knvb kan je ook prima de clubs met de hoogste begrotingen afvaardigingen in Europa.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe hoger je staat op de UEFA-ranglijst, hoe groter het risico is dat er clubs Europa ingaan die iets minder voetbalgogme dan de grote clubs op de aardbol. Dat is helemaal geen schande, dat is helemaal niet raar. De Eredivisie blijft een competitie die iedere zomer op de antiekmarkt wordt kaalgeplukt. Dat zal altijd zo blijven. In de geldstrijd verliest de Eredivisie het altijd.
Daarnaast zijn de dromen van bescheiden clubs en bijzondere voetbalverhalen een wezenlijk onderdeel van wat voetbal zo mooi maakt. Niets is mooier dan pure emotie en bewondering. Dat vind je nog altijd het meest terug in de nacompetitie om promotie en degradatie.
Dat je bij succes van bescheiden voetbalclubs meteen in de 'coefficientenstuip' schiet, is derhalve een compleet gebrek aan joie de vivre. Dit is geen fatalisme, het is een gezonde beschouwing van de verhoudingen. Ik ben niet zo dom om te vergeten dat GAE en Heracles een probleem zouden hebben in de Europa League.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Liggen de rode/warme balletjes (PSV, AZ) en de blauwe/koude balletjes (Heracles/Eagles) al klaar?
Ticket gaat ook CFL worden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe hoger je staat op de UEFA-ranglijst, hoe groter het risico is dat er clubs Europa ingaan die iets minder voetbalgogme dan de grote clubs op de aardbol. Dat is helemaal geen schande, dat is helemaal niet raar. De Eredivisie blijft een competitie die iedere zomer op de antiekmarkt wordt kaalgeplukt. Dat zal altijd zo blijven. In de geldstrijd verliest de Eredivisie het altijd.
Daarnaast zijn de dromen van bescheiden clubs en bijzondere voetbalverhalen een wezenlijk onderdeel van wat voetbal zo mooi maakt. Niets is mooier dan pure emotie en bewondering. Dat vind je nog altijd het meest terug in de nacompetitie om promotie en degradatie.
Dat je bij succes van bescheiden voetbalclubs meteen in de 'coefficientenstuip' schiet, is derhalve een compleet gebrek aan joie de vivre. Dit is geen fatalisme, het is een gezonde beschouwing van de verhoudingen. Ik ben niet zo dom om te vergeten dat GAE en Heracles een probleem zouden hebben in de Europa League.
AZ-GAE finale dan. Vind het zelf altijd het leukste als de finale zonder traditionele top 3 club is. Fans van die clubs wachten dan op die ene mooie dag in het jaar. En GAE verdient die finale wel obv dit seizoen. Beetje zoals NEC vorig seizoen. En als ze bij PSV moeten kiezen, dan sowieso de titel ipv beker denk ik.quote:
Net zoals die bij de kwartfinale al klaarlagen zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Liggen de rode/warme balletjes (PSV, AZ) en de blauwe/koude balletjes (Heracles/Eagles) al klaar?
Waar mensen werken...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Net zoals die nu bij de kwartfinale al klaarlagen zeker
Arouca - Heracles was echt joie de vivre.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |