quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Laat @KingRoland met rustquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef RipCity het volgende:
Lol iedereen tagged die arme asian-lover
meer van de coke snuivende uppers?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar vind ik echt zo helemaal niks aan. Downers.
Als ik moet kiezen wel ja. Maar ook dat hoeft niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
meer van de coke snuivende uppers?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
als je haar gezicht nou volblaft, zou ze dan "oh god" roepen @:ripcity ?
Oh die moest ik googlen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
Iskandar met de Joshua Nolet-act.
Ohh wat is hij open mindddded
Ik denk vlaaien aan het makenquote:
Zo voorspelbaarquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Boeiend onderwerp.
Eerst even met een man om kinderen te krijgen.
Daarna aan de Frau.
Zaadstelers.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Boeiend onderwerp.
Daarna aan de Frau.
Andersom wordt lastig.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Boeiend onderwerp.
Daarna aan de Frau.
Ik mis de gifjes van @Poefbankquote:
Hier ook al Limburgers? Bij Jinek ook al. Hopelijk zingen ze niet?quote:
Wat vind je van deze noa lang?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de gifjes van @:poefbank
Heetquote:
Oppervlakkigquote:
Inderdaad, mooie ogen wel.quote:
Ze zitten tijdens die achteraf gesprekjes altijd onder de vlekken, kleuren en andere onaantrekkelijkheden…quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Welke spraytan is dit joh
Wortel all over
Aan tafel zag je het ook welquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zitten tijdens die achteraf gesprekjes altijd onder de vlekken, kleuren en andere onaantrekkelijkheden…
Ik dacht Mocroquote:
ja daar is ze, halloquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:56 schreef RipCity het volgende:
Alle namen van z'n hoeren op z'n nek en arm
Zijn wel netjes jaquote:
Ja, ondertussen wel afvallen op een bepaald type vrouw.quote:
Micropigment?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
wat heeft hij nou op zijn voorhoofd zitten,
Sex en dan klaarquote:
Meh, tokkiealarmquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
@:bugno3 moet even terugkomen voor Brianna
Genoteerdquote:
Hij is in ieder geval 21.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een babbels voor deze meid
Hoe oud was deze?
21, dacht ik.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een babbels voor deze meid
Hoe oud was deze?
ze is gewoon langquote:
Naast elkaar leken ze niet zoveel te schelenquote:
Het is moeilijk op de markt.quote:
Wat vind jij een gezonde leeftijd?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb daar een pittige mening over.
18quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind jij een gezonde leeftijd?
Akkoordquote:
heb een hele rare post van hem gelezen vandaag :Squote:Op donderdag 6 februari 2025 19:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we zijn zielsmaatje @:mortaxx erbij halen.
Nog mee gerookt?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het idee dat ik die Marijuana ergens van ken…
Link?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb een hele rare post van hem gelezen vandaag :S
Marijana?quote:
Ze lijkt op dat TikTok kind, Bibi ofzo?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb het idee dat ik die Marijuana ergens van ken…
Je standaard duim PI is wel verwarrendquote:
Die van Waylon?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze lijkt op dat TikTok kind, Bibi ofzo?
Nee veel jonger, mn dochter volgt haarquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van Waylon?
Ik doe niet aan TikTok…
DIe van MISFITS?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee veel jonger, mn dochter volgt haar
Wel de vriendelijke variant.quote:
USA hè.quote:
zonder gehaktballenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:18 schreef RipCity het volgende:
Meiden die rijden geef ik een 10/10. Lekker nuchter.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de gifjes van @:poefbank
Ben het all helemaal Beauquote:
omdat hij zijn buik op tafel kan leggenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:37 schreef Evangelion het volgende:
"Ben jij een grote eter?"
Waarom is dat je eerste vraag op een date
Allemaal onvoldoende!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
zou ie voor de klas ook slechte grappen maken?
Quaid is een Ierse naam voor jongens.quote:
Cup JJquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:48 schreef Evangelion het volgende:
Dat die BH van Denise (toch?) nooit knapt
had hiervoor nog een grindr datequote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Waar moest ik ook alweer vandaan komen
De Belastingdienst leest mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:50 schreef Evangelion het volgende:
vrijwilligerswerk voor de huur
gewoon werk dus
Sjaak is niet de Sjaakquote:
Mag nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:50 schreef Evangelion het volgende:
vrijwilligerswerk voor de huur
gewoon werk dus
Zonde van de vrijdagavond zoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
Lesbienne en half-Braziliaans zijn ook enorm veilig
hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Bekend probleem, vrijwel elke vrouw die ik ontmoet heeft al een kind.
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
30 februariquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
februari huis gekocht, opgenomen op een warme dag in maart?
Anders ga ik koffie maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
@:cherrycoke de 20 uur date gaat het allemaal redden…….
Probeer een manquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
39.quote:
jeetje, kun je niet 15 jaar jonger gaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
39.
Kwam er laatst één tegen die zei "mijn kleinkind", had toen zoiets van ok ik begin echt bejaard te worden.
Geef je anders op, hoe is het gegaan met de vrouw en de hond eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
39.
Kwam er laatst één tegen die zei "mijn kleinkind", had toen zoiets van ok ik begin echt bejaard te worden.
Dat is echt te erg iddquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
39.
Eufemisme voor een taakstraf?quote:
Ik was eigenlijk van plan om 15 jaar ouder te gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jeetje, kun je niet 15 jaar jonger gaan?
Gewoon goede vrienden. Wel opzich een klik wat betreft persoonlijkheid. Alleen zij heeft voor mij teveel red flags en ik ben niet echt haar type. Maarja, goede vriendschap is ook leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Geef je anders op, hoe is het gegaan met de vrouw en de hond eigenlijk?
Dat is jammer, blijven zoeken want het gebeurd niet vanzelf, wellicht iets vanuit hobby perspectief?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om 15 jaar ouder te gaan
[..]
Gewoon goede vrienden. Wel opzich een klik wat betreft persoonlijkheid. Alleen zij heeft voor mij teveel red flags en ik ben niet echt haar type. Maarja, goede vriendschap is ook leuk.
Dat is de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
weer een homo
ik ben koffie maken
@:dkup
Oh ik heb geen haast. Vind het zo alleen ook wel lekker rustig eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat is jammer, blijven zoeken want het gebeurd niet vanzelf, wellicht iets vanuit hobby perspectief?
Goede kaaklijn ja.quote:
wel eens eraan gedacht te gaan boulderenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik heb geen haast. Vind het zo alleen ook wel lekker rustig eigenlijk.
Heb niet echt hobbies waarvoor ik buiten kom, maar misschien vind ik een vriendin in WoW.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel eens eraan gedacht te gaan boulderen
WoW is raar, ik ben er al een jaartje vanaf gestapt om aan mijzelf te werken afvallen enzo, wellicht moet je eens een plan maken met "waar wil ik staan over 6 maanden" ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik heb geen haast. Vind het zo alleen ook wel lekker rustig eigenlijk.
Heb niet echt hobbies waarvoor ik buiten kom, maar misschien vind ik een vriendin in WoW.
Ja wel trans vibesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht Caitlin Jenner of is dat te gemeen?
deze ook met de kin naar vorenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja wel trans vibes
Maar bestaat niet meer volgens trump
Speel het ook niet zoveel meer hoor, laatste tijd trekt het me minder en de game is te erg verandert.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
WoW is raar, ik ben er al een jaartje vanaf gestapt om aan mijzelf te werken afvallen enzo, wellicht moet je eens een plan maken met "waar wil ik staan over 6 maanden" ofzo
op dit uur, tering druk manquote:
Vroeg begonnen?quote:
Beetje jammer, Milou is wel leuk.quote:
Als je maar tevreden met jezelf, ik doe ook aan rarareizuh nu en heb mijn woning omgetoverd tot mancavequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Speel het ook niet zoveel meer hoor, laatste tijd trekt het me minder en de game is te erg verandert.
Opzich een idee inderdaad. Maar ben ook niet zo echt op zoek. Misschien kom ik iemand tegen, misschien niet. Ben op dit moment sowieso tevreden gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |