quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Laat @KingRoland met rustquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef RipCity het volgende:
Lol iedereen tagged die arme asian-lover
meer van de coke snuivende uppers?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar vind ik echt zo helemaal niks aan. Downers.
Als ik moet kiezen wel ja. Maar ook dat hoeft niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
meer van de coke snuivende uppers?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:30 schreef cherrycoke het volgende:
als je haar gezicht nou volblaft, zou ze dan "oh god" roepen @:ripcity ?
Oh die moest ik googlen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:45 schreef Bugno3 het volgende:
Iskandar met de Joshua Nolet-act.
Ohh wat is hij open mindddded
Ik denk vlaaien aan het makenquote:
Zo voorspelbaarquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Boeiend onderwerp.
Eerst even met een man om kinderen te krijgen.
Daarna aan de Frau.
Zaadstelers.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Boeiend onderwerp.
Daarna aan de Frau.
Andersom wordt lastig.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Boeiend onderwerp.
Daarna aan de Frau.
Ik mis de gifjes van @Poefbankquote:
Hier ook al Limburgers? Bij Jinek ook al. Hopelijk zingen ze niet?quote:
Wat vind je van deze noa lang?quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis de gifjes van @:poefbank
Heetquote:
Oppervlakkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |