jeetje, kun je niet 15 jaar jonger gaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
39.
Kwam er laatst één tegen die zei "mijn kleinkind", had toen zoiets van ok ik begin echt bejaard te worden.
Geef je anders op, hoe is het gegaan met de vrouw en de hond eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
39.
Kwam er laatst één tegen die zei "mijn kleinkind", had toen zoiets van ok ik begin echt bejaard te worden.
Dat is echt te erg iddquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
39.
Eufemisme voor een taakstraf?quote:
Ik was eigenlijk van plan om 15 jaar ouder te gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jeetje, kun je niet 15 jaar jonger gaan?
Gewoon goede vrienden. Wel opzich een klik wat betreft persoonlijkheid. Alleen zij heeft voor mij teveel red flags en ik ben niet echt haar type. Maarja, goede vriendschap is ook leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Geef je anders op, hoe is het gegaan met de vrouw en de hond eigenlijk?
Dat is jammer, blijven zoeken want het gebeurd niet vanzelf, wellicht iets vanuit hobby perspectief?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om 15 jaar ouder te gaan
[..]
Gewoon goede vrienden. Wel opzich een klik wat betreft persoonlijkheid. Alleen zij heeft voor mij teveel red flags en ik ben niet echt haar type. Maarja, goede vriendschap is ook leuk.
Dat is de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
weer een homo
ik ben koffie maken
@:dkup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |