Oh ik heb geen haast. Vind het zo alleen ook wel lekker rustig eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dat is jammer, blijven zoeken want het gebeurd niet vanzelf, wellicht iets vanuit hobby perspectief?
Goede kaaklijn ja.quote:
wel eens eraan gedacht te gaan boulderenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik heb geen haast. Vind het zo alleen ook wel lekker rustig eigenlijk.
Heb niet echt hobbies waarvoor ik buiten kom, maar misschien vind ik een vriendin in WoW.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel eens eraan gedacht te gaan boulderen
WoW is raar, ik ben er al een jaartje vanaf gestapt om aan mijzelf te werken afvallen enzo, wellicht moet je eens een plan maken met "waar wil ik staan over 6 maanden" ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik heb geen haast. Vind het zo alleen ook wel lekker rustig eigenlijk.
Heb niet echt hobbies waarvoor ik buiten kom, maar misschien vind ik een vriendin in WoW.
Ja wel trans vibesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht Caitlin Jenner of is dat te gemeen?
deze ook met de kin naar vorenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja wel trans vibes
Maar bestaat niet meer volgens trump
Speel het ook niet zoveel meer hoor, laatste tijd trekt het me minder en de game is te erg verandert.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:01 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
WoW is raar, ik ben er al een jaartje vanaf gestapt om aan mijzelf te werken afvallen enzo, wellicht moet je eens een plan maken met "waar wil ik staan over 6 maanden" ofzo
op dit uur, tering druk manquote:
Vroeg begonnen?quote:
Beetje jammer, Milou is wel leuk.quote:
Als je maar tevreden met jezelf, ik doe ook aan rarareizuh nu en heb mijn woning omgetoverd tot mancavequote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Speel het ook niet zoveel meer hoor, laatste tijd trekt het me minder en de game is te erg verandert.
Opzich een idee inderdaad. Maar ben ook niet zo echt op zoek. Misschien kom ik iemand tegen, misschien niet. Ben op dit moment sowieso tevreden gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |