Nou, dat was ook wel héél veel info die hij moest onthouden.quote:
die ligt er nogquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe dan? Die je til je niet even de tuin in met 'n paar man. Daar is een kraan voor nodig.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:07 schreef DGK-Eric het volgende:
David: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss what the fuck zot!"
neem aan dat dit goed mee getypt is dan zijn het toch de kussensquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
Telefoon! Pootje neemt op
Geheime opdracht. Als lukt, dan krijgen ze buitenmeubilair.
Een aantal verschillende opdrachten:
- je moet je medebewoners 4 opdrachten laten uitvoeren
- 2 bewoners moeten alle boomstammen en paddenstoelen die buiten staan in de voorraadkamer zetten
- 2 bewoners die moeten wisselen van outfit (broek, shirt, schoene)
- 2 bewoners moeten alle kussens uit het hele huis verzamelen en die op de ronde bank leggen en er onder gaan liggen
- je moet samen met 1 andere bewoner een flamingo nadoen in de vijver
15 minuten tijd.
Secret mission
GO !!!!
Goed @greysbones ! Bijna perfect westvlaams !quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:
ja bih brother ha he nu noh eens zehhen wa nie hoehehaan is
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goed @:greysbones ! Bijna perfect westvlaams !
Mooie opdracht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe dan? Die je til je niet even de tuin in met 'n paar man. Daar is een kraan voor nodig.
Sowiesoquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef basicsaint het volgende:
Ik vermoed dat meer dan 2 mensen het tuinmeubilair naar binnen hebben gedragen.
Hij haat het direht hwetequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:
ja bih brother ha he nu noh eens zehhen wa nie hoehehaan is
Twee moobs op benen in die vijvertquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:09 schreef -river- het volgende:
Beetje flauw van BB, ze deden zo hun best en ik zag zelden zo een mooie flamingos.
hah, good catch. Ik heb hier en daar wat woorden gemist omdat ik niet snel genoeg kon tikken, maar ik zou er geen eigen woorden bij verzinnen (denk ik haha)quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neem aan dat dit goed mee getypt is dan zijn het toch de kussens
nee idd maar ik had het ook gehoord Alle kussens hele woord livind werd niet gehoordquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
hah, good catch. Ik heb hier en daar wat woorden gemist omdat ik niet snel genoeg kon tikken, maar ik zou er geen eigen woorden bij verzinnen (denk ik haha)
Het was dus inderdaad dit! Kussens uit het hele huis, incl slaapkamer en suitequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neem aan dat dit goed mee getypt is dan zijn het toch de kussens
hoe hedde da nu heradenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah nu blijkt het @:greysbones is stiekem West Vlaams
Ja precies, en er is ook een verschil tussen kussens en hoofdkussens.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker dan alle hoofdkussens door elkaar en krijg je straks het kwijlkussen van een ander terug
vind hem mwahhquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel We hadden ook nooit een belg op moeten laten nemen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker dan alle hoofdkussens door elkaar en krijg je straks het kwijlkussen van een ander terug
Ik denk dat Pootje ook zoiets dacht, best logisch ook.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En pootje was zo fier en blij met zijn hoofdrol 😅😅😅quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Jockari het volgende:
Axel: "We hadden nooit een belg moeten laten opnemen".
ze hebben allemaal een kleur op bedquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik hoop walrussenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Hopelijk is de volgende opdracht gewoon 14 flamingo's
hoofdkussen is toch net zo goed een kussen? xDquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Beetje flauw van BB ... de hoofdkussens moesten ook.
Pootje luistert alleen niet zo goedquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:15 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
En pootje was zo fier en blij met zijn hoofdrol 😅😅😅
hadden we al geconstateerd maar bedankt voor de extra duidelijkheid hahaquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:12 schreef ledn81 het volgende:
Alle kussens uit het hele huis verzamelen was de letterlijke tekst
terug geluisterd
Dat vond ik ook al. Die keuken vrij kotnondejuquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze vinden de logica een beetje vreemd.
Waarom buiten meubilair
Voelt zich weer buitengesloten. Die zal nu wel een gesprek met Pootje willen om te vragen waarom hij boos op hem isquote:
Gewoon een hengst gevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB zou de mic van Milena kunnen muten
Als je zoveel zeikt als hij...quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:20 schreef Flow3r het volgende:
Keanu : mijn energielevel was erg laag
schei toch uit
Ieder kreeg een eigen taakquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Waarom mocht hij niet meehelpen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
David koos andere mensenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Waarom mocht hij niet meehelpen dan
Hij wilt zo graag zijn kleren, al kan hij best wachten tot vrijdagavondquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff vraagt was er een kledingtoken
Hij was toch veranderdquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:23 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey weer kwaad dat Pootje de telefoon heeft gepakt
Dan had hij het zelf moeten doenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:23 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey weer kwaad dat Pootje de telefoon heeft gepakt
grootste FB poll wijst voorlopig Eva aan als vertrekkendequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:23 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij wilt zo graag zijn kleren, al kan hij best wachten tot vrijdagavond
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
grootste FB poll wijst voorlopig Eva aan als vertrekkende
Daar was ik al bang voor, ergens denk ik dat dat zo blijft.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als hij nu niet weggaat dan gaat hij helemaal niet meer volgens mij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, ergens denk ik dat dat zo blijft.
hij was er niet, dus wie had het moeten pakken dan? was hij echt boos of veronderstelling?quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan had hij het zelf moeten doen
Met welke marge?quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige zeggen al, we willen andere banken zien en ook mensen die niet genomineerd zijn geweest. Denk dat hij er voorlopig dan niet meer opstaat.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als hij nu niet weggaat dan gaat hij helemaal niet meer volgens mij.
Lekker dan
Dan hoef je eigenlijk niet meer te kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Sommige zeggen al, we willen andere banken zien en ook mensen die niet genomineerd zijn geweest. Denk dat hij er voorlopig dan niet meer opstaat.
Bij mij Jeffreyquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op dit moment is het 21 /21 dus gelijkquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij mij JeffreyHet zal om die twee gaan en grote kans dat ze die kleuter erin gaan houden dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Bij mij Jeffreynet gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geeft ie 21/21 aan
halfuur geleden minste voor EvaThinking is difficult, that’s why most people judge
[..]
Bij mij JeffreySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet zijn zeiklevel nou toch ook laag zijnquote:
[..]
Bij mij JeffreyToo close for comfort. Gelukkig vanavond nog het gun-debakel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck Henk en Ingrid
Precies hetzelfde hier! Denk dat Jane het wel red zonder m'n stem, dus denk dat het Eva gaat worden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wacht met stemmen, Jeff moet gewoon weg, dus ik wacht, tot ik weet wie mijn stemmen nodig heeft. ik wil dat Jane blijft, maar die is wel veilig
Treinquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:33 schreef Jockari het volgende:
Hoe vertrekt Jeff morgen ??? Met de BB-taxi, of met de eigen scooter ?
lopendquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:33 schreef Jockari het volgende:
Met Jolienquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:33 schreef Jockari het volgende:
Zwijg over kussen, na de mislukte telefoonopdracht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:33 schreef Poesjuh het volgende:
Leuk verslag van eva
BB stelde leuke vragen
Oehhhh jolien die versprak zich en jeff not happy wie beste kusser is, jolien zei: ik zou ook keanu noemen
Die gaat ze nog terugkrijgen van jef vermoed ik
fatbikequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:33 schreef Jockari het volgende:
Jolien versprak zich nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:33 schreef Poesjuh het volgende:
Leuk verslag van eva
BB stelde leuke vragen
Oehhhh jolien die versprak zich en jeff not happy wie beste kusser is, jolien zei: ik zou ook keanu noemen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff heeft als antwoordt op de vraag, wie moet het huis verlaten? Jane gezegd de overige 3 Jeff
Met wat voor nut zegt ze dit, is echt geen verspreking.....zij zat toch niet in die podcast....quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:33 schreef Poesjuh het volgende:
Leuk verslag van eva
BB stelde leuke vragen
Sorry versprak was verkeerde woordkeuze in mijn enthousiasme. We weten allemaal dat ze jeff adoreert duhquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolien versprak zich niet
die beaamde dat ze ook Kiki zou noemen
omdat ze eerst Jeff zeiden
jeff reageerde heel gewoon
zo zei ze het ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met wat voor nut zegt ze dit, is echt geen verspreking.....zij zat toch niet in die podcast....
Dit heeft weer maar een doel.
Ok, dit lijkt me beter kloppen......quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jolien versprak zich niet
die beaamde dat ze ook Kiki zou noemen
omdat ze eerst Jeff zeiden
jeff reageerde heel gewoon
dat gevoel heb ik ook bij Evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva vindt het woord teleurstelling heel groot
Jolien zei het als enige zo enthousiast dat jeff ook meteen erop inhaakte.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met wat voor nut zegt ze dit, is echt geen verspreking.....zij zat toch niet in die podcast....
Haar doel zal eerder zijn om keanu een compliment te geven die het kan gebruiken op zijn verdrietige dag. Ze had er mi geen kwaad mee in de zinquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb hoop dat er 2 vertrekkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Denk dat Eva uiteindelijk moet vertrekken. Tot nu toe gaat het ook tussen die twee
Liever nog een week vokal fraai dan Jefkequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:41 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Denk dat Eva uiteindelijk moet vertrekken. Tot nu toe gaat het ook tussen die twee
Elsa heeft nu het grootste woord, niet evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:44 schreef Tascha071 het volgende:
Wat was het net rustig in huis zo zonder de stem van eva. Stream in de tuin gepakt nu.
Deze volg ik nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:43 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey vond dat Jane moest vertrekken want iedereen daar moest nog groeien en Jane niet
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Elsa heeft nu het grootste woord, niet eva
Kan nooit lang duren voordat ze er overheen tettertquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Elsa heeft nu het grootste woord, niet eva
Sharice haar voet is blauw zei zequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje is dus vol op de voet van Sharice gestapt (met z'n 108 kilo) omdat hij als eerste bij de telefoon wou zijn.
Axel : Hij ging echt als een stier
Hmm ik heb die indruk van Eva helemaal niet eigenlijk. Maar fijn voor jou dan dat Eva stil isquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kan nooit lang duren voordat ze er overheen tettert
Kan best heb bij haar wat moeite.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:40 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Haar doel zal eerder zijn om keanu een compliment te geven die het kan gebruiken op zijn verdrietige dag. Ze had er mi geen kwaad mee in de zin
Zou inderdaad beter zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:48 schreef Flow3r het volgende:
Jeff moet er uit![]()
is toch totaal ongeloofwaardig als ie nu opeens de gezellige gast gaat uithangen
True hier ook geen jolien fanquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan best heb bij haar wat moeite.
Omdat ik me altijd afvraag hoe het andersom zou zijn.....vanaf begin haalde ze Jeffrey ook altijd uit de groep waar hij lol mee had en ging dan naar de gang met hem en draaide om hem heen terwijl hij zich een beetje afzijdig hield, Ze heeft hem nu en nog is ze zo jaloers en mag hem ook graag jaloers maken om zeker te zijn hoeveel hij om haar geeft ofzoiets....een soort van bevestiging.....
Wie mij aandacht geeft...quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ja ..... het is vandaag gewoon niet zo mijn dag.. Ik ga me gewoon een beetje afzonderen, en dan zie ik het wel.
quote:
Ging over het opnemen van de telefoon en een ander gunnen heb het ook niet precies gevolgd (moest hoestenquote:
Je zei dat er hebbers zijn en noemde Jordy omdat hij de telf moest gunnen aan een anderquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Ging over het opnemen van de telefoon en een ander gunnen heb het ook niet precies gevolgd (moest hoesten)
Verrassendquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze moesten elkaar in de podcast in 3 werkwoorden bespreken
Jeff had voor Jane Slapen, koken, lachen. Hij had geen inspiratie
benieuwd hoe ze reageert als ze mag blijven.....nog meer hoogmoed of wordt ze zelfs wat bescheidener in omgang.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:51 schreef basicsaint het volgende:
Ik ben benieuwd naar de poll van Salar. Verwacht toch wel veel tactische stemmen op Eva.
Jordy is best wel een egoïst wat dat betreft , daar had Jane ook gewoon een puntquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je zei dat er hebbers zijn en noemde Jordy omdat hij de telf moest gunnen aan een ander
Daarom kijkt Sharice plots zo droevig...quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje is dus vol op de voet van Sharice gestapt (met z'n 108 kilo) omdat hij als eerste bij de telefoon wou zijn.
Axel : Hij ging echt als een stier
Klopt maar alleen wijzen naar jordy en dat die alles al had terwijl anderen nog geen kast hebben. Jordy zegt niet alle telefoontjes gaan om een kast he.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Ging over het opnemen van de telefoon en een ander gunnen heb het ook niet precies gevolgd (moest hoesten)
Elsa bedoel jequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy is best wel een egoïst wat dat betreft , daar had Jane ook gewoon een punt
Tja het is geen collegiale werkvloer natuurlijk...het is BB waar je speelt voor jezelf. Al rent iemand elke dag, that's part of the (risky) game lijkt mequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy is best wel een egoïst wat dat betreft , daar had Jane ook gewoon een punt
Zoals hij al zelf zei die telefoon staat er niet voor de kledingkast.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is allebei waar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:56 schreef marky het volgende:
[..]
Zoals hij al zelf zei die telefoon staat er niet voor de kledingkast.
Dit ging niet om wat hij zeiquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:56 schreef marky het volgende:
[..]
Zoals hij al zelf zei die telefoon staat er niet voor de kledingkast.
Dan ga je vannacht naast Milena liggen, trek je dr uit elkaar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Ik zal je zeggen wat het is ... een tekort aan sensationships in dit huis ....
Heeft ie nu al met Jordy gesproken?quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:56 schreef Poesjuh het volgende:
Oh nee keanu jankt weer bij mattie em jeff dit keer
Hou op schei uit jeff, wij kunnen u helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens .. op een manipulatieve manierquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hij is gewoon campagne aan het voeren tegen jordy.
Ja is al dagen bezig over jordy op een negatieve manier.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Keanu wil Jordy het liefst de schuld geven van zijn gejank
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:59 schreef Flow3r het volgende:
Nou, we zijn getuigen van een begripvolle JeffPodcast was niks an, volgens JeffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Gaat juist tegen hem werken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens .. op een manipulatieve manier
Maar dit geldt voor Jordy op een andere manier ook.. Allebei karmaquote:
Maar praat wel kwaad over mensen achter hun rug.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:00 schreef mazaru het volgende:
Ik wil alles oplossen
Ik ben zo gevoelig
Ik sta altijd voor anderen klaar
Ik ben zo goed
Ik ben zo lief
Ik wil chips
Jordy ging naar keanu en vroeg hoe het met hem ging. Als antwoord kreeg hij 'goed' dus oke dan goed en klaar (las ik)quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft ie nu al met Jordy gesproken?
Of gaat ie zo eerst Jordy voor de bus gooien om zijn matties te pleasen?
Heeft hij tegenover Jeffrey en Mattie de naam van Jordy genoemd of durft hij dat toch niet aan,quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar praat wel kwaad over mensen achter hun rug.
Jordy zei terecht: ik heb hem nooit gevraagd om voor me klaar te staan, het is lief van hem maar verwacht niet per se hetzelfde terug van mij of wie dan ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:00 schreef mazaru het volgende:
Ik wil alles oplossen
Ik ben zo gevoelig
Ik sta altijd voor anderen klaar
Ik ben zo goed
Ik ben zo lief
Ik wil chips
Is het kwaadspreken als het feiten zijn?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Nu kwaadspreken over pootje dat die over keanu en sharice vloog
Was die weg dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef KinKiJan het volgende:
Daar is de ouwe Jeffrey weer, afgunst op en top.
In dit geval was het letterlijk over anderen heen lopenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is het kwaadspreken als het feiten zijn?
Ja want je hoeft het niet zo te brengenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is het kwaadspreken als het feiten zijn?
Was hij een uur geleden niet terug veranderd ? Ach laat maar, tis Jeff...quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef KinKiJan het volgende:
Daar is de ouwe Jeffrey weer, afgunst op en top.
Gelukkig zei hij niet dat over etenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft Lennie nog even een trap nagegeven in de podcast, dat ze altijd haantje de voorste was bij opdrachten. Was een vraag aan hem.
Hij heeft Sharice een flinke blauwe plek bezorgd, dus volgens mij mag dat in dit geval wel. Maar goed, dat ben ik natuurlijk. Iedereen z'n mening.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja want je hoeft het niet zo te brengen
Dan gaat hij over levende lijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In dit geval was het letterlijk over anderen heen lopen![]()
![]()
Dat zal toch per ongeluk zijn geweest en heeft hij zijn excuses waarschijnlijk aan geboden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft Sharice een flinke blauwe plek bezorgd, dus volgens mij mag dat in dit geval wel. Maar goed, dat ben ik natuurlijk. Iedereen z'n mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |