SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens .. op een manipulatieve manierquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hij is gewoon campagne aan het voeren tegen jordy.
Ja is al dagen bezig over jordy op een negatieve manier.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:59 schreef Puzzie het volgende:
Keanu wil Jordy het liefst de schuld geven van zijn gejank
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:59 schreef Flow3r het volgende:
Nou, we zijn getuigen van een begripvolle JeffPodcast was niks an, volgens JeffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Gaat juist tegen hem werken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens .. op een manipulatieve manier
Maar dit geldt voor Jordy op een andere manier ook.. Allebei karmaquote:
Maar praat wel kwaad over mensen achter hun rug.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:00 schreef mazaru het volgende:
Ik wil alles oplossen
Ik ben zo gevoelig
Ik sta altijd voor anderen klaar
Ik ben zo goed
Ik ben zo lief
Ik wil chips
Jordy ging naar keanu en vroeg hoe het met hem ging. Als antwoord kreeg hij 'goed' dus oke dan goed en klaar (las ik)quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft ie nu al met Jordy gesproken?
Of gaat ie zo eerst Jordy voor de bus gooien om zijn matties te pleasen?
Heeft hij tegenover Jeffrey en Mattie de naam van Jordy genoemd of durft hij dat toch niet aan,quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar praat wel kwaad over mensen achter hun rug.
Jordy zei terecht: ik heb hem nooit gevraagd om voor me klaar te staan, het is lief van hem maar verwacht niet per se hetzelfde terug van mij of wie dan ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:00 schreef mazaru het volgende:
Ik wil alles oplossen
Ik ben zo gevoelig
Ik sta altijd voor anderen klaar
Ik ben zo goed
Ik ben zo lief
Ik wil chips
Is het kwaadspreken als het feiten zijn?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Nu kwaadspreken over pootje dat die over keanu en sharice vloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |