Was die weg dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef KinKiJan het volgende:
Daar is de ouwe Jeffrey weer, afgunst op en top.
In dit geval was het letterlijk over anderen heen lopenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is het kwaadspreken als het feiten zijn?
Ja want je hoeft het niet zo te brengenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is het kwaadspreken als het feiten zijn?
Was hij een uur geleden niet terug veranderd ? Ach laat maar, tis Jeff...quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef KinKiJan het volgende:
Daar is de ouwe Jeffrey weer, afgunst op en top.
Gelukkig zei hij niet dat over etenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft Lennie nog even een trap nagegeven in de podcast, dat ze altijd haantje de voorste was bij opdrachten. Was een vraag aan hem.
Hij heeft Sharice een flinke blauwe plek bezorgd, dus volgens mij mag dat in dit geval wel. Maar goed, dat ben ik natuurlijk. Iedereen z'n mening.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja want je hoeft het niet zo te brengen
Dan gaat hij over levende lijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In dit geval was het letterlijk over anderen heen lopen![]()
![]()
Dat zal toch per ongeluk zijn geweest en heeft hij zijn excuses waarschijnlijk aan geboden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft Sharice een flinke blauwe plek bezorgd, dus volgens mij mag dat in dit geval wel. Maar goed, dat ben ik natuurlijk. Iedereen z'n mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |