Nou, dat was ook wel héél veel info die hij moest onthouden.quote:
die ligt er nogquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe dan? Die je til je niet even de tuin in met 'n paar man. Daar is een kraan voor nodig.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:07 schreef DGK-Eric het volgende:
David: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss what the fuck zot!"
neem aan dat dit goed mee getypt is dan zijn het toch de kussensquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
Telefoon! Pootje neemt op
Geheime opdracht. Als lukt, dan krijgen ze buitenmeubilair.
Een aantal verschillende opdrachten:
- je moet je medebewoners 4 opdrachten laten uitvoeren
- 2 bewoners moeten alle boomstammen en paddenstoelen die buiten staan in de voorraadkamer zetten
- 2 bewoners die moeten wisselen van outfit (broek, shirt, schoene)
- 2 bewoners moeten alle kussens uit het hele huis verzamelen en die op de ronde bank leggen en er onder gaan liggen
- je moet samen met 1 andere bewoner een flamingo nadoen in de vijver
15 minuten tijd.
Secret mission
GO !!!!
Goed @greysbones ! Bijna perfect westvlaams !quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:
ja bih brother ha he nu noh eens zehhen wa nie hoehehaan is
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goed @:greysbones ! Bijna perfect westvlaams !
Mooie opdracht.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoe dan? Die je til je niet even de tuin in met 'n paar man. Daar is een kraan voor nodig.
Sowiesoquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef basicsaint het volgende:
Ik vermoed dat meer dan 2 mensen het tuinmeubilair naar binnen hebben gedragen.
Hij haat het direht hwetequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:
ja bih brother ha he nu noh eens zehhen wa nie hoehehaan is
Twee moobs op benen in die vijvertquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:09 schreef -river- het volgende:
Beetje flauw van BB, ze deden zo hun best en ik zag zelden zo een mooie flamingos.
hah, good catch. Ik heb hier en daar wat woorden gemist omdat ik niet snel genoeg kon tikken, maar ik zou er geen eigen woorden bij verzinnen (denk ik haha)quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neem aan dat dit goed mee getypt is dan zijn het toch de kussens
nee idd maar ik had het ook gehoord Alle kussens hele woord livind werd niet gehoordquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
hah, good catch. Ik heb hier en daar wat woorden gemist omdat ik niet snel genoeg kon tikken, maar ik zou er geen eigen woorden bij verzinnen (denk ik haha)
Het was dus inderdaad dit! Kussens uit het hele huis, incl slaapkamer en suitequote:Op donderdag 6 februari 2025 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neem aan dat dit goed mee getypt is dan zijn het toch de kussens
hoe hedde da nu heradenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah nu blijkt het @:greysbones is stiekem West Vlaams
Ja precies, en er is ook een verschil tussen kussens en hoofdkussens.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker dan alle hoofdkussens door elkaar en krijg je straks het kwijlkussen van een ander terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |