vind hem mwahhquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel We hadden ook nooit een belg op moeten laten nemen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker dan alle hoofdkussens door elkaar en krijg je straks het kwijlkussen van een ander terug
Ik denk dat Pootje ook zoiets dacht, best logisch ook.quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Lekker dan alle hoofdkussens door elkaar en krijg je straks het kwijlkussen van een ander terug
En pootje was zo fier en blij met zijn hoofdrol 😅😅😅quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Jockari het volgende:
Axel: "We hadden nooit een belg moeten laten opnemen".
ze hebben allemaal een kleur op bedquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik hoop walrussenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Hopelijk is de volgende opdracht gewoon 14 flamingo's
hoofdkussen is toch net zo goed een kussen? xDquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Beetje flauw van BB ... de hoofdkussens moesten ook.
Pootje luistert alleen niet zo goedquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:15 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
En pootje was zo fier en blij met zijn hoofdrol 😅😅😅
hadden we al geconstateerd maar bedankt voor de extra duidelijkheid hahaquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:12 schreef ledn81 het volgende:
Alle kussens uit het hele huis verzamelen was de letterlijke tekst
terug geluisterd
Dat vond ik ook al. Die keuken vrij kotnondejuquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze vinden de logica een beetje vreemd.
Waarom buiten meubilair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |