Gebruiker @mitt heeft gewoon niet zo'n goede kijk op het spelletje denk ik.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoop dat ze allebei verliezen vanavond.
[..]
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gebruiker @:mitt heeft gewoon niet zo'n goede kijk op het spelletje denk ik.
Dat was de grap ja, ze kunnen helemaal niet allebei verliezen.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:32 schreef PSVCL het volgende:
Noa zal zich vanavond wel weer laten zien tegen zijn stiekem liefde Feyenoord.
3-2quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 PSV - Feyenoord | Ster kanaal/ESPN
Lekker zo'n midweeks potje, achteruit leunen als lachende derde kijken naar de lamme tegen de blinde?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even een pizzaatje straks denk ik
#gezelligdik
In Nederland kan alles, daar kan je zelfs geen kampioen worden als je aan het einde van het seizoen de meeste punten hebt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat was de grap ja, ze kunnen helemaal niet allebei verliezen.
Ik dacht dat dat het Belgische model was.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In Nederland kan alles, daar kan je zelfs geen kampioen worden als je aan het einde van het seizoen de meeste punten hebt.
Zou Priske weten wie Schouten is?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jerdy Schouten centraal achterin. Dat wordt lachen.
Wel verstand van nietszeggende clubs.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoop dat ze allebei verliezen vanavond.
[..]
Gebruiker @:mitt heeft gewoon niet zo'n goede kijk op het spelletje denk ik.
Wat weet je van nietszeggende clubs dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:50 schreef mitt het volgende:
[..]
Wel verstand van nietszeggende clubs.
Absoluut, het maakt mij verder niet uit wie er wint als het liefst maar KNOTSGEK wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Lekker zo'n midweeks potje, achteruit leunen als lachende derde kijken naar de lamme tegen de blinde?
1-2quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 PSV - Feyenoord | Ster kanaal/ESPN
@:maxi-mus 3-0
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 1-2
@:PicoMMP 3-1
@:Scrummie 4-1
@:onlogisch 0-3
@:Mexicanobakker
@:Tarado 3-2
@:klaasweetalles 10-0
@:3rr0r 2-0
@:Caland 3-1
@:DombohetOlifantje1 2-3
@:R-woud93 0-3
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29 2-3
@:Flitsbezorger 3-0
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior 3-1
@:Immerdebestebob 4-1
Goed dat je het zegtquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef KingRoland het volgende:
wacht het is om 18:45 en niet om 20:45?
Dat is juist en tevens correct.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef KingRoland het volgende:
wacht het is om 18:45 en niet om 20:45?
Voorspellinkje doen?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jerdy Schouten centraal achterin. Dat wordt lachen.
Zet de theepot maar alvast klaar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel heel vroeg voor zo een affiche.
Dan kan ik mooi op tijd naar bed. Sympathiek van de KNVB.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel heel vroeg voor zo een affiche.
Nee, alleen als het gespeeld is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juich je vanavond nog wel voor Ueda?
Als je na 90 minuten met 2 goals voorstaat of zo?quote:
We vragen het aan @Mexicanobakkerquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je na 90 minuten met 2 goals voorstaat of zo?
Ik drink er een biertje bij en ik raad je aan hetzelfde te doen makker. Dit wordt een knotsgek potje.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik drink er een biertje bij en ik raad je aan hetzelfde te doen makker. Dit wordt een knotsgek potje.
Maar wie er ook wint; daarna zijn we weer vrienden.
Ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat je er een biertje bij drinkt of dat we na dit potje weer vrienden zijn?
Waarom kijk je niet gewoon ESPN?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn enige tot dusver werkende stream is Duits.
Dat past uitstekend bij dit potje denk ik.
Ster kanaal?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn enige tot dusver werkende stream is Duits.
Dat past uitstekend bij dit potje denk ik.
Ach Gurney manquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ik een vreselijke sloeber ben.
Erg jammer dat hij niet al kan spelen tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer zal Malacia in beeld worden gebracht?
De stream werkt uitstekend en ik erger mij vaak ook kapot aan het Nederlandse commentaar!quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Gurney man
Je gaat je toch niet kapot lopen ergeren aan een brakke schijtstream in het Duits elke keer als je gewoon 3 euro kan betalen.
Dit valt me erg van je tegen
Nee is niet lullig bedoeld, maar ik vind dat gewoon heel treurigquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:45 schreef Coco het volgende:
@:GGMM zet de toon van de avond middels een prik richting user @:gurneyisbestoke
Gelukkig voor Vincent Schildkamp wordt hier weinig vuurwerk afgestoken en is de expectedOpstootjes 0,02quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vincent Schildkamp
@:Alaphilippe_
Dat is het ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee is niet lullig bedoeld, maar ik vind dat gewoon heel treurig
Geen IPTV van AliExpress hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ik een vreselijke sloeber ben.
10-0 verlies voor Feyenoord denk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op welk resultaat moet ik hopen voor de grootste crisis bij welke club?
10-0 voor PSVquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Winst van Feyenoord, dat komt ongeacht het resultaat hier echt niet meer goed en die staan veel te ver achter op julliequote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat is waar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Winst van Feyenoord, dat komt ongeacht het resultaat hier echt niet meer goed en die staan veel te ver achter op jullie
Alsnog afketsen van de deal bij Vitessequote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Viesdikquote:
6 minuten en 50 seconden.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer zal Malacia in beeld worden gebracht?
HEt viel me vooral op dat Obispo zijn haar dus ook gewoo normaal kan doenquote:
Bammetjes gegeten. Vanmiddag al pasta gegeten.quote:
Met plakken kaas?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bammetjes gegeten. Vanmiddag al pasta gegeten.
Eens.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als dit afgekeurd zou worden is het compleet onterecht
Ziyech komt niet.quote:
Net als een paar verdedigers.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja staat wel een beetje in het zicht
Jammer dat je weggaat hier.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:56 schreef GGMM het volgende:
Goedgekeurd
Even de sfeer in het Feyenoordtopic bekijken
Dit is toch het livetopicquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:56 schreef GGMM het volgende:
Goedgekeurd
Oh dan blijf ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat je weggaat hier.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:56 schreef GGMM het volgende:
Goedgekeurd
Loop jij voor? Hier is het nog 1-0quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:57 schreef VEM2012 het volgende:
Wel een mooie 1-2 trouwens. Eindelijk een Feyenoord speler die iets goeds liet zien.
Ach zo ga ik nog jaren horen dat ik vond dat we een B-team moesten opstellen bij de 4x400 mixedquote:
Wtfquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
Bovenstaande post is niet helemaal waar, want ik ga lekker sporten
Doe er wat aan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:58 schreef Dagoduck het volgende:
Die polarisatie in VBL is wel matig.
Je meent het. Dat had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic vinden ze dat de goal afgekeurd had moeten worden
Gohquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
@Netsplitter is hard aan het huilen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
Dat boeit echt niemandquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach zo ga ik nog jaren horen dat ik vond dat we een B-team moesten opstellen bij de 4x400 mixed
Goedenavond Onloquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Netsplitter is hard aan het huilen.
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach zo ga ik nog jaren horen dat ik vond dat we een B-team moesten opstellen bij de 4x400 mixed
Uitzonderingen daargelaten is janken over scheidsrechters en arbitrale keuzes van enorm proletenniveau.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:58 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:00 schreef Coco het volgende:
@:mexicanobakker krijgt dubbel de deksel op de neus.
tegen stadionverbodenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:03 schreef PicoMMP het volgende:
Wat wordt er gezongen? "Wij zijn...."
Dan zullen ze zich vandaag wel voorbeeldig gedragen!quote:
Afgaande op de beelden uit het uitvak zou ik zeggen “teringachterlijk”quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:03 schreef PicoMMP het volgende:
Wat wordt er gezongen? "Wij zijn...."
Wat is er mis met de beelden uit het uitvak?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Afgaande op de beelden uit het uitvak zou ik zeggen “teringachterlijk”
Het zijn Feyenoorders.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met de beelden uit het uitvak?
Het leek wel FC Bokitoquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met de beelden uit het uitvak?
Dat vind ik zeker wel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:13 schreef Adames het volgende:
Dit is zeker geen hoger niveau dan de klassieker
Nou, dat dan weer wel, maar die lat ligt begraven onder de grond.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:13 schreef Adames het volgende:
Dan heb je de eerste helft gemist gok ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:13 schreef Adames het volgende:
Dat psv is toch ook maar een matig ploegjequote:Op woensdag 5 februari 2025 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel een ontzettend lelijke wedstrijd om naar te kijken
Dat was niet aantrekkelijk nee, al was dat vooral omdat ze elkaars tactiek wilde dwarsbomen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je de eerste helft gemist gok ik
Daarom staan ze 1equote:Op woensdag 5 februari 2025 19:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat psv is toch ook maar een matig ploegje
foutje van fokquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Forummoderator @:Coco dacht sneller te zijn dan het forumbeest
Badr Sawryquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:23 schreef Adames het volgende:
Lees net dat Badr Hari spijt heeft
Alweer
Spijt dat ie gepakt is zekerquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:23 schreef Adames het volgende:
Lees net dat Badr Hari spijt heeft
Alweer
Dat is het risico met jonge huurspelers. Je kan eens geluk hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:21 schreef Mestreech1990 het volgende:
Die Osman kan er ook weinig van he, goeie genade.
Jij vindt het wel lekker als iemand met vol gewicht op je kuit staat?quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Pepe was het ook altijd onbewust
Kon Karsie weinig aan doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij vindt het wel lekker als iemand met vol gewicht op je kuit staat?
Als hij niet ging liggen voor saus was het niet gebeurdquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij vindt het wel lekker als iemand met vol gewicht op je kuit staat?
Klopt, het gaat om de schwalbe.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk niet om.
speelt al weken slecht, samen met veermanquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Schouten moest aan de noodrem trekken
@:PSVCL
Precies...karmaquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als hij niet ging liggen voor saus was het niet gebeurd
Exact.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:33 schreef Zorro het volgende:
We zijn erg benieuwd naar de mening van Mario Been over het doelpunt
Eet of drink je nog iets bij deze wedstrijd?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht een knotsgekke tweede helft @:Alaphilippe_
Wilde ik net vragenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eet of drink je nog iets bij deze wedstrijd?
Mensen die alsmaar opschuimmelk nodig hebben bij hun koffie, moeten niet worden toegelaten in koffiezaakjes.quote:
Schijnt wel dat ze daarvoor worden ingehuurdquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jeetje. Mario Been en Marciano Vink vinden er iets van.
Erelid materiaal.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Zorro het volgende:
Mario Been zou een geschikte deelnemer zijn aan het Feyenoord topic
Ik drink theequote:Op woensdag 5 februari 2025 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eet of drink je nog iets bij deze wedstrijd?
Ja, die van PEC ook, maar daar gaat het toch juist om? Dat deze dan opeens wel wordt goedgekeurd in een vergelijkbare situatiequote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Adames het volgende:
Maar die van Simons was juist onterecht afgekeurd was de consensus
Bij PEC had het te maken met een andere speler die het buitenpel ophief, andere situatie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die van PEC ook, maar daar gaat het toch juist om? Dat deze dan opeens wel wordt goedgekeurd in een vergelijkbare situatie
Ja, dat kwam later pas, maar ook zonder dat argument vonden velen het onterecht dat die werd afgekeurdquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij PEC had het te maken met een andere speler die het buitenpel ophief, andere situatie.
Ja eens hoor, iedereen wil natuurlijk consistente regelgeving en uitkomsten maar nu kun je aan alle kanten blijven huilenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die van PEC ook, maar daar gaat het toch juist om? Dat deze dan opeens wel wordt goedgekeurd in een vergelijkbare situatie
Pics van de katten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een heerlijk gegrild half kippetje met patat en piri piri saus op.
En het beetje filet wat overbleef heb ik aan de katten geserveerd, dus die hebben ook een fantastische maaltijd op
Warming Chai van pickwickquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is jouw to-go-theesmaak?
Je bent een biggetje.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een heerlijk gegrild half kippetje met patat en piri piri saus op.
En het beetje filet wat overbleef heb ik aan de katten geserveerd, dus die hebben ook een fantastische maaltijd op
nee 3e plekje is wel veiliggesteld dit seizoen ouwe reusquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maak je je zorgen om FC Utrecht?
betaaldquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef Wotte het volgende:
Er zijn drie zekerheden in het leven je gaat dood, je betaald belasting en Feyenoord weet opgebouwd momentum altijd grandioos te verneuken.
Betaaldquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef Wotte het volgende:
Er zijn drie zekerheden in het leven je gaat dood, je betaald belasting en Feyenoord weet opgebouwd momentum altijd grandioos te verneuken.
betaald lolquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef Wotte het volgende:
Betaald?!quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef Wotte het volgende:
betaaldquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef Wotte het volgende:
Milambo had net alle ruimte om iemand weg te steken in de omschakeling en kiest voor temporiserenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:55 schreef Adames het volgende:
Dit Feyenoord![]()
Elke keer als ze de bal aan de rand 16 hebben leveren ze hem zo in
Beggars can’t be choosersquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die Osman is overgevlogen van het G elftal?
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dikke BMW stoel jonguh!
[ afbeelding ]
Straks moet hij nog naar de gyropractorquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:55 schreef Coco het volgende:
User @:wotte maakt een gigantische uitglijder.
Dit is gewoon het failliet van het onderwijs. Je moet maar net mazzel hebben dat iemand het goed uitlegt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:55 schreef Coco het volgende:
User @:wotte maakt een gigantische uitglijder.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is gewoon het failliet van het onderwijs. Je moet maar net mazzel hebben dat iemand het goed uitlegt.
Mwah, wist je van te voren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vind jij het fijn dat hij aan de lopende band Ajax-posts op INSTAGRAM liket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |