Jij vindt het wel lekker als iemand met vol gewicht op je kuit staat?quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Pepe was het ook altijd onbewust
Kon Karsie weinig aan doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij vindt het wel lekker als iemand met vol gewicht op je kuit staat?
Als hij niet ging liggen voor saus was het niet gebeurdquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij vindt het wel lekker als iemand met vol gewicht op je kuit staat?
Klopt, het gaat om de schwalbe.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk niet om.
speelt al weken slecht, samen met veermanquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:19 schreef onlogisch het volgende:
Schouten moest aan de noodrem trekken
@:PSVCL
Precies...karmaquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als hij niet ging liggen voor saus was het niet gebeurd
Exact.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:33 schreef Zorro het volgende:
We zijn erg benieuwd naar de mening van Mario Been over het doelpunt
Eet of drink je nog iets bij deze wedstrijd?quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Ik verwacht een knotsgekke tweede helft @:Alaphilippe_
Wilde ik net vragenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eet of drink je nog iets bij deze wedstrijd?
Mensen die alsmaar opschuimmelk nodig hebben bij hun koffie, moeten niet worden toegelaten in koffiezaakjes.quote:
Schijnt wel dat ze daarvoor worden ingehuurdquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jeetje. Mario Been en Marciano Vink vinden er iets van.
Erelid materiaal.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Zorro het volgende:
Mario Been zou een geschikte deelnemer zijn aan het Feyenoord topic
Ik drink theequote:Op woensdag 5 februari 2025 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eet of drink je nog iets bij deze wedstrijd?
Ja, die van PEC ook, maar daar gaat het toch juist om? Dat deze dan opeens wel wordt goedgekeurd in een vergelijkbare situatiequote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Adames het volgende:
Maar die van Simons was juist onterecht afgekeurd was de consensus
Bij PEC had het te maken met een andere speler die het buitenpel ophief, andere situatie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die van PEC ook, maar daar gaat het toch juist om? Dat deze dan opeens wel wordt goedgekeurd in een vergelijkbare situatie
Ja, dat kwam later pas, maar ook zonder dat argument vonden velen het onterecht dat die werd afgekeurdquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij PEC had het te maken met een andere speler die het buitenpel ophief, andere situatie.
Ja eens hoor, iedereen wil natuurlijk consistente regelgeving en uitkomsten maar nu kun je aan alle kanten blijven huilenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, die van PEC ook, maar daar gaat het toch juist om? Dat deze dan opeens wel wordt goedgekeurd in een vergelijkbare situatie
Pics van de katten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een heerlijk gegrild half kippetje met patat en piri piri saus op.
En het beetje filet wat overbleef heb ik aan de katten geserveerd, dus die hebben ook een fantastische maaltijd op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |