STILTE GENOT https://forum.fok.nl/topicchain/last/1812quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het Heerenveen-topic!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het Heerenveen-topic!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik HERHAAL er komen GEEN penalties.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, zoveel is er nog niet aan de hand.
Echt geen enkele trainer ter wereld doet datquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
Roker Noppert in de 80e minuut koud in het veld zetten was geen meesterzet van de zilveren vos.
Sympathiek dat hij Noppert na afloop verdedigt maar compleet lachwekkend dat hij zegt dat hij nog altijd wil gaan rouleren... French Corner krijgt veel te veel vrijheid.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
Ook echt een lange keeper inbrengen omdat de tegenstander ook een lange speler inbrengt
Zou Robin weten dat de keeper met zijn handen mag?
En dan komt de winnende uit een hoge voorzet. Wel gelachen hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
Ook echt een lange keeper inbrengen omdat de tegenstander ook een lange speler inbrengt
Dit was toch al zo voor Frans om het hoekje kwam kijken?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sympathiek dat hij Noppert na afloop verdedigt maar compleet lachwekkend dat hij zegt dat hij nog altijd wil gaan rouleren... French Corner krijgt veel te veel vrijheid.
Dan is Robin van Persie dommer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was toch al zo voor Frans om het hoekje kwam kijken?
Ja, al zijn de invloeden van Franz Ecke ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was toch al zo voor Frans om het hoekje kwam kijken?
Waarom wordt die man überhaupt nog zo serieus genomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al zijn de invloeden van Franz Ecke ondoorgrondelijk.
Dat riep voor dit potje nou juist niemand.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het ook een typisch Nederlands om te blijven roepen dat je even makkelijk moet winnen van een tweede divisieclub.
Ik zie in de reacties toch vooral veel neerbuigendheid en ‘tijdrekken tegen amateurs’ en dat soort reacties.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat riep voor dit potje nou juist niemand.
Die gaan er tegenaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Misschien kan Andries solliciteren bij de B&A boys @:de_kraam
Ik weet dat Twente nog een keer met de hakken over de sloot en met het schaamrood op de kaken van Capelle wist te winnenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het ook een typisch Nederlands om te blijven roepen dat je even makkelijk moet winnen van een tweede divisieclub. Het gebeurt in alle landen om ons heen, jaar in jaar uit, en ook in Nederland steeds vaker. Het zal er wel mee te maken hebben dat je hier niet kunt promoveren naar de KKD waardoor die clubs allemaal een beetje potsierlijk blijven. Maar veel van die clubs zijn qua budget en organisatie en ook vaak accommodatie groter en beter dan KKD-clubs. Alleen zien we het nooit, omdat ze altijd in de tweede divisie blijven.
Mijn club Roda verloor van Rijnsburgse boys. 20 jaar geleden van de Baronie. Ik ben eens gaan opzoeken hoeveel clubs in de tussenliggende tijd van amateurs hebben verloren. Ik stond ervan te kijken, en ook weer niet. Op PSV, Feyenoord en Twente na had iedere club wel eens verloren van amateurs. Veel clubs ook met grote regelmaat (NAC, de graafschap, Willem II ook geloof ik). Eerste divisieclubs zelfs soms 6 of 7 keer. Wanneer Helmond naar Spakenburg of Quick Boys moet dan kijk ik er eerder van op als ze winnen dan andersom.
In Duitsland of Engeland zie je clubs vanuit het derde niveau soms in een paar jaar tijd opklimmen naar het hoogste niveau. Darmstadt, Heidenheim, om maar eens voorbeelden te noemen. En ook andersom. Niemand kijkt er echt van op wanneer Saarbrücken van Frankfurt wint in de beker. Hier blijven we heel spastisch doen daarover en is het altijd een enorme schande. Terwijl het dat wat mij betreft helemaal niet zo is.
Oke DutchSuomiFanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet dat Twente nog een keer met de hakken over de sloot en met het schaamrood op de kaken van Capelle wist te winnen
Interessant willen doen met een keeperswissel die vervolgens een penalty veroorzaakt en 4 meter naast een voorzet zit, genot.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb even de samenvatting van Heerenveen gekeken zojuist. Hier mijn reactie:
Van Persie
Quick boys thuis tegen Utrecht ofzo zou wel leuk zijn, hoop dat Feyenoord en PSV elkaar later treffen. Doe maar:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat verwachten we van de loting mannen. Hoop toch op een onderlinge confrontatie van PSV, Utrecht, Feyenoord of AZ.
Anders kan het wel eens een HEUL matige ronde worden.
Inb4 Feyenoord-Noordwijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat verwachten we van de loting mannen. Hoop toch op een onderlinge confrontatie van PSV, Utrecht, Feyenoord of AZ.
Je gaat bijna hopen op Quick Boys uit voor Peter.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Kan de pedante professor Peter niet gewoon een keer een mediaverbod krijgen. Er komt echt alleen maar stront uit
Feyenoord - Heraclesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat verwachten we van de loting mannen.
Utrecht - Feyenoordquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je hier niet van kan genieten ben je geen voetballiefhebber.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat boeit het de voetballiefhebber nou of Heerenveen wint of verliest
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Kan de pedante professor Peter niet gewoon een keer een mediaverbod krijgen. Er komt echt alleen maar stront uit
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nee, dat heeft hij niet. Het is inderdaad uitermate vermoeiend. Ook gewoon niet eens vermakelijk meer. Gewoon een opzichtige act.quote:
Dat is jouw meningquote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij niet. Het is inderdaad uitermate vermoeiend. Ook gewoon niet eens vermakelijk meer. Gewoon een opzichtige act.
Upsets horen bij de sport jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je hier niet van kan genieten ben je geen voetballiefhebber.
Petertje zijn act om letterlijk overal bozig over te doen is echt ontzettend vermoeiond.
Dat klopt, maar daarom is het ook dat jij vindt dat hij gelijk heeft. Het is geen feit dat hij gelijk heeft. Ik vind het een enorm vermoeiende act die maakt dat je heel weinig sympathie voor hem hebt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is jouw meningnet als Peter Boss een mening mag hebben over de wedstrijd van gister..
Ajax konden we niet meer lotenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen FC Utrecht - Ajax. @:paul baalt.
KNJBquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zonde dat ze de wedstrijden van amateurs niet omdraaien. Doen ze in Duitsland wel, altijd genot. Nu is er geen reet aan.
Scheelt wat hand- en spandiensten in de duinen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zonde dat ze de wedstrijden van amateurs niet omdraaien. Doen ze in Duitsland wel, altijd genot. Nu is er geen reet aan.
Na de laatste 16 moet die voorkeursbehandeling voorbij zijn. Bovendien is het voor amateurclubs net zo goed leuk om een serieuze wedstrijd uit te spelen tegen een profclub, zeker als het Ajax of Feyenoord betreft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind AZ - Quick Boys geen heel leuke wedstrijd maar ik laat mij graag verrassen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een leuke wedstrijd en drie vrijgeleide naar halve finale ach.
Dat was niet de reden, het was omdat Noppert goed is met hoge ballen (vindt Robin) en hij verwachtte dat Quick Boys hoge ballen ging spelen op het eind.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
quote:Maar na de wedstrijd vertelde Van Persie bij Omrop Fryslân dat de mogelijke transfer van Noppert niets met de wissel te maken had. "Andries kwam erin op basis van wat ik verwachtte van Quick Boys in de slotfase en omdat hij met zijn lengte heel erg goed is met hoge ballen."
Dat was ook geen penalty snap die domme take op die wissel ook niet zo.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was niet de reden, het was omdat Noppert goed is met hoge ballen (vindt Robin) en hij verwachtte dat Quick Boys hoge ballen ging spelen op het eind.
[..]
Stukje Lara. Lekker meenemen in het kleedhok, jezelf insmeren met pindakaas en afdouchenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Misschien kan Andries solliciteren bij de B&A boys @:de_kraam
Uit naar Go Ahead of AZ is wel matig in de kwart finalequote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de laatste 16 moet die voorkeursbehandeling voorbij zijn. Bovendien is het voor amateurclubs net zo goed leuk om een serieuze wedstrijd uit te spelen tegen een profclub, zeker als het Ajax of Feyenoord betreft.
Eagles is een leuk uitpotje zou ik juist zeggenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uit naar Go Ahead of AZ is wel matig in de kwart finale
Toch alleen in de eerste ronde(s) ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Paar jaar geleden Methodmich als elftalleider van ASWH in de Arena.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de laatste 16 moet die voorkeursbehandeling voorbij zijn. Bovendien is het voor amateurclubs net zo goed leuk om een serieuze wedstrijd uit te spelen tegen een profclub, zeker als het Ajax of Feyenoord betreft.
Wat deed ie uit z'n doel ?quote:
Qua sfeer wel, maar niet echt tegenstander van formaat a la PSV of Feyenoord. En eruit vliegen doe je waarschijnlijk toch wel uit tegen de Eagles. Qua sfeer zal het natuurlijk wel stukken beter zijn dan een half leeg PSV stadion.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eagles is een leuk uitpotje zou ik juist zeggen
Het kan allemaal in Nederland.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog steeds hoop op een AZ-choke.
quote:Toen Van Boekel nog ambities had als voetballer droomde hij van een carrière bij de Rotterdamse club, zo viel in 1995 in weekblad De Brug te lezen: “Pol van Boekel is Feyenoord-fanaat in hart en nieren. De 20-jarige Vierlingsbeker, die vijf jaar geleden uit de B-jeugd van Volharding door VVV werd weggeplukt, koestert, met een knipoog, de ambitie om eens in het rood-wit in de Rotterdamse Kuip te voetballen.”
Kan niet goed blijven gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:25 schreef Paul het volgende:
Vanavond de eerste wedstrijd
Heracles - Utrecht
Come on Uuuuuuuuu 👏👏👏
Denk grotere kans dat utrecht het verpest vanavondquote:Op maandag 3 februari 2025 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog steeds hoop op een AZ-choke.
😱quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan niet goed blijven gaan.
Eruit na penals.
Heracles-uit kun je altijd verliezen, al zal Utrecht wel de favoriet zijn ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk grotere kans dat utrecht het verpest vanavond
Wat is daar mis meequote:Op maandag 3 februari 2025 20:45 schreef PSVCL het volgende:
Diehard Feyenoord van Van Boekel mag zijn clubje woensdag fluiten, waarom doet de KNVB dit?
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeJol en vd Ende waren fanatiek ADO supporters. Leo Horn Ajacied. Frans Derks NAC. Werd zelfs nog bestuurslid. Allemaal toppers. Volgens mij is alleen de laatst overleden Jan Keizer nooit op Volendam gezet. Daar lag het er iets te duidelijk bovenop.
Licht deze eens toequote:
quote:
quote:Het leek alsof scheidsrechter Eric Braamhaar zondag tijdens PSV - Ajax (1-5) juichte voor het vijfde Amsterdamse doelpunt.
Op televisiebeelden was te zien hoe de arbiter na de goal van Kenneth Perez met de rechterarm een vreugdegebaar maakte in de richting van zijn assistent.
Kicken
De blijdschap was echter niet vanwege het doelpunt, maar om een juiste arbitrale beslissing. "Het was een mooi moment voor mij", verklaarde Braamhaar in het programma 'De Wedstrijden' op Tien.
"Ik zag voor de Ajax-aanval een overtreding van PSV, maar liet doorspelen. Dan is het mooi om te zien dat zo'n beslissing goed uitpakt voor het bij de overtreding benadeelde team. Dat was voor mij even kicken."
Terecht vreugde momentje dus. Het zijn net mensen.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terecht vreugde momentje dus. Het zijn net mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Ohio?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:43 schreef Paul het volgende:
Haller niet in de basis
Zo slim bedacht door Ron Jans @:tong80
[ afbeelding ]
Ik durfde het niet te vragen.quote:
Wat lijkt jou een mooie finale?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:00 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wat?
Ik juich vanavond eens een keer heel gek, namelijk voor Utrecht.
Heracles is ook maar kut
Ajax - Herculesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat lijkt jou een mooie finale?
Feyenoord - AZquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat lijkt jou een mooie finale?
Deze manquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:00 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wat?
Heracles is ook maar kut
Als Tukker moet ik natuurlijk voor het kleine broertje uit Almeloooooo juichen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:00 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wat?
Heracles is ook maar kut
Hopelijk komt onze vriendschap nu niet onder druk te staanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh.
Dan juich ik wel voor Heracles.
We hebben afgelopen weekend ook overleefd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk komt onze vriendschap nu niet onder druk te staan
Daar heb je een sterk puntquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bovendien doe jij ook niet zo kleinzerig
En als laatste.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:01 schreef raptorix het volgende:
Finale Feyenoord-AZ, 1-8 ik schreef het als eerste.
Naja, we moeten maar zien of Feyenoord überhaupt de finale haalt.quote:
Ik zag hem net naar zijn Heupflacon reiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:05 schreef Paul het volgende:
Zou van Seumeren een Jägermeister drinken?
Wordt per minuut betaald.quote:
1-0quote:
Ik gok op een paar mooie acties van cathline, hoop dat AZ hem volgend jaar mag inlijven.quote:
Neeeerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok op een paar mooie acties van cathline, hoop dat AZ hem volgend jaar mag inlijven.
Hahgay.gifquote:
Zijn er eigenlijk nog fokkers geout naast SCH en Ik in VBL? En zoja, waar kan ik fotos vinden van ze?quote:
KPD?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog fokkers geout naast SCH en Ik in VBL? En zoja, waar kan ik fotos vinden van ze?
Doe maar niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:36 schreef raptorix het volgende:
Rots op het veld staat,
sterk als steen in de aanval,
onverzettelijk.
Ben jij hier een soort van Steward ofzo die bepaald wanneer er wat gezegd moet worden?quote:
Bij afwezigheid van @Coco en @GGMM ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben jij hier een soort van Steward ofzo die bepaald wanneer er wat gezegd moet worden?
Lekker negeren joh, doe gewoon je ding.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben jij hier een soort van Steward ofzo die bepaald wanneer er wat gezegd moet worden?
Dat zijn geen mods, dat zijn heersertjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van @:Coco en @:GGMM ?
Ja.
Oh,quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zijn geen mods, dat zijn heersertjes.
Nou kom hier, dikke kus op je kop en een plaatje voor je Poezie album, en nu weer lief.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh,
Dan heb ik er niks over te zeggen.
Sterkte sgatquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef Zorro het volgende:
Juich ik eens voor Utrecht, krjg je dit...
Nou, ik ga toch naar bed, compleet gemangeld door de koorts en alles.
Veel plezier nog
Ik ben altijd lief.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou kom hier, dikke kus op je kop en een plaatje voor je Poezie album, en nu weer lief.
Mannengriepgenotquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef Zorro het volgende:
Veel plezier nog
Min Ueda.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Min is ook gewoon een kutspits.
Je kan beter plus hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben ze de reservespits van degradant Leganes achter de hand.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mwoah, hij schiet hem gewoon redelijk hard in, keeper pakt, ik vind dat nogal meevallen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja recht op de keeper terwijl je alle tijd hebt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah, hij schiet hem gewoon redelijk hard in, keeper pakt, ik vind dat nogal meevallen.
Beterschapquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef Zorro het volgende:
Veel plezier nog
Hij had ook niet super veel tjid, bovendien zit je ook nog redelijk dicht op de keeper, er zijn maar weinig spitsen die zo cool zijn en ook de techniek hebben om dat te kunnen, zit je meer bij type van Nistelrooij.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja recht op de keeper terwijl je alle tijd hebt.
Dan moet je plaatsen.
Nja toch ook niet hoor. Ze doen het geweldig!quote:
Sterkte, neem een paar Kiwis, werkt heel goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef Zorro het volgende:
Veel plezier nog
bepaaldquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat trouwens goed met SCH. Veel op de radio en belangrijkste kinderboeken recensent. Z'n podcast loopt ook als een trein.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog fokkers geout naast SCH en Ik in VBL? En zoja, waar kan ik fotos vinden van ze?
Kuch je in je hand als je een strafschop neemt ?quote:
Hoe heet de podcast?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat trouwens goed met SCH. Veel op de radio en belangrijkste kinderboeken recensent. Z'n podcast loopt ook als een trein.
Ik ben een te grote onbenul om dit te kunnen snappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kuch je in je hand als je een strafschop neemt ?
Beterschap maat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef Zorro het volgende:
Veel plezier nog
Ben geen hommo.quote:
Bij 40 seconden......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben een te grote onbenul om dit te kunnen snappen.
Gebookmarked in de fancy nieuwe lay-out zonder 'nieuw topic'functie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij 40 seconden......
Bekijk deze YouTube-video
Ach, als we straks kampioen zijn heeft niemand het meer over deze wedstrijd.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gebookmarked in de fancy nieuwe lay-out zonder 'nieuw topic'functie.
Het afmaken van Heracles ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:51 schreef GGMM het volgende:
De zielige pogingen van FC Utrecht komen heel kansloos over.
Waardeloze trainer en zak van een vent.quote:
Dat rijmt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
Limbombe geeft met Heracles voetballes.
Met metquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:08 schreef GGMM het volgende:
Met met een droger abonnement verdienen het niet om met vakantie te gaan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:08 schreef GGMM het volgende:
Met met een droger abonnement verdienen het niet om met vakantie te gaan.
Dit zijn nog eens typetjesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Op naar een zendertje verder vol met types die liever Bram van Polen hebben dan Cafú of Messi.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit zijn nog eens typetjes
Bekijk deze YouTube-video
BLAMAGEquote:Op woensdag 5 februari 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
Mensen ben er weer, moest even huilen na de affluitingssignaal
Maar het gaat weer
Hou op nu, ik was weer herstellende, hou op nu pest mij niet, hou opquote:
Mij zul je niet horen, ik moet eerst AZ nog maar afwachten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou op nu, ik was weer herstellende, hou op nu pest mij niet, hou op
Nota bene tegen Heracles, de meest nietszeggende club van de Eredivisie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Hou op nu, ik was weer herstellende, hou op nu pest mij niet, hou op
Je doet RKC Waalwijk hier ernstig tekort.quote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Nota bene tegen Heracles, de meest nietszeggende club van de Eredivisie.
KOM OP MAN
RKC is uprising metquote:Op woensdag 5 februari 2025 09:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je doet RKC Waalwijk hier ernstig tekort.
2-1quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 PSV - Feyenoord | Ster kanaal/ESPN
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM 1-2
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob 4-1
2-0quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@SebbeSwensjequote:Op woensdag 5 februari 2025 09:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Nota bene tegen Heracles, de meest nietszeggende club van de Eredivisie.
KOM OP MAN
2-3quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik gok niet meer op Feyenoord wedstrijden...alleen van de concurrentenquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dan haal ik je van de lijst af.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik gok niet meer op Feyenoord wedstrijden...alleen van de concurrenten
IK ZEG ALLEEN NIET OP WEDSTRIJDEN VAN FEYENOORD!quote:
Dan haal ik je van de lijst af.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK ZEG ALLEEN NIET OP WEDSTRIJDEN VAN FEYENOORD!
OP DE REST WEL
10-0quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Vanwege de avondklok hahaha.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:03 schreef PSVCL het volgende:
Waarom is psv vs feyenoord niet om 20:45
3-0quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:27 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar