STILTE GENOT https://forum.fok.nl/topicchain/last/1812quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het Heerenveen-topic!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het Heerenveen-topic!
quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:15 schreef KingRoland het volgende:
Ik HERHAAL er komen GEEN penalties.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ach, zoveel is er nog niet aan de hand.
Echt geen enkele trainer ter wereld doet datquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
Roker Noppert in de 80e minuut koud in het veld zetten was geen meesterzet van de zilveren vos.
Sympathiek dat hij Noppert na afloop verdedigt maar compleet lachwekkend dat hij zegt dat hij nog altijd wil gaan rouleren... French Corner krijgt veel te veel vrijheid.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
Ook echt een lange keeper inbrengen omdat de tegenstander ook een lange speler inbrengt
Zou Robin weten dat de keeper met zijn handen mag?
En dan komt de winnende uit een hoge voorzet. Wel gelachen hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
Ook echt een lange keeper inbrengen omdat de tegenstander ook een lange speler inbrengt
Zou Robin weten dat de keeper met zijn handen mag?
Dit was toch al zo voor Frans om het hoekje kwam kijken?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sympathiek dat hij Noppert na afloop verdedigt maar compleet lachwekkend dat hij zegt dat hij nog altijd wil gaan rouleren... French Corner krijgt veel te veel vrijheid.
Dan is Robin van Persie dommer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was toch al zo voor Frans om het hoekje kwam kijken?
Ja, al zijn de invloeden van Franz Ecke ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was toch al zo voor Frans om het hoekje kwam kijken?
Waarom wordt die man überhaupt nog zo serieus genomen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, al zijn de invloeden van Franz Ecke ondoorgrondelijk.
Dat riep voor dit potje nou juist niemand.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het ook een typisch Nederlands om te blijven roepen dat je even makkelijk moet winnen van een tweede divisieclub.
Ik zie in de reacties toch vooral veel neerbuigendheid en ‘tijdrekken tegen amateurs’ en dat soort reacties.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat riep voor dit potje nou juist niemand.
Die gaan er tegenaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Misschien kan Andries solliciteren bij de B&A boys @:de_kraam
Ik weet dat Twente nog een keer met de hakken over de sloot en met het schaamrood op de kaken van Capelle wist te winnenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het ook een typisch Nederlands om te blijven roepen dat je even makkelijk moet winnen van een tweede divisieclub. Het gebeurt in alle landen om ons heen, jaar in jaar uit, en ook in Nederland steeds vaker. Het zal er wel mee te maken hebben dat je hier niet kunt promoveren naar de KKD waardoor die clubs allemaal een beetje potsierlijk blijven. Maar veel van die clubs zijn qua budget en organisatie en ook vaak accommodatie groter en beter dan KKD-clubs. Alleen zien we het nooit, omdat ze altijd in de tweede divisie blijven.
Mijn club Roda verloor van Rijnsburgse boys. 20 jaar geleden van de Baronie. Ik ben eens gaan opzoeken hoeveel clubs in de tussenliggende tijd van amateurs hebben verloren. Ik stond ervan te kijken, en ook weer niet. Op PSV, Feyenoord en Twente na had iedere club wel eens verloren van amateurs. Veel clubs ook met grote regelmaat (NAC, de graafschap, Willem II ook geloof ik). Eerste divisieclubs zelfs soms 6 of 7 keer. Wanneer Helmond naar Spakenburg of Quick Boys moet dan kijk ik er eerder van op als ze winnen dan andersom.
In Duitsland of Engeland zie je clubs vanuit het derde niveau soms in een paar jaar tijd opklimmen naar het hoogste niveau. Darmstadt, Heidenheim, om maar eens voorbeelden te noemen. En ook andersom. Niemand kijkt er echt van op wanneer Saarbrücken van Frankfurt wint in de beker. Hier blijven we heel spastisch doen daarover en is het altijd een enorme schande. Terwijl het dat wat mij betreft helemaal niet zo is.
Oke DutchSuomiFanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet dat Twente nog een keer met de hakken over de sloot en met het schaamrood op de kaken van Capelle wist te winnen
Interessant willen doen met een keeperswissel die vervolgens een penalty veroorzaakt en 4 meter naast een voorzet zit, genot.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:37 schreef GGMM het volgende:
Ik heb even de samenvatting van Heerenveen gekeken zojuist. Hier mijn reactie:
Van Persie
Quick boys thuis tegen Utrecht ofzo zou wel leuk zijn, hoop dat Feyenoord en PSV elkaar later treffen. Doe maar:quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat verwachten we van de loting mannen. Hoop toch op een onderlinge confrontatie van PSV, Utrecht, Feyenoord of AZ.
Anders kan het wel eens een HEUL matige ronde worden.
Inb4 Feyenoord-Noordwijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat verwachten we van de loting mannen. Hoop toch op een onderlinge confrontatie van PSV, Utrecht, Feyenoord of AZ.
Anders kan het wel eens een HEUL matige ronde worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |