Heracles-uit kun je altijd verliezen, al zal Utrecht wel de favoriet zijn ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk grotere kans dat utrecht het verpest vanavond
Wat is daar mis meequote:Op maandag 3 februari 2025 20:45 schreef PSVCL het volgende:
Diehard Feyenoord van Van Boekel mag zijn clubje woensdag fluiten, waarom doet de KNVB dit?
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeJol en vd Ende waren fanatiek ADO supporters. Leo Horn Ajacied. Frans Derks NAC. Werd zelfs nog bestuurslid. Allemaal toppers. Volgens mij is alleen de laatst overleden Jan Keizer nooit op Volendam gezet. Daar lag het er iets te duidelijk bovenop.
Licht deze eens toequote:
quote:
quote:Het leek alsof scheidsrechter Eric Braamhaar zondag tijdens PSV - Ajax (1-5) juichte voor het vijfde Amsterdamse doelpunt.
Op televisiebeelden was te zien hoe de arbiter na de goal van Kenneth Perez met de rechterarm een vreugdegebaar maakte in de richting van zijn assistent.
Kicken
De blijdschap was echter niet vanwege het doelpunt, maar om een juiste arbitrale beslissing. "Het was een mooi moment voor mij", verklaarde Braamhaar in het programma 'De Wedstrijden' op Tien.
"Ik zag voor de Ajax-aanval een overtreding van PSV, maar liet doorspelen. Dan is het mooi om te zien dat zo'n beslissing goed uitpakt voor het bij de overtreding benadeelde team. Dat was voor mij even kicken."
Terecht vreugde momentje dus. Het zijn net mensen.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terecht vreugde momentje dus. Het zijn net mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Ohio?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:43 schreef Paul het volgende:
Haller niet in de basis
Zo slim bedacht door Ron Jans @:tong80
[ afbeelding ]
Ik durfde het niet te vragen.quote:
Wat lijkt jou een mooie finale?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:00 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wat?
Ik juich vanavond eens een keer heel gek, namelijk voor Utrecht.
Heracles is ook maar kut
Ajax - Herculesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat lijkt jou een mooie finale?
Feyenoord - AZquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat lijkt jou een mooie finale?
Deze manquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:00 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wat?
Heracles is ook maar kut
Als Tukker moet ik natuurlijk voor het kleine broertje uit Almeloooooo juichen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:00 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wat?
Heracles is ook maar kut
Hopelijk komt onze vriendschap nu niet onder druk te staanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh.
Dan juich ik wel voor Heracles.
We hebben afgelopen weekend ook overleefd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk komt onze vriendschap nu niet onder druk te staan
Daar heb je een sterk puntquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bovendien doe jij ook niet zo kleinzerig
En als laatste.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:01 schreef raptorix het volgende:
Finale Feyenoord-AZ, 1-8 ik schreef het als eerste.
Naja, we moeten maar zien of Feyenoord überhaupt de finale haalt.quote:
Ik zag hem net naar zijn Heupflacon reiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:05 schreef Paul het volgende:
Zou van Seumeren een Jägermeister drinken?
Wordt per minuut betaald.quote:
1-0quote:
Ik gok op een paar mooie acties van cathline, hoop dat AZ hem volgend jaar mag inlijven.quote:
Neeeerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok op een paar mooie acties van cathline, hoop dat AZ hem volgend jaar mag inlijven.
Hahgay.gifquote:
Zijn er eigenlijk nog fokkers geout naast SCH en Ik in VBL? En zoja, waar kan ik fotos vinden van ze?quote:
KPD?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog fokkers geout naast SCH en Ik in VBL? En zoja, waar kan ik fotos vinden van ze?
Doe maar niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:36 schreef raptorix het volgende:
Rots op het veld staat,
sterk als steen in de aanval,
onverzettelijk.
Ben jij hier een soort van Steward ofzo die bepaald wanneer er wat gezegd moet worden?quote:
Bij afwezigheid van @Coco en @GGMM ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben jij hier een soort van Steward ofzo die bepaald wanneer er wat gezegd moet worden?
Lekker negeren joh, doe gewoon je ding.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben jij hier een soort van Steward ofzo die bepaald wanneer er wat gezegd moet worden?
Dat zijn geen mods, dat zijn heersertjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van @:Coco en @:GGMM ?
Ja.
Oh,quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zijn geen mods, dat zijn heersertjes.
Nou kom hier, dikke kus op je kop en een plaatje voor je Poezie album, en nu weer lief.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh,
Dan heb ik er niks over te zeggen.
Sterkte sgatquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:41 schreef Zorro het volgende:
Juich ik eens voor Utrecht, krjg je dit...
Nou, ik ga toch naar bed, compleet gemangeld door de koorts en alles.
Veel plezier nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |