Het kan allemaal in Nederland.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog steeds hoop op een AZ-choke.
quote:Toen Van Boekel nog ambities had als voetballer droomde hij van een carrière bij de Rotterdamse club, zo viel in 1995 in weekblad De Brug te lezen: “Pol van Boekel is Feyenoord-fanaat in hart en nieren. De 20-jarige Vierlingsbeker, die vijf jaar geleden uit de B-jeugd van Volharding door VVV werd weggeplukt, koestert, met een knipoog, de ambitie om eens in het rood-wit in de Rotterdamse Kuip te voetballen.”
Kan niet goed blijven gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:25 schreef Paul het volgende:
Vanavond de eerste wedstrijd
Heracles - Utrecht
Come on Uuuuuuuuu 👏👏👏
Denk grotere kans dat utrecht het verpest vanavondquote:Op maandag 3 februari 2025 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog steeds hoop op een AZ-choke.
😱quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan niet goed blijven gaan.
Eruit na penals.
Heracles-uit kun je altijd verliezen, al zal Utrecht wel de favoriet zijn ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk grotere kans dat utrecht het verpest vanavond
Wat is daar mis meequote:Op maandag 3 februari 2025 20:45 schreef PSVCL het volgende:
Diehard Feyenoord van Van Boekel mag zijn clubje woensdag fluiten, waarom doet de KNVB dit?
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is daar mis meeJol en vd Ende waren fanatiek ADO supporters. Leo Horn Ajacied. Frans Derks NAC. Werd zelfs nog bestuurslid. Allemaal toppers. Volgens mij is alleen de laatst overleden Jan Keizer nooit op Volendam gezet. Daar lag het er iets te duidelijk bovenop.
Licht deze eens toequote:
quote:
quote:Het leek alsof scheidsrechter Eric Braamhaar zondag tijdens PSV - Ajax (1-5) juichte voor het vijfde Amsterdamse doelpunt.
Op televisiebeelden was te zien hoe de arbiter na de goal van Kenneth Perez met de rechterarm een vreugdegebaar maakte in de richting van zijn assistent.
Kicken
De blijdschap was echter niet vanwege het doelpunt, maar om een juiste arbitrale beslissing. "Het was een mooi moment voor mij", verklaarde Braamhaar in het programma 'De Wedstrijden' op Tien.
"Ik zag voor de Ajax-aanval een overtreding van PSV, maar liet doorspelen. Dan is het mooi om te zien dat zo'n beslissing goed uitpakt voor het bij de overtreding benadeelde team. Dat was voor mij even kicken."
Terecht vreugde momentje dus. Het zijn net mensen.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terecht vreugde momentje dus. Het zijn net mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Ohio?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:43 schreef Paul het volgende:
Haller niet in de basis
Zo slim bedacht door Ron Jans @:tong80
[ afbeelding ]
Ik durfde het niet te vragen.quote:
Wat lijkt jou een mooie finale?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:00 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie wat?
Ik juich vanavond eens een keer heel gek, namelijk voor Utrecht.
Heracles is ook maar kut
Ajax - Herculesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat lijkt jou een mooie finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |