Waarom kijk je niet gewoon ESPN?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn enige tot dusver werkende stream is Duits.
Dat past uitstekend bij dit potje denk ik.
Ster kanaal?quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn enige tot dusver werkende stream is Duits.
Dat past uitstekend bij dit potje denk ik.
Ach Gurney manquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ik een vreselijke sloeber ben.
Erg jammer dat hij niet al kan spelen tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer zal Malacia in beeld worden gebracht?
De stream werkt uitstekend en ik erger mij vaak ook kapot aan het Nederlandse commentaar!quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach Gurney man
Je gaat je toch niet kapot lopen ergeren aan een brakke schijtstream in het Duits elke keer als je gewoon 3 euro kan betalen.
Dit valt me erg van je tegen
Nee is niet lullig bedoeld, maar ik vind dat gewoon heel treurigquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:45 schreef Coco het volgende:
@:GGMM zet de toon van de avond middels een prik richting user @:gurneyisbestoke
Gelukkig voor Vincent Schildkamp wordt hier weinig vuurwerk afgestoken en is de expectedOpstootjes 0,02quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vincent Schildkamp
@:Alaphilippe_
Dat is het ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee is niet lullig bedoeld, maar ik vind dat gewoon heel treurig
Geen IPTV van AliExpress hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat ik een vreselijke sloeber ben.
10-0 verlies voor Feyenoord denk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op welk resultaat moet ik hopen voor de grootste crisis bij welke club?
10-0 voor PSVquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Winst van Feyenoord, dat komt ongeacht het resultaat hier echt niet meer goed en die staan veel te ver achter op julliequote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dat is waar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Winst van Feyenoord, dat komt ongeacht het resultaat hier echt niet meer goed en die staan veel te ver achter op jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |