Ja tuurlijk, je kan het proberen..Morgen je overleden moeder er ook nog even ingooienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef Harry het volgende:
Jeff zegt, dat hij vanaf dag één door BB slecht wordt neergezet.
Ook zegt hij dat er iets prive heeft plaatsgevonden, vlak voor BB, en dat hij daarover niet kan praten.
Oh hij haalt zijn dode moeder er weer bij, of de kat van de overbuurman.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef Harry het volgende:
Ook zegt hij dat er iets prive heeft plaatsgevonden, vlak voor BB, en dat hij daarover niet kan praten.
Hij vult in zo slecht staat er niet op toch in de uitzendingen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef Harry het volgende:
Ja toen stond ie in het onweer en voelde iets op zijn schouder, een teken van zijn overleden moeder dat alles goed zou komen in bbquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef Puzzie het volgende:
Er was wat gebeurt in de week voordat Jeff het huis in ging bla bla
Of dat moment dat zijn lolly werd afgepakt op het schoolpleinquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh hij haalt zijn dode moeder er weer bij, of de kat van de overbuurman.
De uitzendingen zijn voor het eerst dit jaar behoorlijk naar waarheid wat wij op de streams zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij vult in zo slecht staat er niet op toch in de uitzendingen?
Witte was verknalt met een rode boxer🤣quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef kater1 het volgende:
Nu is er ook wat thuis gebeurt bij Jeffrey vlak voor hij wegging en waar hij niet over kan praten. man man man
Dat was dus die kat van zijn overbuurman.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja toen stond ie in het onweer en voelde iets op zijn schouder, een teken van zijn overleden moeder dat alles goed zou komen in bb
Nouquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij vult in zo slecht staat er niet op toch in de uitzendingen?
Zeker omdat hij beide spellen verloor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:50 schreef chufi het volgende:
Jeff had je verlies genomen tegen Jane en al deze zorgen had je voorkomen
Juist hierdoor gaat hij eruitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef kater1 het volgende:
Nu is er ook wat thuis gebeurt bij Jeffrey vlak voor hij wegging en waar hij niet over kan praten. man man man
eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey: "Als ik er nu op sta ga ik naar huis, volgende week is een ander verhaal"Wie gaat 't 'm vertellen?
De makkelijkste verdedigingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zegt dat BB hem negatief neerzet. Altijd wijzen naar een ander. Bb wordt dat ook zat dat hij benadeeld wordt door BB
Best sneu als je zo bent.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zegt dat BB hem negatief neerzet. Altijd wijzen naar een ander. Bb wordt dat ook zat dat hij benadeeld wordt door BB
Geweldige TT.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Nieuw topic lukte me niet, geen kutsmoesje
Zelfs BB .. Hij wilt zn kast nu !quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:58 schreef Puzzie het volgende:
Iedereen moet rekening houden met arme Sjeffie
Meelezen in het tv topic verteld ook al genoegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oh ik zeg niks meer
* Kodiak100 is gestopt met het kijken van uitzendingen na week 1
Die verwachting heb ik ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:59 schreef Luna68 het volgende:
Ik gok echt dat Matti zijn GC in gaat zetten, die laat zich wel emotioneel manipuleren
Ik vertrouw Matt ook voor geen meter hiermeequote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:59 schreef Luna68 het volgende:
Ik gok echt dat Matti zijn GC in gaat zetten, die laat zich wel emotioneel manipuleren
Goed neerzetten wordt best wel lastig....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:01 schreef tassie127 het volgende:
Wederom wordt Jeff zeer negatief gezet in de uitzending. Nou ja slecht, gewoon realistisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja dat dus. Vandaar dat ik al zei realistischquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Goed neerzetten wordt best wel lastig....
ja echt ... Hij heeft het nooit fout gedaan.. BB had moeten vertellen dat wisselen niet mocht .. en wat nog meer ...quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
De vragen over lievelingseten zaten in de afl.Had ik al gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
I love itquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik scroll net even door de uitzending vandaag maar Jeff staat er niet best op idd
En Matt eroverheen: Je doet één ding fout en je wordt er door de groep op afgerekend...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey: ik heb vanaf dag 1 laten zien dat ik te vertrouwen ben, en dat ik altijd alles goed doe voor de groep
Dat bedoel ik die Matt is niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
En Matt eroverheen: Je doet één ding fout en je wordt er door de groep op afgerekend...
Ja de zielige kaart spelen hoe misselijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef Flow3r het volgende:
Nu janken en manipuleren dat iedereen op hem gaat
Nou hij heeft wel gelijk over hoe BB het uitzendquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
ja ligt weer aan BB aan wat hij uitzend hahahha live ben je ook niet te pruimen hoor Jef
Hij zit zich al helemaal in te dekken, straks durft niemand nog op hem te stemmen ( dat denkt iequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:09 schreef Puzzie het volgende:
Laten we hopen dat Jeff naar huis gaat .. Zo klaar met die kneus.
Die slaat ie nog van zn sokkel deze weekquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
Valt mee dat hij de papegaai de schuld nog niet geeft
Die blijft hem maar verdedigen omdat Jeffje zielig is omdat hij zoveel heeft meegemaakt. Kom op sukkels, iedereen heeft zijn eigen rugzak en Jeffje lijkt niet echt te willen leren van zijn eigen fouten want hij praat zichzelf alleen maar schoon. Het is altijd de schuld van een anderquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik die Matt is niet te vertrouwen
Laat hem lekker zijn gang gaan, die vogel is te vervangen zijn directe exit is goud waardquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die slaat ie nog van zn sokkel deze week
Ze hebben een Elsa nodig daar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Kinga het volgende:
Elsa scoort wel weer punten bij mij. Ze probeert hem oprecht advies te geven.
Ze mag van mij wel stoppen inmiddelsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Kinga het volgende:
Het is alleen zo jammer dat haar advies tegen dovenmansoren gericht isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Kinga het volgende:
Ja het gaat toch nooit doordringen bij hem.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze mag van mij wel stoppen inmiddels
Heeft geen ongelijk in… ze beginnen het langzaam aan allemaal in te zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Hznootje het volgende:
Oehh Milena: Ik denk dat de mensen buiten niet blij zijn ( de mensen van Jolien, zijn niet blij met Jeffrey)
Nee die is ook een beetje dom Die blijft daar wel bij die groepquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:15 schreef Luna68 het volgende:
Ben ook benieuwd of Sjordy als hij merkt dat het de verkeerde kant op gaat met Jeffje, hij weer naar de andere kant gaat trekken onder het mom ‘ik ging alleen maar under cover, maar ik bleef echt altijd voor jullie’
Oh die heb ik al gezien op Videoland. Maar goed dat ik hier nog niets had neergezet danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef Ireth het volgende:
Het spel waarbij volgens jane Jeff zorgde dat ze gingen verliezen en jeff de schuld bij jane neergooide komt nu in de uitzending!
Na de reclame![]()
Ik denk dat hij mattie wel graag mag.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee die is ook een beetje dom Die blijft daar wel bij die groep
Als ze mogen nomineren zit hij er op 100%quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:18 schreef Puzzie het volgende:
Pak het als een man en ga strijden , gij gaat sowieso niet naar huis..
Ik mag toch hopen van wel
Ja ik denk niet dat die meestemt met de groepquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zei in de gang dat hij hoopte dat jeff bleef
Dat mag hierquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:17 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Oh die heb ik al gezien op Videoland. Maar goed dat ik hier nog niets had neergezet dan
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. We gaan het vrijdag meemaken als Jeff weg moetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:15 schreef Luna68 het volgende:
Ben ook benieuwd of Sjordy als hij merkt dat het de verkeerde kant op gaat met Jeffje, hij weer naar de andere kant gaat trekken onder het mom ‘ik ging alleen maar under cover, maar ik bleef echt altijd voor jullie’
Dat eerste waren de woorden van Mattie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als ze mogen nomineren zit hij er op 100%
En de kijkers stemmen hem eruit
zo miskentquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef Puzzie het volgende:
Jeff toont tenminste interesse , anderen niet
Narcist , bordelen...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef Puzzie het volgende:
Jeff toont tenminste interesse , anderen niet
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zo miskenthij is gewoon te goed voor deze wereld
I knowquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat mag hier
BB / [Videoland] vooruitkijken
Bordelen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Narcist , bordelen...
Het is altijd de schuld van de ander...
Ik moet echt eens de TV uitzendingen terugkijken, heb tot nu toe nog niks gezien, behalve streams hahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef Ireth het volgende:
Het spel waarbij volgens jane Jeff zorgde dat ze gingen verliezen en jeff de schuld bij jane neergooide komt nu in de uitzending!
Na de reclame![]()
De uitzendingen zijn so far echt topquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik moet echt eens de TV uitzendingen terugkijken, heb tot nu toe nog niks gezien, behalve streams hahaha
Omdat niets meer op de stream te zien is ... in het begin zagen we nog een beetje ...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn so far echt top
Dat jolien bij jeff wilde slapen naa het feest bleef geheel uit beeld en sharice haar geplak aan milena ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:49 schreef -river- het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn voor het eerst dit jaar behoorlijk naar waarheid wat wij op de streams zien.
Sharice der geplakte was ter bescherming van milena en mattiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat jolien bij jeff wilde slapen naa het feest bleef geheel uit beeld en sharice haar geplak aan milena ook
Zichzelf vast schoonpraten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zegt wel eerlijk dat eerst dacht wat is dit voor een poepverhaal
Ja loser! En het dbk gesprek is echt te cringe! Krijg steeds meer een hekel aan dat ventjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef Ireth het volgende:
Het was dus idd Jeff die het balletje in balans moest houden. Hij stond op 2 benen, Jane stond op 1 been en moest zichzelf in balans houden.
Ik weet het, leek de streamquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Sharice der geplakte was ter bescherming van milena en mattie
Milena was zat en er mochten geen "verkeerde" dingen gebeuren
Oh, ik zwengel de tv even aan dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja loser! En het dbk gesprek is echt te cringe! Krijg steeds meer een hekel aan dat ventje
Het ligt nooit aan Jeff…. ( volgens hem)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Het ligt weer aan de ander en niet aan Jeff
Ok denk ook dat hij dat echt meentquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:31 schreef Puzzie het volgende:
Keanu ziet weer van alles in Jeff zijn diepste ziel
Ik zie daar ook watquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:31 schreef Puzzie het volgende:
Keanu ziet weer van alles in Jeff zijn diepste ziel
Komt nog wel als jeff blijft..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
David S zegt steeds over Jeff dat hij tegen hem niet zo zou moeten praten. Maar Jeff ermee confronteren doet hij ook niet.
Gehaaide elsaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het verontrustend dat Elsa nu zo over Jeffrey praat
straks nomineert ze hem niet
Jawelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het verontrustend dat Elsa nu zo over Jeffrey praat
straks nomineert ze hem niet
Keanu lijkt mij iemand die zich graag met gevoelens en toestanden van anderen bezighoudt, zodat hij zich niet zo met zichzelf hoeft bezig te houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok denk ook dat hij dat echt meent
Dat hij ech geeft om Jeffrey
Keanu ziet muziek volgersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok denk ook dat hij dat echt meent
Dat hij ech geeft om Jeffrey
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:39 schreef Ireth het volgende:
Ik zie dat iedereen rondom het bed van Jeffrey samenkomt voor het naderende afscheid
Valt Jeff nu door mandquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey: "Ik heb liever niks dan een nominatie."
Axel: "ik snap niet wat je nu zegt."
Jolien, draaiend met haar ogen: "Ik ook niet."
Jeffrey: "Euhh, ehm, ik weet niet meer wat ik wou zeggen."
Hij is continu met zichzelf bezig. Voorbeelden te over.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Keanu lijkt mij iemand die zich graag met gevoelens en toestanden van anderen bezighoudt, zodat hij zich niet zo met zichzelf hoeft bezig te houden.
Nee nee. Veel te makkelijk. Gewoon die kleren laten hangen. Die kast mooi met een bordje gebruiken in t decor voor BB2026.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zou hem zijn kast geven om per direct het huis te verlaten
Precies, daarom is het voor Keanu heel fijn om zich even met de emotionele ellende van anderen bezig te houdenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:41 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij is continu met zichzelf bezig. Voorbeelden te over.
#metooquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:44 schreef Kinga het volgende:
Neeeeeee ik wilde Sharice haar klaagzang aanhoren.
Ik ik ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:41 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij is continu met zichzelf bezig. Voorbeelden te over.
Milenaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:50 schreef KinKiJan het volgende:
Over wie hebben ze het in die slaapkamer?
Milenaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:50 schreef KinKiJan het volgende:
Over wie hebben ze het in die slaapkamer?
Van wie?????quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:49 schreef Ireth het volgende:
Wat een *heleboel lelijke woorden* daar in die dbk!!!!![]()
![]()
(Uitzending)
Ik ga straks ff terugkijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:53 schreef Kinga het volgende:
Ben flabbergasted van dat DBK gesprek joh... Jeff is echt ijskoud. Gadver.
walgelijke ventquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:53 schreef Kinga het volgende:
Ben flabbergasted van dat DBK gesprek joh... Jeff is echt ijskoud. Gadver.
Heerlijk dat ze het (incl. egoïstische winnaars-grijns) hebben uitgezonden!quote:
OMG die grijns pushed me over the edge. Hij kan niks meer goed doen in mijn ogen. Opdonderen en snel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heerlijk dat ze het (incl. egoïstische winnaars-grijns) hebben uitgezonden!
Jeff wordt er niet al te positief neergezet de afgelopen dagen ...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heerlijk dat ze het (incl. egoïstische winnaars-grijns) hebben uitgezonden!
Mjah, gok dat ze, op het gesmak met jolien na, weinig positiefs konden vinden...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Jeff wordt er niet al te positief neergezet de afgelopen dagen ...
Told you dat het nog erger zou wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:49 schreef Ireth het volgende:
Wat een *heleboel lelijke woorden* daar in die dbk!!!!![]()
![]()
(Uitzending)
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:01 schreef Kinga het volgende:
OMGGGG Pootje spreekt Jordy aan op zijn overloop gedrag naar Jeffrey.
Er is ook niks positiefs over uit te zendenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat etentje zat erin. Daar heeft ie echt wel wat leuks van gemaakt..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, gok dat ze, op het gesmak met jolien na, weinig positiefs konden vinden...
Helemaal mee eens. Als Nederland en België nu nog niet klaar zijn met hem weet ik het ook niet meer. Zelfs de Karens op Facebook kunnen hier niet onderuitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er is ook niks positiefs over uit te zenden
Ja dat was ook een grote fake daarna liet zijn echte zelf weer zienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat etentje zat erin. Daar heeft ie echt wel wat leuks van gemaakt..
Maar dat valt eigenlijk in het niet met de rest van wat ie laat zien. Iets met die ene zwaluw die geen zomer maakt of zoiets
Dat was echt 2% goed doen tegenover 98% kwaadspreken. Dat gaat hem echt niet reddenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar dat valt eigenlijk in het niet met de rest van wat ie laat zien. Iets met die ene zwaluw die geen zomer maakt of zoiets
En dan wordt hij nog beschermd met de beelden. Ze laten niet alles zien wat wij wel hebben gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Too little too latequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was hij al nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef Kinga het volgende:
Jordy is gewoon niet te vertrouwen hierdoor. Schitterend hoe pootje erdoorheen prikte en het gewoon uitspreekt.
Had op stream niet eens zijn reactie op David D. die de telefoon opnam gezien!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan wordt hij nog beschermd met de beelden. Ze laten niet alles zien wat wij wel hebben gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Van mij mag hij hierna ook lekker naar huis.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef mazaru het volgende:
Jordy werd populairder omdat hij met Niels omging en uitgekotst werd door het groepje van Jeff. Nu is Niels weg en wurmt hij zich weer naar dat groepje en stort hij gelijk weer naar beneden.
Dat heb ik dus het grootste deel bij wat ik kijk. Maar de echt belangrijke dingen blijken toch nog net door te dringen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
En weer SL op 1, sowieso lastig te volgen ook. Zodra Keanu begint te praten hoor ik wel, maar luister ik niet.
Volgens legde Jordy het heel duidelijk uit en was Jordy erg duidelijk dat hij wel vergeeft maar niet vergeet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef Kinga het volgende:
Jordy is gewoon niet te vertrouwen hierdoor. Schitterend hoe pootje erdoorheen prikte en het gewoon uitspreekt.
Hmmmmm hmmmmmm hmmmmmmmquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
En weer SL op 1, sowieso lastig te volgen ook. Zodra Keanu begint te praten hoor ik wel, maar luister ik niet.
is dat niet van beschimmelde cacao?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Witte chocola is idd geen chocola Jordy
Ja van mij ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag hij hierna ook lekker naar huis.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had op stream niet eens zijn reactie op David D. die de telefoon opnam gezien!
(goed, ik was dan ook nieuwsgieriger naar het telefoontje zelf dan wat Jeffrey weer in z'n luier had zitten).Ja dat was al een zeer dieptepunt wat ze hebben uitgezonden. Maar wel realistisch. Zo is Jeff nu eenmaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, het wordt van cacoaboter gemaakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Witte chocola is idd geen chocola Jordy
Het is officieel geen chocoladequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
[..]
Jawel, het wordt van cacoaboter gemaakt.
Inderdaad en David B zei goed of Oquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens legde Jordy het heel duidelijk uit en was Jordy erg duidelijk dat hij wel vergeeft maar niet vergeet.
Heb eerder het idee dat ze hem een goed gevoel mee willen geven, dat spel van vanavond was ook weer een kans voor Jeff om iets goed te doen, hij heeft zoveel kansen gekregen en verpest ze allemaalquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik heb ook het idee dat BB ervoor wilt zorgen dat Jeff op een of andere manier een nominatie krijgt. Maar helaas heeft hij sommige mensen om zijn vingertje gedraaid om ervoor te zorgen dat zo nooit op hem gaan, niet wetende dat hij deze personen een mes in de graag zal steken als hij de kans krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |