Als ze mogen nomineren zit hij er op 100%quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:18 schreef Puzzie het volgende:
Pak het als een man en ga strijden , gij gaat sowieso niet naar huis..
Ik mag toch hopen van wel
Ja ik denk niet dat die meestemt met de groepquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zei in de gang dat hij hoopte dat jeff bleef
Dat mag hierquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:17 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Oh die heb ik al gezien op Videoland. Maar goed dat ik hier nog niets had neergezet dan
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. We gaan het vrijdag meemaken als Jeff weg moetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:15 schreef Luna68 het volgende:
Ben ook benieuwd of Sjordy als hij merkt dat het de verkeerde kant op gaat met Jeffje, hij weer naar de andere kant gaat trekken onder het mom ‘ik ging alleen maar under cover, maar ik bleef echt altijd voor jullie’
Dat eerste waren de woorden van Mattie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als ze mogen nomineren zit hij er op 100%
En de kijkers stemmen hem eruit
zo miskentquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef Puzzie het volgende:
Jeff toont tenminste interesse , anderen niet
Narcist , bordelen...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef Puzzie het volgende:
Jeff toont tenminste interesse , anderen niet
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zo miskenthij is gewoon te goed voor deze wereld
I knowquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat mag hier
BB / [Videoland] vooruitkijken
Bordelen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Narcist , bordelen...
Het is altijd de schuld van de ander...
Ik moet echt eens de TV uitzendingen terugkijken, heb tot nu toe nog niks gezien, behalve streams hahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef Ireth het volgende:
Het spel waarbij volgens jane Jeff zorgde dat ze gingen verliezen en jeff de schuld bij jane neergooide komt nu in de uitzending!
Na de reclame![]()
De uitzendingen zijn so far echt topquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik moet echt eens de TV uitzendingen terugkijken, heb tot nu toe nog niks gezien, behalve streams hahaha
Omdat niets meer op de stream te zien is ... in het begin zagen we nog een beetje ...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn so far echt top
Dat jolien bij jeff wilde slapen naa het feest bleef geheel uit beeld en sharice haar geplak aan milena ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:49 schreef -river- het volgende:
[..]
De uitzendingen zijn voor het eerst dit jaar behoorlijk naar waarheid wat wij op de streams zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |