Had op stream niet eens zijn reactie op David D. die de telefoon opnam gezien!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan wordt hij nog beschermd met de beelden. Ze laten niet alles zien wat wij wel hebben gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Van mij mag hij hierna ook lekker naar huis.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef mazaru het volgende:
Jordy werd populairder omdat hij met Niels omging en uitgekotst werd door het groepje van Jeff. Nu is Niels weg en wurmt hij zich weer naar dat groepje en stort hij gelijk weer naar beneden.
Dat heb ik dus het grootste deel bij wat ik kijk. Maar de echt belangrijke dingen blijken toch nog net door te dringen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
En weer SL op 1, sowieso lastig te volgen ook. Zodra Keanu begint te praten hoor ik wel, maar luister ik niet.
Volgens legde Jordy het heel duidelijk uit en was Jordy erg duidelijk dat hij wel vergeeft maar niet vergeet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef Kinga het volgende:
Jordy is gewoon niet te vertrouwen hierdoor. Schitterend hoe pootje erdoorheen prikte en het gewoon uitspreekt.
Hmmmmm hmmmmmm hmmmmmmmquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
En weer SL op 1, sowieso lastig te volgen ook. Zodra Keanu begint te praten hoor ik wel, maar luister ik niet.
is dat niet van beschimmelde cacao?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Witte chocola is idd geen chocola Jordy
Ja van mij ookquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van mij mag hij hierna ook lekker naar huis.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had op stream niet eens zijn reactie op David D. die de telefoon opnam gezien!
(goed, ik was dan ook nieuwsgieriger naar het telefoontje zelf dan wat Jeffrey weer in z'n luier had zitten).Ja dat was al een zeer dieptepunt wat ze hebben uitgezonden. Maar wel realistisch. Zo is Jeff nu eenmaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, het wordt van cacoaboter gemaakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef Puzzie het volgende:
Witte chocola is idd geen chocola Jordy
Het is officieel geen chocoladequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
[..]
Jawel, het wordt van cacoaboter gemaakt.
Inderdaad en David B zei goed of Oquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens legde Jordy het heel duidelijk uit en was Jordy erg duidelijk dat hij wel vergeeft maar niet vergeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |