Ja tuurlijk, je kan het proberen..Morgen je overleden moeder er ook nog even ingooienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef Harry het volgende:
Jeff zegt, dat hij vanaf dag één door BB slecht wordt neergezet.
Ook zegt hij dat er iets prive heeft plaatsgevonden, vlak voor BB, en dat hij daarover niet kan praten.
Oh hij haalt zijn dode moeder er weer bij, of de kat van de overbuurman.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef Harry het volgende:
Ook zegt hij dat er iets prive heeft plaatsgevonden, vlak voor BB, en dat hij daarover niet kan praten.
Hij vult in zo slecht staat er niet op toch in de uitzendingen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef Harry het volgende:
Ja toen stond ie in het onweer en voelde iets op zijn schouder, een teken van zijn overleden moeder dat alles goed zou komen in bbquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:47 schreef Puzzie het volgende:
Er was wat gebeurt in de week voordat Jeff het huis in ging bla bla
Of dat moment dat zijn lolly werd afgepakt op het schoolpleinquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh hij haalt zijn dode moeder er weer bij, of de kat van de overbuurman.
De uitzendingen zijn voor het eerst dit jaar behoorlijk naar waarheid wat wij op de streams zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij vult in zo slecht staat er niet op toch in de uitzendingen?
Witte was verknalt met een rode boxer🤣quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef kater1 het volgende:
Nu is er ook wat thuis gebeurt bij Jeffrey vlak voor hij wegging en waar hij niet over kan praten. man man man
Dat was dus die kat van zijn overbuurman.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja toen stond ie in het onweer en voelde iets op zijn schouder, een teken van zijn overleden moeder dat alles goed zou komen in bb
Nouquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij vult in zo slecht staat er niet op toch in de uitzendingen?
Zeker omdat hij beide spellen verloor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:50 schreef chufi het volgende:
Jeff had je verlies genomen tegen Jane en al deze zorgen had je voorkomen
Juist hierdoor gaat hij eruitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:48 schreef kater1 het volgende:
Nu is er ook wat thuis gebeurt bij Jeffrey vlak voor hij wegging en waar hij niet over kan praten. man man man
eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey: "Als ik er nu op sta ga ik naar huis, volgende week is een ander verhaal"Wie gaat 't 'm vertellen?
De makkelijkste verdedigingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zegt dat BB hem negatief neerzet. Altijd wijzen naar een ander. Bb wordt dat ook zat dat hij benadeeld wordt door BB
Best sneu als je zo bent.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Hij zegt dat BB hem negatief neerzet. Altijd wijzen naar een ander. Bb wordt dat ook zat dat hij benadeeld wordt door BB
Geweldige TT.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:46 schreef Flow3r het volgende:
Nieuw topic lukte me niet, geen kutsmoesje
Zelfs BB .. Hij wilt zn kast nu !quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:58 schreef Puzzie het volgende:
Iedereen moet rekening houden met arme Sjeffie
Meelezen in het tv topic verteld ook al genoegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
oh ik zeg niks meer
* Kodiak100 is gestopt met het kijken van uitzendingen na week 1
Die verwachting heb ik ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:59 schreef Luna68 het volgende:
Ik gok echt dat Matti zijn GC in gaat zetten, die laat zich wel emotioneel manipuleren
Ik vertrouw Matt ook voor geen meter hiermeequote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:59 schreef Luna68 het volgende:
Ik gok echt dat Matti zijn GC in gaat zetten, die laat zich wel emotioneel manipuleren
Goed neerzetten wordt best wel lastig....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:01 schreef tassie127 het volgende:
Wederom wordt Jeff zeer negatief gezet in de uitzending. Nou ja slecht, gewoon realistisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja dat dus. Vandaar dat ik al zei realistischquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Goed neerzetten wordt best wel lastig....
ja echt ... Hij heeft het nooit fout gedaan.. BB had moeten vertellen dat wisselen niet mocht .. en wat nog meer ...quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
De vragen over lievelingseten zaten in de afl.Had ik al gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
I love itquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik scroll net even door de uitzending vandaag maar Jeff staat er niet best op idd
En Matt eroverheen: Je doet één ding fout en je wordt er door de groep op afgerekend...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey: ik heb vanaf dag 1 laten zien dat ik te vertrouwen ben, en dat ik altijd alles goed doe voor de groep
Dat bedoel ik die Matt is niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
En Matt eroverheen: Je doet één ding fout en je wordt er door de groep op afgerekend...
Ja de zielige kaart spelen hoe misselijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef Flow3r het volgende:
Nu janken en manipuleren dat iedereen op hem gaat
Nou hij heeft wel gelijk over hoe BB het uitzendquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
ja ligt weer aan BB aan wat hij uitzend hahahha live ben je ook niet te pruimen hoor Jef
Hij zit zich al helemaal in te dekken, straks durft niemand nog op hem te stemmen ( dat denkt iequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:09 schreef Puzzie het volgende:
Laten we hopen dat Jeff naar huis gaat .. Zo klaar met die kneus.
Die slaat ie nog van zn sokkel deze weekquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
Valt mee dat hij de papegaai de schuld nog niet geeft
Die blijft hem maar verdedigen omdat Jeffje zielig is omdat hij zoveel heeft meegemaakt. Kom op sukkels, iedereen heeft zijn eigen rugzak en Jeffje lijkt niet echt te willen leren van zijn eigen fouten want hij praat zichzelf alleen maar schoon. Het is altijd de schuld van een anderquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:08 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik die Matt is niet te vertrouwen
Laat hem lekker zijn gang gaan, die vogel is te vervangen zijn directe exit is goud waardquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die slaat ie nog van zn sokkel deze week
Ze hebben een Elsa nodig daar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Kinga het volgende:
Elsa scoort wel weer punten bij mij. Ze probeert hem oprecht advies te geven.
Ze mag van mij wel stoppen inmiddelsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Kinga het volgende:
Het is alleen zo jammer dat haar advies tegen dovenmansoren gericht isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Kinga het volgende:
Ja het gaat toch nooit doordringen bij hem.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze mag van mij wel stoppen inmiddels
Heeft geen ongelijk in… ze beginnen het langzaam aan allemaal in te zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Hznootje het volgende:
Oehh Milena: Ik denk dat de mensen buiten niet blij zijn ( de mensen van Jolien, zijn niet blij met Jeffrey)
Nee die is ook een beetje dom Die blijft daar wel bij die groepquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:15 schreef Luna68 het volgende:
Ben ook benieuwd of Sjordy als hij merkt dat het de verkeerde kant op gaat met Jeffje, hij weer naar de andere kant gaat trekken onder het mom ‘ik ging alleen maar under cover, maar ik bleef echt altijd voor jullie’
Oh die heb ik al gezien op Videoland. Maar goed dat ik hier nog niets had neergezet danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:16 schreef Ireth het volgende:
Het spel waarbij volgens jane Jeff zorgde dat ze gingen verliezen en jeff de schuld bij jane neergooide komt nu in de uitzending!
Na de reclame![]()
Ik denk dat hij mattie wel graag mag.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee die is ook een beetje dom Die blijft daar wel bij die groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |