Jawelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het verontrustend dat Elsa nu zo over Jeffrey praat
straks nomineert ze hem niet
Keanu lijkt mij iemand die zich graag met gevoelens en toestanden van anderen bezighoudt, zodat hij zich niet zo met zichzelf hoeft bezig te houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok denk ook dat hij dat echt meent
Dat hij ech geeft om Jeffrey
Keanu ziet muziek volgersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok denk ook dat hij dat echt meent
Dat hij ech geeft om Jeffrey
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:39 schreef Ireth het volgende:
Ik zie dat iedereen rondom het bed van Jeffrey samenkomt voor het naderende afscheid
Valt Jeff nu door mandquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey: "Ik heb liever niks dan een nominatie."
Axel: "ik snap niet wat je nu zegt."
Jolien, draaiend met haar ogen: "Ik ook niet."
Jeffrey: "Euhh, ehm, ik weet niet meer wat ik wou zeggen."
Hij is continu met zichzelf bezig. Voorbeelden te over.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Keanu lijkt mij iemand die zich graag met gevoelens en toestanden van anderen bezighoudt, zodat hij zich niet zo met zichzelf hoeft bezig te houden.
Nee nee. Veel te makkelijk. Gewoon die kleren laten hangen. Die kast mooi met een bordje gebruiken in t decor voor BB2026.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Ik zou hem zijn kast geven om per direct het huis te verlaten
Precies, daarom is het voor Keanu heel fijn om zich even met de emotionele ellende van anderen bezig te houdenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:41 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij is continu met zichzelf bezig. Voorbeelden te over.
#metooquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:44 schreef Kinga het volgende:
Neeeeeee ik wilde Sharice haar klaagzang aanhoren.
Ik ik ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:41 schreef Folies het volgende:
[..]
Hij is continu met zichzelf bezig. Voorbeelden te over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |