Sharice der geplakte was ter bescherming van milena en mattiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat jolien bij jeff wilde slapen naa het feest bleef geheel uit beeld en sharice haar geplak aan milena ook
Zichzelf vast schoonpraten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu zegt wel eerlijk dat eerst dacht wat is dit voor een poepverhaal
Ja loser! En het dbk gesprek is echt te cringe! Krijg steeds meer een hekel aan dat ventjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef Ireth het volgende:
Het was dus idd Jeff die het balletje in balans moest houden. Hij stond op 2 benen, Jane stond op 1 been en moest zichzelf in balans houden.
Ik weet het, leek de streamquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Sharice der geplakte was ter bescherming van milena en mattie
Milena was zat en er mochten geen "verkeerde" dingen gebeuren
Oh, ik zwengel de tv even aan dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja loser! En het dbk gesprek is echt te cringe! Krijg steeds meer een hekel aan dat ventje
Het ligt nooit aan Jeff…. ( volgens hem)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Het ligt weer aan de ander en niet aan Jeff
Ok denk ook dat hij dat echt meentquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:31 schreef Puzzie het volgende:
Keanu ziet weer van alles in Jeff zijn diepste ziel
Ik zie daar ook watquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:31 schreef Puzzie het volgende:
Keanu ziet weer van alles in Jeff zijn diepste ziel
Komt nog wel als jeff blijft..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:33 schreef Koos1958 het volgende:
David S zegt steeds over Jeff dat hij tegen hem niet zo zou moeten praten. Maar Jeff ermee confronteren doet hij ook niet.
Gehaaide elsaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt het verontrustend dat Elsa nu zo over Jeffrey praat
straks nomineert ze hem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |