Er zijn meer mensen die 'tenminste wat doen' maar die het niet nodig hebben om dat continu zo overal te roepen, dat is het verschil.quote:
Ik kan het mis hebben, maar hadden Jane en Elsa niet een gesprek gehad, waarin ze zeiden dat Jordy af en toe complimentjes nodig heeft? En dat ze dat niet erg vonden om te geven.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmiddag allemaal![]()
![]()
Kan Jordy niet in stilte schoonmaken? iedereen moet het weten hoe goed hij wel niet is he, wilt zeker een pluim in zijn reet
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat Jordy en z'n maatjes hier hun favoriete spel gespeeld hadden ...
#TeamRozeCracker
Dat noemen ze menselijk, is niets ergs tochquote:Op maandag 3 februari 2025 13:39 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar hadden Jane en Elsa niet een gesprek gehad, waarin ze zeiden dat Jordy af en toe complimentjes nodig heeft? En dat ze dat niet erg vonden om te geven.
Dan kan het van die pluim zeker kloppen!
[ afbeelding ]
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat Jordy en z'n maatjes hier hun favoriete spel gespeeld hadden ...
#TeamRozeCracker
Jeff wilde ieg nog meer olie erbij doen, matie riep nee neeee neeeeequote:Op maandag 3 februari 2025 13:40 schreef Snensie het volgende:
Is Jeff nu weer iets met peren aan het maken?
Omgquote:Op maandag 3 februari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
#TeamRozeCracker
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:46 schreef ledn81 het volgende:
Zal Jordy de ramen van Jolientje ook even meenemen![]()
[ afbeelding ]
Omdat Mattie dan ‘weer’ zijn geld kwijt is. Ja sukkel, je hebt het eerder zelf toch opgemaakt aan game changers.quote:
Oh, dan heb ik me vergistquote:Op maandag 3 februari 2025 13:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel ze heeft iets meer dan 600 als ik me niet vergis, en samen met Mattie nig meer
Jane heeft 134 en Mattheus 814quote:Op maandag 3 februari 2025 13:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jawel ze heeft iets meer dan 600 als ik me niet vergis, en samen met Mattie nig meer
nou nee volgens mij ging het om wie wanneer zou gaanquote:Op maandag 3 februari 2025 13:54 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff en jolien hebben mattie omgeluld iets te gunnen aan jef
Dat kunnen zij met zn drieën op slaapkamer niet beslissen net. Is miss iets overlaten in de DR voor jef?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nee volgens mij ging het om wie wanneer zou gaan
Ik dacht dat ie naar huis gingquote:Op maandag 3 februari 2025 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is z'n sleutel nog aan het zoeken.
Hij heeft m alweerquote:Op maandag 3 februari 2025 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is z'n sleutel nog aan het zoeken.
Ze willen gewoon niet zeggen dat ze ermee te maken hadden.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:58 schreef Poesjuh het volgende:
Matrie en jeff houden geheim voor axel waar kistjes deatijds verstopt was, ze zeggen, kijk maar in de uitzending
jawel dat zeggen ze ook gewoonquote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet zeggen, dat ze ermee te maken hadden.
als brildrager vind ik dat een mindere grap ( druk ik me nog netjes uit haha)quote:Op maandag 3 februari 2025 13:46 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef Droopie het volgende:
Nou Jolien, echt een fantastisch outfit om lekker de hele dag op de bank te hangen
[ afbeelding ]
#TeamRozeCracker
ik heb niet het idee dat axel zich zo makkelijk onder druk laat zettenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Lillfex het volgende:
En nu Axel onder druk te zetten dat hij een vrijstelling moet kopen
Klopt maar jeff probeerde het wel..quote:Op maandag 3 februari 2025 14:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat axel zich zo makkelijk onder druk laat zetten
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:46 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
In het zak gezet, geen kans gekregen, mij niet gegundquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Hznootje het volgende:
Zodra er weer iets te halen valt, eten, gamechangers etc… vervalt Jeffrey meteen weer in zijn oude gedrag
Ik als brildrager moest er hard om lachenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als brildrager vind ik dat een mindere grap ( druk ik me nog netjes uit haha)
Die is gewoon vals, zegt nu dat er geld is gestolen van hem. Je hebt geld van mij. Tegen jordy door die splitsingquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Hznootje het volgende:
Zodra er weer iets te halen valt, eten, gamechangers etc… vervalt Jeffrey meteen weer in zijn oude gedrag
Gaat BB wel een stokje voor steken en Matti kan zichzelf saven met een GCquote:Op maandag 3 februari 2025 13:52 schreef Verity het volgende:
DM Eva: Zit aan Jeff en Matti te denken
Ja maar Jef dan niet natuurlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 14:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Gaat BB wel een stokje voor steken en Matti kan zichzelf saven met een GC
Grote kans jaquote:Op maandag 3 februari 2025 14:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Gaat BB wel een stokje voor steken en Matti kan zichzelf saven met een GC
ok ja misschien iets van vroeger bij mijnquote:Op maandag 3 februari 2025 14:03 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ik als brildrager moest er hard om lachen
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jolien wil er zakelijk uitzien in de GR en heeft haar colbert aangetrokken![]()
ik ga ook altijd naar de markt om niet te kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:06 schreef basicsaint het volgende:
Grappig, allemaal mensen die niks willen kopen terwijl ze niet weten wat er te koop is.
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:07 schreef Flow3r het volgende:
Zal me ook niks verbazen als Axel naast Elsa en Jane op de bank komt
Logisch: Mattie , Jordy en Sharice hebben er nog een zooiquote:
ze gaan allemaalquote:Op maandag 3 februari 2025 14:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja zeggen ze
Niemand heeft door dat Keanu en David kunnen liegen
Nou kijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan allemaal
wat voor een nut heeft dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hij is voor het gemak even vergeten dat zij een nominatie heeft dankzij hemquote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff tegen jane, gij had maar 200 en nu meer geld he van mij. Klootzak.
Walgelijk stuk vretenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:13 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij is voor het gemak even vergeten dat zij een nominatie heeft dankzij hem
Ik vertrouw niemand daarquote:Op maandag 3 februari 2025 14:14 schreef Poesjuh het volgende:
Als d en k hun bedrag verlaagt straks dan weten ze al dat die gelogen hebben dus zullen wel eerlijk zijn
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:12 schreef Ireth het volgende:
Ik heb momenteel voornamelijk alleen audio en geen beeld meer
Ik veeg de katten dan altijd aan de kant. Mijn huisgenoten zijn dan altijd geshockeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck Henk en Ingrid
Ik zei het toch. Ze liegenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:17 schreef Poesjuh het volgende:
K zegt heeft beslissende stem gekocht en laat nu zien in huiskamer
Hij kan niet lamger dan 2 minuten zijn geheim volhoudenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu dus wel gekocht net zei hij van niet
hoezo moest hij ze inleveren ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja alleen de GC van Wicky liggen er nog (3) en die zijn duur
Wat is de censuur?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:18 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij kan niet lamger dan 2 minuten zijn geheim volhouden
Censuur en dubbele stem ligt er
Sharice zegt, dan weet ik al wir censuur koopt
die kwam als laatste binnen maar wil met alles haantje de voorste wezen ( kleren enzo)quote:Op maandag 3 februari 2025 14:18 schreef OmaJacky het volgende:
Eva kwam even vragen of zij als 2e konden want ze was nog nooit geweest.
De slaapkamer bewoners melden even dat de volgorde al was gedaan.
Ze vond het niet zo leuk.
We willen puzzelen maar eerst weten of de puzzel moeilijk is.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:19 schreef Verity het volgende:
Ze willen het spel eerlijk spelen en bepaalde gamechangers niet gebruiken, maar wel mee willen doen met BB.
Nee naar meisje,zit er net en wil alles hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik krijg kriebels van Eva ... en niet op een goede manier.
ja maar die is wel eerlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
LIjkt me een vrij nutteloze GC die Keanu heeft gekocht.
Huichelaar is het.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
dat politiek correcte geblaat van Keanu
en dan vraagt hij zich af waarom mensen niet naar hem luisteren
Ja dat vond jordy ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
LIjkt me een vrij nutteloze GC die Keanu heeft gekocht.
het is wel ontzettend knap dat hij in 1 zin zijn eigen gedachten weet te ontkrachtenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh .. zei hij dat .. hij klinkt bij mij als naaaaaanaaaaanaaaaanaaaanaaanaaaa
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:12 schreef Ireth het volgende:
Ik heb momenteel voornamelijk alleen audio en geen beeld meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol, hij probeert zichzelf nogal eerlijk te laten overkomenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef Poesjuh het volgende:
Keanu showt nu toch aan slaapkamer
David s zegt, ja wij kunnen dit niet hoor we zijn niet gemaakt voor dit spel![]()
Beslissende stem 400 euro dus nu voelt keanu zich nu belangrijk
Niet fijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lig hier vast aan bed, zaterdag buikoperatie gehad, verkleving dunne darm😷
De enige keer dat ze misschien een beetje in waarde zou kunnen stijgen is als ze als DM een target uitdeelt aan Jef.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik krijg kriebels van Eva ... en niet op een goede manier.
Liefst nog met uitleg + antwoordquote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
We willen puzzelen maar eerst weten of de puzzel moeilijk is.
dat is COSquote:Op maandag 3 februari 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
bijzonder dat uitschelden wel ok is als het iemand betreft die slecht valt
gamechangers zijn voornamelijk lekker voor BB omdat ze de prijzenpot lekker laag houdenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:23 schreef Verity het volgende:
Ik denk dat de mensen met gamechangers er voorlopig in blijven. Als er weer mensen vertrekken met gamechangers en niemand gebruikt ze, dan is het een grote flop.
als je de regels leest kun je zien dat het niet is toegestaanquote:
dit is geen scheldenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de regels leest kun je zien dat het niet is toegestaan
Echtquote:Op maandag 3 februari 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
gamechangers zijn voornamelijk lekker voor BB omdat ze de prijzenpot lekker laag houden
ze zitten nog niet eens boven de 2000 euro
BB is very happy
dus hij koopt iets duur 3 stuks ook en moet ze dan inleveren? Hoezo ? dan is hij zijn geld kwijt ook tochquote:Op maandag 3 februari 2025 14:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
ze denken dat wicky de wraak nog heeft
Omdat ie naar huis moest en bij gratie Gods mocht blijven.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus hij koopt iets duur 3 stuks ook en moet ze dan inleveren? Hoezo ? dan is hij zijn geld kwijt ook toch
Nadat hij naar huis moest, moest hij zijn GC inleveren.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus hij koopt iets duur 3 stuks ook en moet ze dan inleveren? Hoezo ? dan is hij zijn geld kwijt ook toch
Dat is tegen mij dusquote:Op maandag 3 februari 2025 14:15 schreef greysbones het volgende:
bijzonder dat uitschelden wel ok is als het iemand betreft die slecht valt
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dit is geen schelden
dit is commentaar over hoe je iemand vindt
en als dit niet zou mogen , zou je net zo goed de hele COS kunnen afschaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Clasientje het volgende:
Heel erg triest hoor dat Jeffrey zoveel haat over zich heen krijgt ongelooflijk dit🙄
Sorry maar hij doet het echt helemaal zelf met zijn arrogante gedragquote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Clasientje het volgende:
Heel erg triest hoor dat Jeffrey zoveel haat over zich heen krijgt ongelooflijk dit🙄
ik dacht dat ze zeiden dubbele stemquote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee hun hebben toch allebei censuur gekocht
oja was ik even kwijt haha ik probeer te luisteren welke Axel en Jolien hebben maar ik hoor alleen Keanu bovenuitquote:Op maandag 3 februari 2025 14:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat ie naar huis moest en bij gratie Gods mocht blijven.
Ja, allebei Censuur.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee hun hebben toch allebei censuur gekocht
Hartstikke triestquote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Clasientje het volgende:
Karma is a bitchquote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Clasientje het volgende:
e censuur waren er twee en nu is er nog een dubbele stem over die nog gekocht kan wordenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik dacht dat ze zeiden dubbele stem
Jordy heeft 'de beste' gamechanger natuurlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 14:31 schreef Droopie het volgende:
Jordy, die arrogantie mag ook wel beetje dimmen zeg
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar mooi toch dat Jeffrey in ieder geval nog 1 fan heeft.
verkeerd begrepen....quote:Op maandag 3 februari 2025 14:32 schreef Lillfex het volgende:
Ne
[..]
e censuur waren er twee en nu is er nog een dubbele stem over die nog gekocht kan worden
ftfyquote:Op maandag 3 februari 2025 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Jordy irritant op het moment.... vind zich 'the man' of zo.
nee censuur tochquote:Op maandag 3 februari 2025 14:33 schreef Poesjuh het volgende:
Axel en Jolien kochten beiden Dubbele stem
Nee censuurquote:Op maandag 3 februari 2025 14:33 schreef Poesjuh het volgende:
Axel en Jolien kochten beiden Dubbele stem
mjah dat is idd wel beetje vervelend kantje van hem. Heeft ie ook met koken wel eens. Hij weet het dan beter en is de bestequote:Op maandag 3 februari 2025 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Die zijn druk bezig met inpakken. Compleet nieuwe identiteit aangevraagd en emigratiepapieren liggen al klaarquote:Op maandag 3 februari 2025 14:33 schreef Waterwork het volgende:
Ben benieuwd hoe de ouders van Jolien kijken naar Jeffrey en op deze manier hun schoonzoon leren kennen
wat kan je daarmee?quote:
De Beslissende Stem: Bij gelijkspel of te weinig genomineerden beslissende stem hebbenquote:
Precies. Hij zegt dat hij Jane en Axel het meeste vertrouwd maar kruipt in kont van Jef, Mattie en Keanu.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Tis hier geen ponykampquote:Op maandag 3 februari 2025 14:38 schreef basicsaint het volgende:
Keanu legt alwéér uit hoe nobel hij is.
Ben je een fan als je niet meedoet om iemand gelijk met de grond te maken en hem uitscheld en alleen diegene benoemd terwijl er meerdere op het zelfde moment het zelfde doen.??quote:Op maandag 3 februari 2025 14:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij de een kan je het beter verdragen dan bij een ander en denk dat dat ook menselijk isquote:Op maandag 3 februari 2025 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben je een fan als je niet meedoet om iemand gelijk met de grond te maken en hem uitscheld en alleen diegene benoemd terwijl er meerdere op het zelfde moment het zelfde doen.??
Ook als het steeds groffer wordt met benamingen??quote:Op maandag 3 februari 2025 14:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Bij de een kan je het beter verdragen dan bij een ander en denk dat dat ook menselijk is
Eensquote:Op maandag 3 februari 2025 14:43 schreef Lillfex het volgende:
Vind het bullshit wat Jolien nu zegt Er zijn nu veel nieuwen bij en die moeten ook de kans krijgen
Daar is Feedback voor toch? Kunnen de mods bepalen wat ze wel en niet goed vinden.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook als het steeds groffer wordt met benamingen??
Ik hou niet van schelden maar gebeurd denk ik Je hoeft niet grof te worden om je mening kenbaar te maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook als het steeds groffer wordt met benamingen??
er lagen 2 dubbele stemmen.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:46 schreef Lillfex het volgende:
Dan heeft o0fwel Mattie of Jane de dubbele stem gekocht
Waarschijnlijk goed denk ik.....al een heel verschil met jaren ervoor. Bijna iedereen is het ermee eens. ......Terwijl ik dat jaren een fijn forum heb gevonden.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar is Feedback voor toch? Kunnen de mods bepalen wat ze wel en niet goed vinden.
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hou niet van schelden maar gebeurd denk ik Je hoeft niet grof te worden om je mening kenbaar te maken.
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:46 schreef basicsaint het volgende:
Yay, kluis is leeg! Jane dubbele stem?
Iets met wie wind zaait zal storm oogsten.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:30 schreef Clasientje het volgende:
Zeg jij bent onze Belgische vertaler.. Als jij het al niet meer snaptquote:Op maandag 3 februari 2025 14:50 schreef Jockari het volgende:
Vreemde uitdrukking van Sharice naar Jane: "Je komt zo teruggeslagen terug precies ?"
wat is er met die weer aan de handquote:
Samenvatting van dit seizoenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Hij wil bespreken maar niet de persoon zijn.
Kan niet meerquote:Op maandag 3 februari 2025 14:56 schreef Droopie het volgende:
Nou Eva, dan ga jij toch nu even naar binnen
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:57 schreef basicsaint het volgende:
Keanu wijst er voor de zekerheid nog eens op dat hij ën nobel mens is.
Neequote:Op maandag 3 februari 2025 14:57 schreef Folies het volgende:
Zat Eva niet bij de bespreking van wie eerst mocht?
Ow ze mag niet even kijken hoe het eruit zietquote:
Heel veel niet..quote:Op maandag 3 februari 2025 14:57 schreef Folies het volgende:
Zat Eva niet bij de bespreking van wie eerst mocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |