Dat kunnen zij met zn drieën op slaapkamer niet beslissen net. Is miss iets overlaten in de DR voor jef?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nee volgens mij ging het om wie wanneer zou gaan
Ik dacht dat ie naar huis gingquote:Op maandag 3 februari 2025 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is z'n sleutel nog aan het zoeken.
Hij heeft m alweerquote:Op maandag 3 februari 2025 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is z'n sleutel nog aan het zoeken.
Ze willen gewoon niet zeggen dat ze ermee te maken hadden.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:58 schreef Poesjuh het volgende:
Matrie en jeff houden geheim voor axel waar kistjes deatijds verstopt was, ze zeggen, kijk maar in de uitzending
jawel dat zeggen ze ook gewoonquote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet zeggen, dat ze ermee te maken hadden.
als brildrager vind ik dat een mindere grap ( druk ik me nog netjes uit haha)quote:Op maandag 3 februari 2025 13:46 schreef ledn81 het volgende:
Zal Jordy de ramen van Jolientje ook even meenemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef Droopie het volgende:
Nou Jolien, echt een fantastisch outfit om lekker de hele dag op de bank te hangen
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat Jordy en z'n maatjes hier hun favoriete spel gespeeld hadden ...
#TeamRozeCracker
ik heb niet het idee dat axel zich zo makkelijk onder druk laat zettenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Lillfex het volgende:
En nu Axel onder druk te zetten dat hij een vrijstelling moet kopen
Klopt maar jeff probeerde het wel..quote:Op maandag 3 februari 2025 14:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat axel zich zo makkelijk onder druk laat zetten
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:46 schreef ledn81 het volgende:
Zal Jordy de ramen van Jolientje ook even meenemen![]()
[ afbeelding ]
In het zak gezet, geen kans gekregen, mij niet gegundquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Hznootje het volgende:
Zodra er weer iets te halen valt, eten, gamechangers etc… vervalt Jeffrey meteen weer in zijn oude gedrag
Ik als brildrager moest er hard om lachenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als brildrager vind ik dat een mindere grap ( druk ik me nog netjes uit haha)
Die is gewoon vals, zegt nu dat er geld is gestolen van hem. Je hebt geld van mij. Tegen jordy door die splitsingquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Hznootje het volgende:
Zodra er weer iets te halen valt, eten, gamechangers etc… vervalt Jeffrey meteen weer in zijn oude gedrag
Gaat BB wel een stokje voor steken en Matti kan zichzelf saven met een GCquote:Op maandag 3 februari 2025 13:52 schreef Verity het volgende:
DM Eva: Zit aan Jeff en Matti te denken
Ja maar Jef dan niet natuurlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 14:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Gaat BB wel een stokje voor steken en Matti kan zichzelf saven met een GC
Grote kans jaquote:Op maandag 3 februari 2025 14:04 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Gaat BB wel een stokje voor steken en Matti kan zichzelf saven met een GC
ok ja misschien iets van vroeger bij mijnquote:Op maandag 3 februari 2025 14:03 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ik als brildrager moest er hard om lachen
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jolien wil er zakelijk uitzien in de GR en heeft haar colbert aangetrokken![]()
ik ga ook altijd naar de markt om niet te kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:06 schreef basicsaint het volgende:
Grappig, allemaal mensen die niks willen kopen terwijl ze niet weten wat er te koop is.
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:07 schreef Flow3r het volgende:
Zal me ook niks verbazen als Axel naast Elsa en Jane op de bank komt
Logisch: Mattie , Jordy en Sharice hebben er nog een zooiquote:
ze gaan allemaalquote:Op maandag 3 februari 2025 14:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja zeggen ze
Niemand heeft door dat Keanu en David kunnen liegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |