Dat kunnen zij met zn drieën op slaapkamer niet beslissen net. Is miss iets overlaten in de DR voor jef?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou nee volgens mij ging het om wie wanneer zou gaan
Ik dacht dat ie naar huis gingquote:Op maandag 3 februari 2025 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is z'n sleutel nog aan het zoeken.
Hij heeft m alweerquote:Op maandag 3 februari 2025 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt is z'n sleutel nog aan het zoeken.
Ze willen gewoon niet zeggen dat ze ermee te maken hadden.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:58 schreef Poesjuh het volgende:
Matrie en jeff houden geheim voor axel waar kistjes deatijds verstopt was, ze zeggen, kijk maar in de uitzending
jawel dat zeggen ze ook gewoonquote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze willen gewoon niet zeggen, dat ze ermee te maken hadden.
als brildrager vind ik dat een mindere grap ( druk ik me nog netjes uit haha)quote:Op maandag 3 februari 2025 13:46 schreef ledn81 het volgende:
Zal Jordy de ramen van Jolientje ook even meenemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:59 schreef Droopie het volgende:
Nou Jolien, echt een fantastisch outfit om lekker de hele dag op de bank te hangen
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:40 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat Jordy en z'n maatjes hier hun favoriete spel gespeeld hadden ...
#TeamRozeCracker
ik heb niet het idee dat axel zich zo makkelijk onder druk laat zettenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Lillfex het volgende:
En nu Axel onder druk te zetten dat hij een vrijstelling moet kopen
Klopt maar jeff probeerde het wel..quote:Op maandag 3 februari 2025 14:01 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat axel zich zo makkelijk onder druk laat zetten
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:46 schreef ledn81 het volgende:
Zal Jordy de ramen van Jolientje ook even meenemen![]()
[ afbeelding ]
In het zak gezet, geen kans gekregen, mij niet gegundquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Hznootje het volgende:
Zodra er weer iets te halen valt, eten, gamechangers etc… vervalt Jeffrey meteen weer in zijn oude gedrag
Ik als brildrager moest er hard om lachenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als brildrager vind ik dat een mindere grap ( druk ik me nog netjes uit haha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |