Hij kan niet lamger dan 2 minuten zijn geheim volhoudenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:17 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu dus wel gekocht net zei hij van niet
hoezo moest hij ze inleveren ofzo?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja alleen de GC van Wicky liggen er nog (3) en die zijn duur
Wat is de censuur?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:18 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij kan niet lamger dan 2 minuten zijn geheim volhouden
Censuur en dubbele stem ligt er
Sharice zegt, dan weet ik al wir censuur koopt
die kwam als laatste binnen maar wil met alles haantje de voorste wezen ( kleren enzo)quote:Op maandag 3 februari 2025 14:18 schreef OmaJacky het volgende:
Eva kwam even vragen of zij als 2e konden want ze was nog nooit geweest.
De slaapkamer bewoners melden even dat de volgorde al was gedaan.
Ze vond het niet zo leuk.
We willen puzzelen maar eerst weten of de puzzel moeilijk is.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:19 schreef Verity het volgende:
Ze willen het spel eerlijk spelen en bepaalde gamechangers niet gebruiken, maar wel mee willen doen met BB.
Nee naar meisje,zit er net en wil alles hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik krijg kriebels van Eva ... en niet op een goede manier.
ja maar die is wel eerlijkquote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
LIjkt me een vrij nutteloze GC die Keanu heeft gekocht.
Huichelaar is het.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef greysbones het volgende:
dat politiek correcte geblaat van Keanu
en dan vraagt hij zich af waarom mensen niet naar hem luisteren
Ja dat vond jordy ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef Li0nHeart het volgende:
LIjkt me een vrij nutteloze GC die Keanu heeft gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |