Nou kijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan allemaal
wat voor een nut heeft dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hij is voor het gemak even vergeten dat zij een nominatie heeft dankzij hemquote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff tegen jane, gij had maar 200 en nu meer geld he van mij. Klootzak.
Walgelijk stuk vretenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:13 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij is voor het gemak even vergeten dat zij een nominatie heeft dankzij hem
Ik vertrouw niemand daarquote:Op maandag 3 februari 2025 14:14 schreef Poesjuh het volgende:
Als d en k hun bedrag verlaagt straks dan weten ze al dat die gelogen hebben dus zullen wel eerlijk zijn
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:12 schreef Ireth het volgende:
Ik heb momenteel voornamelijk alleen audio en geen beeld meer
Ik veeg de katten dan altijd aan de kant. Mijn huisgenoten zijn dan altijd geshockeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck Henk en Ingrid
Ik zei het toch. Ze liegenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:17 schreef Poesjuh het volgende:
K zegt heeft beslissende stem gekocht en laat nu zien in huiskamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |