Heb je het hier over Musk?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gezond maken van de overheid begint met het breken van de macht van de topambtenaren
en dat stuit op enorm veel tegenstand , dat staat je te wachten als je met de ondertop gaat vechten
de mafiose ondertop die triljarden kan besteden en zichzelf steeds vetter en belangrijker maakt
het is afwachten wie er gaat winnen
Het ergste is nog als ambtenaren werk gaan creeren voor andere ambtenarenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Klinkt als de immigranten die tegen het toelaten van ander immigranten is, maar zelf wel 35 jaar van de regeling heeft geprofiteerd, met een uitkering van de staat.
Maar je hebt zeker een punt dat er teveel mensen geen zak uitvoeren, heb je overal natuurlijk, overheid is wel het ergste, want dat geld stroomt toch wel binnen.
Dat je dat als politieke partij wilt aanpakken is een goed ideaal, het grote probleem is de manier waarop het allemaal gebeurt.
De funding voor die regeling was door de nationale overheden aan de EU betaaldquote:Het algemene kader van de structuurfondsen werd als onderdeel van de Agenda 2000 vereenvoudigd voor de programmeringsperiode 2000-2006. Het ESF zou met een begroting van 60 miljard EUR voortaan enerzijds het cohesiebeleid en anderzijds de uitvoering van de Europese werkgelegenheidsstrategie bevorderen (2.3.3).
Het fonds voorzag ook in medefinanciering van het communautaire initiatief Equal, dat gericht was op de ondersteuning van innovatieve, grensoverschrijdende projecten in de strijd tegen discriminatie en achterstanden op de arbeidsmarkt.
ja over iedereen die het logge ambtenarenapparaat wil aanpakken ,quote:
Aah ok, maar Musk speelt nu juist de topambtenaar en de mafioso.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja over iedereen die het logge ambtenarenapparaat wil aanpakken ,
Want je vecht tegen mensen met door de belastingbetaler betaalde hele dure advocaten
Van de overheid win je geen zaak , want die pot voor juridische zaken is niet leeg te krijgen
Maar Musk die gaat het lukken denk ik
MUSK is nu officieel in dienst heb ik begrepen , dus inderdaad niet gekozen ,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:49 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Aah ok, maar Musk speelt nu juist de topambtenaar en de mafioso.
Hele departementen stil leggen heeft niets te maken met inzichtelijk maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de financien van de USA inzichtelijk maken heeft niks met China te maken
Hoe China dat doet moet ze zelf weten
Allemaal bladiebla.quote:een regering hoor je te leiden als een bedrijf met een voor een ieder inzichtelijke administratie , transparante verslaglegging
geen zwart gelakte paginas of dat men niet weet waar 5 miljard euro aan betaald is ,
wel betaald maar , gewoon geen bonnetje dus
Een administratie als de eerste de beste bananenrepubliek is niet van deze tijd
Ja, dat is de grote grap.quote:
USAID had Musk op de korrel vanwege Starlink.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dus Trump ontslaat alle werknemers van USAID en zet het stop, terwijl USAID 1 miljoen heeft uitgegeven aan SpaceX voor 5000 Starlink terminals.
Hoe zijn de reacties van ome Elon?
"Ome Elon" deed dat zelf he, als "adviseur"?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dus Trump ontslaat alle werknemers van USAID en zet het stop, terwijl USAID 1 miljoen heeft uitgegeven aan SpaceX voor 5000 Starlink terminals.
Hoe zijn de reacties van ome Elon?
Trump heeft anders geen enkele moeite om topambtenaren te ontslaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 06:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja over iedereen die het logge ambtenarenapparaat wil aanpakken ,
Want je vecht tegen mensen met door de belastingbetaler betaalde hele dure advocaten
Van de overheid win je geen zaak , want die pot voor juridische zaken is niet leeg te krijgen
Maar Musk die gaat het lukken denk ik
USAID has been targeted for closure by billionaire Elon Musk, who has been tasked by the president with downsizing the federal government.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Ome Elon" deed dat zelf he, als "adviseur"?
Ja, dat bevestigt wat ik zegquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
USAID has been targeted for closure by billionaire Elon Musk, who has been tasked by the president with downsizing the federal government.
Precies. Het leek mij al sterk dat Musk zelf zou adviseren om een klant van zijn eigen bedrijf eruit te gooien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat bevestigt wat ik zeg
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Precies. Het leek mij al sterk dat Musk zelf zou adviseren om een klant van zijn eigen bedrijf eruit te gooien.
Dit is al de tweede klap voor Musk, want ook de AI investering gaat zijn neus voorbij. Hij werd toen al boos op X, omdat de investering naar OpenAI gaat en niet zijn eigen xAI.
Ja, maar hij heeft USAID dus zélf platgegooid he?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dus USAID was prima toen er een miljoen naar SpaceX gingen.
Nu is USAID opeens een criminele organisatie, volgens Elon Musk
[ twitter ]
De nuance van de Trump fans is er nu wel af denk ik..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:19 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een puinhoop heeft die man al veroorzaakt in nog geen maand tijd.
Ja, omdat USAID een onderzoek tegen hem heeft ingesteld vanwege de subsidies die Starlink heeft ontvangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft USAID dus zélf platgegooid he?
Was dat onderzoek niet gericht op hoe de Starlink-sattelieten zijn gebruikt in de Oekraine?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, omdat USAID een onderzoek tegen hem heeft ingesteld vanwege de subsidies die Starlink heeft ontvangen.
Als je opheft of stillegt is hetzelfdequote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hele departementen stil leggen heeft niets te maken met inzichtelijk maken.
Doge is onder een andere naam opgericht door Obama, met als doel de uitgaven transparanter te maken.
Daarop borduurt Musk nu verder.
[..]
topambtenaren die zijn niet overtollig , die lopen in de weg , of zijn van een andere partijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump heeft anders geen enkele moeite om topambtenaren te ontslaan.
Tijdens Trump 1 niet en nu ook niet.
Dus waar heb je het over?
Als je van personeel vereist dat ze 120 uur per week werken, dan is dat is gelijk aan wegsturen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als je opheft of stillegt is hetzelfde
overtollig personeel moet weg , net als in het bedrijfsleven
en als je PALANTIR aan het werk zet dan haal je AI binnen
dan zal het wel zeer efficient gaan, maar met heel weinig personeel
welch is een DEMquote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dus USAID was prima toen er een miljoen naar SpaceX gingen.
Nu is USAID opeens een criminele organisatie, volgens Elon Musk
[ twitter ]
quote:Geboren: 2 mei 1947 (77 jaar), Springfield, Massachusetts, Verenigde Staten
Huwelijkspartner: Margaret Cheney (geh. 2009), Joan Smith (geh. 1976–2004)
Vorige campagnes: 2022 United States Senate elections, Meer tonen
Ambt: Amerikaans senator sinds 2023
Partij: Democratische Partij
ambtenaren die 120 uur // werken ??quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als je van personeel vereist dat ze 120 uur per week werken, dan is dat is gelijk aan wegsturen.
Het is onmenselijk om 120 uur per week te werken.
Yup. Omdat Elon Musk zelf vind dat hij 120 uur per week werkt, vereist hij dat 'zijn werknemers' dat ook doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ambtenaren die 120 uur // werken ??
lijkt me sterk
9,9,6quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Yup. Omdat Elon Musk zelf vind dat hij 120 uur per week werkt, vereist hij dat 'zijn werknemers' dat ook doen.
https://www.msnbc.com/opi(...)vity-trap-rcna191270
Net beweerde je nog dat dat niet mogelijk was, omdat die topambtenaren met overheidsgeld dure advocaten inhuren om zich daartegen te verzetten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
topambtenaren die zijn niet overtollig , die lopen in de weg , of zijn van een andere partij
maar het is in de USA gebruikelijk dat de topambtenaren bij een regeringswissel ook oprotten
dat kanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Net beweerde je nog dat dat niet mogelijk was, omdat die topambtenaren met overheidsgeld dure advocaten inhuren om zich daartegen te verzetten.
Of 80 uur onbetaald werk. .Stretchers naast de werkplekken, zodat werknemers niet naar buiten hoeven...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Als je van personeel vereist dat ze 120 uur per week werken, dan is dat is gelijk aan wegsturen.
Het is onmenselijk om 120 uur per week te werken.
Net beweerde je anders.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat kan
maar dat zal weinig nut hebben
Ja. En als je niet 120 uur wilt komen werken dan mag je naar huis en krijg je tot September uitbetaald.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
9,9,6
dat moet ie zijn robots maar aan het werk zetten
nou ik geloof dat ze wel een flink betaling meekrijgen , overtollige ambtenaren worden op nonactief gesteld dacht ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja. En als je niet 120 uur wilt komen werken dan mag je naar huis en krijg je tot September uitbetaald.
Aardig toch? Daarna heb je als werknemer geen baan meer. Ookal heb je tig jaar daar gewerkt.
Wat is het toch een aardige man die Elon Musk.
ze zijn pislink die ambtenarenquote:Een andere interventie die teruggevoerd kan worden op Musk en DOGE is het ontslagvergoedingsprogramma voor ongeveer twee miljoen federale werknemers: degenen die vrijwillig de dienst verlaten, krijgen een behoorlijke afscheidsvergoeding, zo staat in een e-mail.
De rechter heeft de deadline van 6 februari inmiddels opgeschort , maar dit was geen beslissing over de rechtmatigheid van deze actie.
Volgens het Witte Huis hebben tot nu toe ongeveer 40.000 werknemers het aanbod geaccepteerd.
De methode van de Amerikaanse overheid doet denken aan Musk, die - toen hij het Twitter-platform (nu X) overnam - duizenden werknemers ontsloeg met één enkele e-mail .
Trump heeft ook aangekondigd dat hij alle beslissingen over het aannemen van personeel onder Joe Bidens vorige regering zal herzien, met name de beslissingen die zijn genomen op basis van DEI-richtlijnen.
Volgens het Wall Street Journal zullen naar verwachting ook duizenden werknemers van het ministerie van Volksgezondheid en Sociale Zaken, waaronder de Food and Drug Administration (FDA) en de CDC, worden ontslagen.
ha ha ha haquote:Elon Musk says Department of Education no longer 'exists'
You say that like it's a good thing.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:20 schreef michaelmoore het volgende:
Als musk in nederland zou werken dan zou ie volgende week de NPO, Staatsbosbeheer, alle universiteiten behalve Wageningen, Eindhoven en Twente
Ja Technische universiteiten heb je nodig hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
You say that like it's a good thing.
Hij heeft 35 jaar woede richting de overheid in zich.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
You say that like it's a good thing.
Waarvoor?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja Technische universiteiten heb je nodig he
Dat was niet echt mijn referentiepunt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Daar heb je toch AI voor?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voor onderzoek en technisch mensen opleidenquote:
inn nederland wordt de overheid ook steeds vetter en groter en steeds meer vergunningen en regelsquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent aardig vergiftigd door 35 jaar ambtenaar zijn.
Wellicht had je daar eerder mee moeten stoppen.
Nu reageer je dat af op Amerikaanse federale ambtenaren...
Yep, van mij mogen een Trump en Musk hier er ook wel een bezem doorheen halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
inn nederland wordt de overheid ook steeds vetter en groter en steeds meer vergunningen en regels
daar ben ik bang voor ja, steeds meer vergunningen , die niet af komenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yep, van mij mogen een Trump en Musk hier er ook wel een bezem doorheen halen.
Maar dat gaat niet zo makkelijk met onze manier van politiek bedrijven.
Dus wij zitten nog even vast aan die corrupte bende.
Maar gerechtigheid heeft geduld.
Opgelegd door Den Haag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
inn nederland wordt de overheid ook steeds vetter en groter en steeds meer vergunningen en regels
Je krijgt steeds meer politici die zich verheven voelen boven het volk maar van toeten noch blazen weten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daar ben ik bang voor ja, steeds meer vergunningen , die niet af komen
Steeds meer ambtenaren die steeds langer met elkaar gaan polderen , over wolven en vleermuizen en konijnen en stikstof en vliegvelden bouwen die niet opengaan
Met meer ambtenaren van Groen Links die alleen voor zichzelf en hun kinderen hele mooie vrijstaande woningen bouwen, en het gewone pvda volk verbieden om in de stad te komen met de werkbus
Musk die iedereen verwijdert die zijn bedrijven op de korrel neemt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Yep, van mij mogen een Trump en Musk hier er ook wel een bezem doorheen halen.
Maar dat gaat niet zo makkelijk met ons politieke stelsel.
Dus wij zitten nog even vast aan die corrupte bende.
Maar gerechtigheid heeft geduld.
Politici zeg je.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je krijgt steeds meer politici die zich verheven voelen boven het volk maar van toeten noch blazen weten.
Dat gaat een keer fout, en de scheuren beginnen al duidelijk te ontstaan.
En dan gaan ze ongetwijfeld iemand vinden om de schuld geven terwijl het gewoon een gevalletje is van pure arrogantie en volledige incompetentie.
kijk je begint het licht zienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Opgelegd door Den Haag.
Laten ze daar dan in snijden.
Kijk, ik ontken niet dat de overheid niet slanker en efficiënter kan.
Bijvoorbeeld betere automatisering en vereenvoudiging van wet en regelgeving zou al een flink stuk schelen.
Verder investeren in de productiviteit van de medewerkers, onnodige tussenlagen in de hiërarchie verwijderen.
Wat je nu ziet in de VS is dat Musk en zijn onbetaalde studenten toegang krijgen tot zeer gevoelige informatie. En daar ook meteen op zijn gedoken, om op tijd alles binnen te halen, voordat die autorisatie weer is afgenomen.
Musk pakt vervolgens departementen aan waar hij zelf als zakenman last van heeft.
En hele departementen worden simpelweg gesloten.
Dat geeft natuurlijk veel onrust en maakt dat iedereen een hekel aan hem gaat krijgen.
Dat zorgt uiteindelijk voor een leegloop 5 capabele mensen, waardoor je blijft opgescheept met volk dat niet efficiënt werkt en met dure afvloei regelingen moet verdwijnen.
Waarna er veel geld verloren gaat aan het herwinnen van de verloren expertise.
En dat alles onder het mom van transparantie.
Terwijl DOGE alles bij elkaar liegt.
En die leugens door Trump worden opgeblazen.
Allemaal bladieblaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Musk die iedereen verwijdert die zijn bedrijven op de korrel neemt.
Dat is pas corruptie.
Zoals Trump en zijn cronies dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:06 schreef Candymannetje het volgende:
Je krijgt steeds meer politici die zich verheven voelen boven het volk maar van toeten noch blazen weten.
En dan 200% btw of zo?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kijk je begint het licht zien
opheffen die belastingdienst
alleen nog BTW heffen de rest kan weg
ja hij wil 4 raketten per week doen , en niet voor iedere raket een vergunning aan vragenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Musk die iedereen verwijdert die zijn bedrijven op de korrel neemt.
Dat is pas corruptie.
Oh, the irony...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoals Trump en zijn cronies dus.
4 raketten per week opblazen...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja hij wil 4 raketten per week doen , en niet voor iedere raket een vergunning aan vragen
zijn het niet vooral dezelfden die 8 jaar gelden ook minister werden in de Trump admin ??quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Politici zeg je.
Die van toeten noch blazen weten
Zoals in het nieuwe kabinet van Trump.
Die vervolgens geen ervaren ambtenaren apparaat hebben die ze terzijde staan.
20% BTW is zatquote:
Ik zou zeggen, vergelijk de lijstjes eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zijn het niet vooral dezelfden die 8 jaar gelden ook minister werden in de Trump admin ??
ze doen nu ook al 2 raketten per week hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
4 raketten per week opblazen...
Dat vind jij normaal.
Dat kan zonder regelgeving..
En daarvoor mag hij eigenhandig de overheid slopen.
Jij levert je pensioen in begrijp ik?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
20% BTW is zat
en de pensioenfondsen opheffen
Zo weinig?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze doen nu ook al 2 raketten per week he
ik zou het zelf invaren bij de Giro , ik kan ook goed varen hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij levert je pensioen in begrijp ik?
3 per weekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zo weinig?
Nee, dan begrijp ik wel waarom de FAA kapot moet
Hoe durven ze.
quote:How many rockets has SpaceX launched in 2025?
So far, SpaceX has launched 12 rocket in 2025: 11 Falcon 9, zero Falcon Heavies, and one Starships.27 jan 2025
Maar zo werkt het niet hè.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zou het zelf invaren bij de Giro , ik kan ook goed varen he
https://www.degiro.nl/pensioenrekening
Dat de vergunningen zo slecht afkomen omdat de FAA een ambtelijk machtspelletje speelt ,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem precies?
quote:FAA is over! SpaceX's Gwynne Shotwell exposed FAA about SpaceX launch license!
quote:Elon Musk calls on FAA chief to resign after telling lies, according to SpaceX
.quote:Finally! US Congress, NASA are FORCING FAA to Approve Starship Launch..
niet fantaseren he, eigendom is eigendom , blijft eigendomquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet hè.
Musk snijdt weg zonder dat er iets in de plaats komt.
Dat geld is weg.
Het is geen eigendom, maar een vordering.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
niet fantaseren he, eigendom is eigendom , blijft eigendom
als je gaat scheiden dan moet je delen omdat de uitkering jouw eigendom is
heft men je pensioenfonds op dan moet je zelf maar een ander pensioenadres vinden
ING , ABN of de Giro
of afrekenen maar dat is niet voordelig ineens afrekenen dan raak jij je huurtoeslag kwijt
De FAA volgt gewoon de wet- en regelgeving.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat de vergunningen zo slecht afkomen omdat de FAA een ambtelijk machtspelletje speelt ,
vergunningen , vergunningen , vergunningen
[..]
[..]
[..]
.
Bekijk deze YouTube-video
een vordering ??quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is geen eigendom, maar een vordering.
FAA die gaat opgeheven worden of er komt een Trump man als baasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
De FAA volgt gewoon de wet- en regelgeving.
Dan moet die worden aangepast.
Verder geef je zelf aan dat er 3 x per week een raket de lucht in gaat.
Van Starship is eentje ontploft, geen wonder dat de FAA niet zomaar opnieuw een vergunning geeft.
quote:LIVE | 'Fire Elon Musk' Progressive House Democrats Call For Elon Musk To Be Fired | Trump |
N18G
quote:Democrats demand Trump fire "narcissistic billionaire" Elon Musk
ha ha ha wat een circus hequote:Elon Musk's 'illegal power grab' of the U.S. government must be stopped: Progressives demand firing
Simpel uitgelegd:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een vordering ??
je werkgever draagt 27% premie af over je pensioengevend loon zodra het loon bruto beschikbaar komt
daarmee stijgt je pensioenaanspraak , het woord vordering komt in dit verhaal niet voor
jij draagt maandelijks ingeval van een modaal loon 600 euro bruto af aan een pensioenrekening
bij de Giro of ING of ABP of ingeval van ZZP , of bij geen CAO niets,
dan mag je het zelf ergens in doen , netto of bruto
pensioengevendloon minus AOW franchise x 27%
Een musk die zou in nederland de pensioenfondsen asap afschaffen
o, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd:
Als jij een euro op je bankrekening zet, dan is die euro niet jouw bezit.
Jij had natuurlijk gewoon meteen je pasje ingeleverd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
FAA die gaat opgeheven worden of er komt een Trump man als baas
[..]
[..]
ha ha ha wat een circus he
alle ambtenaren gaan tegelijk in de aanval
Nee, sinds het begin van het bankwezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o, dat wist ik niet
is dat sinds kort?
ik denk dat er een SpaceX gezinde directie komt , FAA moet wel blijven voor toezicht op vliegverkeerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarna komt er wel weer een andere FAA directeur.
En dat vind je gezond?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat er een SpaceX gezinde directie komt , FAA moet wel blijven voor toezicht op vliegverkeer
https://www.faa.gov/about/mission/activities
De EU heeft geen federale overheid.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef Candymannetje het volgende:
Het ontbreekt ze niet aan daadkracht.
En je kan ze ook niet echt beschuldigen van domheid aangezien ze een flink vermogen hebben opgebouwd.
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken en of het een voorbeeld is voor de EU.
Ik denk dat het wel positief gaat uitpakken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
De EU heeft geen federale overheid.
En tot nu toe zie je in de VS dat er vooral gelogen wordt en departementen ontmanteld worden waar de oligarchen last van hebben.
Dat lijkt me niet bepaald een voorbeeld om hier toe te passen.
China smult inmiddels en zal dit gaan gebruiken om hun internationale positie verder te verstevigen.
Ik denk dat die tech-jongens onderschatten hoe ingewikkeld de werking van een Staat is. Dat is ontelbare keren groter dan de grootste multinationals.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel positief gaat uitpakken.
Persoonlijk heb ik liever creatieve ondernemers in de regering dan van die corrupte zakkenvullers die zich politici noemen.
We gaan het zien, voorlopig zijn ze behoorlijk de vuile was aan het buiten hangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat die tech-jongens onderschatten hoe ingewikkeld de werking van een Staat is. Dat is ontelbare keren groter dan de grootste multinationals.
Welke creatieve ondernemers zitten er in het kabinet van Trump?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel positief gaat uitpakken.
Persoonlijk heb ik liever creatieve ondernemers in de regering dan van die corrupte zakkenvullers die zich politici noemen.
Hoeveel doden heeft wat gekost?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
We gaan het zien, voorlopig zijn ze behoorlijk de vuile was aan het buiten hangen.
En als je ziet hoeveel doden dat gekost heeft.
Dan geef ik graag Trump en Musk de kans om het beter te doen.
Muskquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke creatieve ondernemers zitten er in het kabinet van Trump?
waarom ? Wat heeft dat voor nut??quote:
ja dat denk jijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat die tech-jongens onderschatten hoe ingewikkeld de werking van een Staat is. Dat is ontelbare keren groter dan de grootste multinationals.
Er komen vooral ander aspecten bijkijken om zo'n vermogen op te bouwen, 1 daarvan is alle moraliteit uit het raam te gooien, medewerkers enkel als nummertjes te zien en medogenloos besluiten te nemen. Dat zie je nu ook terug in de aanpak, terwijl Trump zich verkoopt als een (miljardarsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef Candymannetje het volgende:
Het ontbreekt ze niet aan daadkracht.
En je kan ze ook niet echt beschuldigen van domheid aangezien ze een flink vermogen hebben opgebouwd.
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken en of het een voorbeeld is voor de EU.
Omdat ik hem totaal ongeschikt vindt, en het falen van hem zou dat bevestigen . Maar als jij blij bent met hem ook prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Musk
ik denk dat Musk snelle treinen gaat initieren, dat zal tijd worden in de USA ipv die honderden vliegtuigen die heen en weer vliegen tussen LA en NY en DC
[..]
waarom ? Wat heeft dat voor nut??
Die zit niet in het kabinet van Trump.quote:
Nee, dat gaat Musk niet doen.quote:ik denk dat Musk snelle treinen gaat initieren, dat zal tijd worden in de USA ipv die honderden vliegtuigen die heen en weer vliegen tussen LA en NY en DC
[..]
Amerika redden.quote:waarom ? Wat heeft dat voor nut??
Dus jij hoopt dat hij faalt zodat jou mening bevestigd wordt?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik hem totaal ongeschikt vindt, en het falen van hem zou dat bevestigen . Maar als jij blij bent met hem ook prima.
Musk heeft het niet zo veel op met met falenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik hem totaal ongeschikt vindt, en het falen van hem zou dat bevestigen . Maar als jij blij bent met hem ook prima.
Nou heb jij even geluk dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Musk heeft het niet zo veel op met met falen
Heel goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat hij faalt zodat jou mening bevestigd wordt?
ik hoop dat het lukt om een kleine slagvaardige efficiente overheid te bouwen, net als een modern bedrijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |