Politici zeg je.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:06 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je krijgt steeds meer politici die zich verheven voelen boven het volk maar van toeten noch blazen weten.
Dat gaat een keer fout, en de scheuren beginnen al duidelijk te ontstaan.
En dan gaan ze ongetwijfeld iemand vinden om de schuld geven terwijl het gewoon een gevalletje is van pure arrogantie en volledige incompetentie.
kijk je begint het licht zienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Opgelegd door Den Haag.
Laten ze daar dan in snijden.
Kijk, ik ontken niet dat de overheid niet slanker en efficiënter kan.
Bijvoorbeeld betere automatisering en vereenvoudiging van wet en regelgeving zou al een flink stuk schelen.
Verder investeren in de productiviteit van de medewerkers, onnodige tussenlagen in de hiërarchie verwijderen.
Wat je nu ziet in de VS is dat Musk en zijn onbetaalde studenten toegang krijgen tot zeer gevoelige informatie. En daar ook meteen op zijn gedoken, om op tijd alles binnen te halen, voordat die autorisatie weer is afgenomen.
Musk pakt vervolgens departementen aan waar hij zelf als zakenman last van heeft.
En hele departementen worden simpelweg gesloten.
Dat geeft natuurlijk veel onrust en maakt dat iedereen een hekel aan hem gaat krijgen.
Dat zorgt uiteindelijk voor een leegloop 5 capabele mensen, waardoor je blijft opgescheept met volk dat niet efficiënt werkt en met dure afvloei regelingen moet verdwijnen.
Waarna er veel geld verloren gaat aan het herwinnen van de verloren expertise.
En dat alles onder het mom van transparantie.
Terwijl DOGE alles bij elkaar liegt.
En die leugens door Trump worden opgeblazen.
Allemaal bladieblaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Musk die iedereen verwijdert die zijn bedrijven op de korrel neemt.
Dat is pas corruptie.
Zoals Trump en zijn cronies dus.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:06 schreef Candymannetje het volgende:
Je krijgt steeds meer politici die zich verheven voelen boven het volk maar van toeten noch blazen weten.
En dan 200% btw of zo?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kijk je begint het licht zien
opheffen die belastingdienst
alleen nog BTW heffen de rest kan weg
ja hij wil 4 raketten per week doen , en niet voor iedere raket een vergunning aan vragenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Musk die iedereen verwijdert die zijn bedrijven op de korrel neemt.
Dat is pas corruptie.
Oh, the irony...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoals Trump en zijn cronies dus.
4 raketten per week opblazen...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja hij wil 4 raketten per week doen , en niet voor iedere raket een vergunning aan vragen
zijn het niet vooral dezelfden die 8 jaar gelden ook minister werden in de Trump admin ??quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Politici zeg je.
Die van toeten noch blazen weten
Zoals in het nieuwe kabinet van Trump.
Die vervolgens geen ervaren ambtenaren apparaat hebben die ze terzijde staan.
20% BTW is zatquote:
Ik zou zeggen, vergelijk de lijstjes eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zijn het niet vooral dezelfden die 8 jaar gelden ook minister werden in de Trump admin ??
ze doen nu ook al 2 raketten per week hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
4 raketten per week opblazen...
Dat vind jij normaal.
Dat kan zonder regelgeving..
En daarvoor mag hij eigenhandig de overheid slopen.
Jij levert je pensioen in begrijp ik?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
20% BTW is zat
en de pensioenfondsen opheffen
Zo weinig?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze doen nu ook al 2 raketten per week he
ik zou het zelf invaren bij de Giro , ik kan ook goed varen hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij levert je pensioen in begrijp ik?
3 per weekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zo weinig?
Nee, dan begrijp ik wel waarom de FAA kapot moet
Hoe durven ze.
quote:How many rockets has SpaceX launched in 2025?
So far, SpaceX has launched 12 rocket in 2025: 11 Falcon 9, zero Falcon Heavies, and one Starships.27 jan 2025
Maar zo werkt het niet hè.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik zou het zelf invaren bij de Giro , ik kan ook goed varen he
https://www.degiro.nl/pensioenrekening
Dat de vergunningen zo slecht afkomen omdat de FAA een ambtelijk machtspelletje speelt ,quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem precies?
quote:FAA is over! SpaceX's Gwynne Shotwell exposed FAA about SpaceX launch license!
quote:Elon Musk calls on FAA chief to resign after telling lies, according to SpaceX
.quote:Finally! US Congress, NASA are FORCING FAA to Approve Starship Launch..
niet fantaseren he, eigendom is eigendom , blijft eigendomquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet hè.
Musk snijdt weg zonder dat er iets in de plaats komt.
Dat geld is weg.
Het is geen eigendom, maar een vordering.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
niet fantaseren he, eigendom is eigendom , blijft eigendom
als je gaat scheiden dan moet je delen omdat de uitkering jouw eigendom is
heft men je pensioenfonds op dan moet je zelf maar een ander pensioenadres vinden
ING , ABN of de Giro
of afrekenen maar dat is niet voordelig ineens afrekenen dan raak jij je huurtoeslag kwijt
De FAA volgt gewoon de wet- en regelgeving.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat de vergunningen zo slecht afkomen omdat de FAA een ambtelijk machtspelletje speelt ,
vergunningen , vergunningen , vergunningen
[..]
[..]
[..]
.
Bekijk deze YouTube-video
een vordering ??quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is geen eigendom, maar een vordering.
FAA die gaat opgeheven worden of er komt een Trump man als baasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
De FAA volgt gewoon de wet- en regelgeving.
Dan moet die worden aangepast.
Verder geef je zelf aan dat er 3 x per week een raket de lucht in gaat.
Van Starship is eentje ontploft, geen wonder dat de FAA niet zomaar opnieuw een vergunning geeft.
quote:LIVE | 'Fire Elon Musk' Progressive House Democrats Call For Elon Musk To Be Fired | Trump |
N18G
quote:Democrats demand Trump fire "narcissistic billionaire" Elon Musk
ha ha ha wat een circus hequote:Elon Musk's 'illegal power grab' of the U.S. government must be stopped: Progressives demand firing
Simpel uitgelegd:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een vordering ??
je werkgever draagt 27% premie af over je pensioengevend loon zodra het loon bruto beschikbaar komt
daarmee stijgt je pensioenaanspraak , het woord vordering komt in dit verhaal niet voor
jij draagt maandelijks ingeval van een modaal loon 600 euro bruto af aan een pensioenrekening
bij de Giro of ING of ABP of ingeval van ZZP , of bij geen CAO niets,
dan mag je het zelf ergens in doen , netto of bruto
pensioengevendloon minus AOW franchise x 27%
Een musk die zou in nederland de pensioenfondsen asap afschaffen
o, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd:
Als jij een euro op je bankrekening zet, dan is die euro niet jouw bezit.
Jij had natuurlijk gewoon meteen je pasje ingeleverd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
FAA die gaat opgeheven worden of er komt een Trump man als baas
[..]
[..]
ha ha ha wat een circus he
alle ambtenaren gaan tegelijk in de aanval
Nee, sinds het begin van het bankwezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o, dat wist ik niet
is dat sinds kort?
ik denk dat er een SpaceX gezinde directie komt , FAA moet wel blijven voor toezicht op vliegverkeerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarna komt er wel weer een andere FAA directeur.
En dat vind je gezond?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat er een SpaceX gezinde directie komt , FAA moet wel blijven voor toezicht op vliegverkeer
https://www.faa.gov/about/mission/activities
De EU heeft geen federale overheid.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef Candymannetje het volgende:
Het ontbreekt ze niet aan daadkracht.
En je kan ze ook niet echt beschuldigen van domheid aangezien ze een flink vermogen hebben opgebouwd.
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken en of het een voorbeeld is voor de EU.
Ik denk dat het wel positief gaat uitpakken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
De EU heeft geen federale overheid.
En tot nu toe zie je in de VS dat er vooral gelogen wordt en departementen ontmanteld worden waar de oligarchen last van hebben.
Dat lijkt me niet bepaald een voorbeeld om hier toe te passen.
China smult inmiddels en zal dit gaan gebruiken om hun internationale positie verder te verstevigen.
Ik denk dat die tech-jongens onderschatten hoe ingewikkeld de werking van een Staat is. Dat is ontelbare keren groter dan de grootste multinationals.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel positief gaat uitpakken.
Persoonlijk heb ik liever creatieve ondernemers in de regering dan van die corrupte zakkenvullers die zich politici noemen.
We gaan het zien, voorlopig zijn ze behoorlijk de vuile was aan het buiten hangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat die tech-jongens onderschatten hoe ingewikkeld de werking van een Staat is. Dat is ontelbare keren groter dan de grootste multinationals.
Welke creatieve ondernemers zitten er in het kabinet van Trump?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel positief gaat uitpakken.
Persoonlijk heb ik liever creatieve ondernemers in de regering dan van die corrupte zakkenvullers die zich politici noemen.
Hoeveel doden heeft wat gekost?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
We gaan het zien, voorlopig zijn ze behoorlijk de vuile was aan het buiten hangen.
En als je ziet hoeveel doden dat gekost heeft.
Dan geef ik graag Trump en Musk de kans om het beter te doen.
Muskquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke creatieve ondernemers zitten er in het kabinet van Trump?
waarom ? Wat heeft dat voor nut??quote:
ja dat denk jijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat die tech-jongens onderschatten hoe ingewikkeld de werking van een Staat is. Dat is ontelbare keren groter dan de grootste multinationals.
Er komen vooral ander aspecten bijkijken om zo'n vermogen op te bouwen, 1 daarvan is alle moraliteit uit het raam te gooien, medewerkers enkel als nummertjes te zien en medogenloos besluiten te nemen. Dat zie je nu ook terug in de aanpak, terwijl Trump zich verkoopt als een (miljardarsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef Candymannetje het volgende:
Het ontbreekt ze niet aan daadkracht.
En je kan ze ook niet echt beschuldigen van domheid aangezien ze een flink vermogen hebben opgebouwd.
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken en of het een voorbeeld is voor de EU.
Omdat ik hem totaal ongeschikt vindt, en het falen van hem zou dat bevestigen . Maar als jij blij bent met hem ook prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Musk
ik denk dat Musk snelle treinen gaat initieren, dat zal tijd worden in de USA ipv die honderden vliegtuigen die heen en weer vliegen tussen LA en NY en DC
[..]
waarom ? Wat heeft dat voor nut??
Die zit niet in het kabinet van Trump.quote:
Nee, dat gaat Musk niet doen.quote:ik denk dat Musk snelle treinen gaat initieren, dat zal tijd worden in de USA ipv die honderden vliegtuigen die heen en weer vliegen tussen LA en NY en DC
[..]
Amerika redden.quote:waarom ? Wat heeft dat voor nut??
Dus jij hoopt dat hij faalt zodat jou mening bevestigd wordt?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik hem totaal ongeschikt vindt, en het falen van hem zou dat bevestigen . Maar als jij blij bent met hem ook prima.
Musk heeft het niet zo veel op met met falenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik hem totaal ongeschikt vindt, en het falen van hem zou dat bevestigen . Maar als jij blij bent met hem ook prima.
Nou heb jij even geluk dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Musk heeft het niet zo veel op met met falen
Heel goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat hij faalt zodat jou mening bevestigd wordt?
ik hoop dat het lukt om een kleine slagvaardige efficiente overheid te bouwen, net als een modern bedrijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |