o, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd:
Als jij een euro op je bankrekening zet, dan is die euro niet jouw bezit.

Jij had natuurlijk gewoon meteen je pasje ingeleverd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
FAA die gaat opgeheven worden of er komt een Trump man als baas
[..]
[..]
ha ha ha wat een circus he
alle ambtenaren gaan tegelijk in de aanval

Nee, sinds het begin van het bankwezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o, dat wist ik niet
is dat sinds kort?

ik denk dat er een SpaceX gezinde directie komt , FAA moet wel blijven voor toezicht op vliegverkeerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarna komt er wel weer een andere FAA directeur.

En dat vind je gezond?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat er een SpaceX gezinde directie komt , FAA moet wel blijven voor toezicht op vliegverkeer
https://www.faa.gov/about/mission/activities

De EU heeft geen federale overheid.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef Candymannetje het volgende:
Het ontbreekt ze niet aan daadkracht.
En je kan ze ook niet echt beschuldigen van domheid aangezien ze een flink vermogen hebben opgebouwd.
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken en of het een voorbeeld is voor de EU.

Ik denk dat het wel positief gaat uitpakken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
De EU heeft geen federale overheid.
En tot nu toe zie je in de VS dat er vooral gelogen wordt en departementen ontmanteld worden waar de oligarchen last van hebben.
Dat lijkt me niet bepaald een voorbeeld om hier toe te passen.
China smult inmiddels en zal dit gaan gebruiken om hun internationale positie verder te verstevigen.

Ik denk dat die tech-jongens onderschatten hoe ingewikkeld de werking van een Staat is. Dat is ontelbare keren groter dan de grootste multinationals.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel positief gaat uitpakken.
Persoonlijk heb ik liever creatieve ondernemers in de regering dan van die corrupte zakkenvullers die zich politici noemen.

We gaan het zien, voorlopig zijn ze behoorlijk de vuile was aan het buiten hangen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat die tech-jongens onderschatten hoe ingewikkeld de werking van een Staat is. Dat is ontelbare keren groter dan de grootste multinationals.

Welke creatieve ondernemers zitten er in het kabinet van Trump?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel positief gaat uitpakken.
Persoonlijk heb ik liever creatieve ondernemers in de regering dan van die corrupte zakkenvullers die zich politici noemen.

Hoeveel doden heeft wat gekost?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
We gaan het zien, voorlopig zijn ze behoorlijk de vuile was aan het buiten hangen.
En als je ziet hoeveel doden dat gekost heeft.
Dan geef ik graag Trump en Musk de kans om het beter te doen.

Muskquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke creatieve ondernemers zitten er in het kabinet van Trump?
waarom ? Wat heeft dat voor nut??quote:

ja dat denk jijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat die tech-jongens onderschatten hoe ingewikkeld de werking van een Staat is. Dat is ontelbare keren groter dan de grootste multinationals.

Er komen vooral ander aspecten bijkijken om zo'n vermogen op te bouwen, 1 daarvan is alle moraliteit uit het raam te gooien, medewerkers enkel als nummertjes te zien en medogenloos besluiten te nemen. Dat zie je nu ook terug in de aanpak, terwijl Trump zich verkoopt als een (miljardarsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:21 schreef Candymannetje het volgende:
Het ontbreekt ze niet aan daadkracht.
En je kan ze ook niet echt beschuldigen van domheid aangezien ze een flink vermogen hebben opgebouwd.
Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken en of het een voorbeeld is voor de EU.

Omdat ik hem totaal ongeschikt vindt, en het falen van hem zou dat bevestigen . Maar als jij blij bent met hem ook prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Musk
ik denk dat Musk snelle treinen gaat initieren, dat zal tijd worden in de USA ipv die honderden vliegtuigen die heen en weer vliegen tussen LA en NY en DC
[..]
waarom ? Wat heeft dat voor nut??

Die zit niet in het kabinet van Trump.quote:
Nee, dat gaat Musk niet doen.quote:ik denk dat Musk snelle treinen gaat initieren, dat zal tijd worden in de USA ipv die honderden vliegtuigen die heen en weer vliegen tussen LA en NY en DC
[..]
Amerika redden.quote:waarom ? Wat heeft dat voor nut??

Dus jij hoopt dat hij faalt zodat jou mening bevestigd wordt?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik hem totaal ongeschikt vindt, en het falen van hem zou dat bevestigen . Maar als jij blij bent met hem ook prima.

Musk heeft het niet zo veel op met met falenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik hem totaal ongeschikt vindt, en het falen van hem zou dat bevestigen . Maar als jij blij bent met hem ook prima.

Nou heb jij even geluk dan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Musk heeft het niet zo veel op met met falen

Heel goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:17 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat hij faalt zodat jou mening bevestigd wordt?

ik hoop dat het lukt om een kleine slagvaardige efficiente overheid te bouwen, net als een modern bedrijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |