Veelzeggende beelden. Zelfs zijn Jolientje is in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:02 schreef Kodiak100 het volgende: Ah daar zit Jeff met al zijn vrienden
![]()
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zeggen geen onwaarheden. Dat doet Jeff wel die vertelde leugens om mensen verkeerd neer te zetten. Gaat die zitten bidden daar. Nep ventje
Dat is wel frappant jaquote:Op zondag 2 februari 2025 13:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Veelzeggende beelden. Zelfs zijn Jolientje is in geen velden of wegen te bekennen.
Mooi zo...quote:Op zondag 2 februari 2025 13:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Is al zo. Eigenlijk alleen maar narigheid in de comments op Tiktok en X
De week is nog lang, kan nog van alles gebeuren, is meestal zo dat het allemaal weer verandert, ik zie nog gebeuren dat Jeff gezellig gaat doen en dikke mik weer wordt met de jongensquote:Op zondag 2 februari 2025 13:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het is nog lang niet gedaan, er moeten er nog twee op de bank, Jeff maakt nu 100% kans ....
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:07 schreef mazaru het volgende:
LOL Die blik van Jordy naar Jeff![]()
[ afbeelding ]
Hij hoef nog maar keer raar te doen tegen Jolien en zij is ook klaar met hemquote:Op zondag 2 februari 2025 13:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Zelfs Milena zegt niets tegen hem haha
Nee nooit doen. Er zitten bacteriën in je neus waardoor je lelijke ontstekingen kan krijgen. Gewoon zo'n neushaartrimmertje gebruikenquote:
Als hij z'n overleden moeder erbij betrekt, is het voor mij geen spelletje meer..quote:
Milena liep ook zo naar buiten hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeff wordt weer vol genegeerd, nu door Jane, Axel en Elsa
Berouw komt na de zonden.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:08 schreef jooba het volgende:
Jefke denkt :'verdomme wa heb ik nu gedaan. Stommerik dat ik ben. Ik had mij als vent moeten gedragen hebben en die nominatie moeten pakken'.
Goed gespot!quote:Op zondag 2 februari 2025 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt meewarig naar Jeff gekeken.
[ afbeelding ]
En terechtquote:Op zondag 2 februari 2025 13:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Milena liep ook zo naar buiten hoor
Vorig seizoen Ashley met de knopquote:Op zondag 2 februari 2025 13:09 schreef basicsaint het volgende:
Is dit al eens eerder gebeurd? Dat bewoners zich zo massaal keren tegen 1 bewoner?
Volgens mij het enige wat in de buurt komt was met Jerrel toen..quote:Op zondag 2 februari 2025 13:09 schreef basicsaint het volgende:
Is dit al eens eerder gebeurd? Dat bewoners zich zo massaal keren tegen 1 bewoner?
troosten doet huilen ( daarom wil ik ook nooit getroost worden als ik al iets huil)quote:Op zondag 2 februari 2025 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
jane ligt in de armen van pootje
en doet weer huilie
Mooi, goed gezegd ....quote:Op zondag 2 februari 2025 13:09 schreef Droopie het volgende:
2 spellen verliezen is geen ramp.
Je eigenwaarde verliezen wel.
Ja axel was ook al eens aan de beurtquote:Op zondag 2 februari 2025 13:09 schreef basicsaint het volgende:
Dat komt vanzelf wel. Alles wordt daar doorverteld.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:10 schreef Koos1958 het volgende:
Nu even in de groep vertellen wat hij als argumenten heeft gebruikt en iedereen baalt van hem
Dat denk ik ook, wel gesprek gehoord over door familie bij slechte relatie weggehaald. Vertelde ze tegen jordy toen. En miskraam gehad vertelde ze tegen sharicequote:Op zondag 2 februari 2025 13:10 schreef Rhosyn het volgende:
Er zit heel veel verdriet in Jane. Oud verdriet enzo...
Ik denk niet dat het gespeeld is.
Denk dat het meer is omdat ze verloren door hemquote:Op zondag 2 februari 2025 13:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap niet, dat je zoveel sterker bij de kijker staat als je jezelf op de bank zet,
zelfs voor Jeff zou dit zomaar positief kunnen uitpakken ..... hoewel ....
Tja toen dit Axel overkwam die ook "gewoon het spel speelde" vond men hem zielug. Niet om het een of ander hoor van mij mag Jeff met zijn sik over de keien naar buiten maar het is wel de dubbele standaard van de kijker.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeff wordt weer vol genegeerd, nu door Jane, Axel en Elsa
Hier nog 1.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
troosten doet huilen ( daarom wil ik ook nooit getroost worden als ik al iets huil)
Ja dat is waar. Maar BB moest op een gegeven moment wel 'ingrijpen' zodat de rest weer normaal ging doen tegen haar.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou Ashley had Glenn in ieder geval nog
vat ik niet zo op..quote:Op zondag 2 februari 2025 13:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy komt Jeffrey even in de put praten .....
Axel heeft de aaibaarheidsfactor.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Tja toen dit Axel overkwam die ook "gewoon het spel speelde" vond men hem zielug. Niet om het een of ander hoor van mij mag Jeff met zijn sik over de keien naar buiten maar het is wel de dubbele standaard van de kijker.
Hoe dieper, hoe beter...quote:Op zondag 2 februari 2025 13:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy komt Jeffrey even in de put praten .....
ja inderdaad, dus vandaar dat Jane blijft miepen hahaquote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hier nog 1.Getroost worden maakt het alleen maar erger.
En Axel is geen red flag, zoals Jeff wel is met Jolien..quote:
Axel heeft geen 2 gezichten in tegenstelling tot Jeffreyquote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Tja toen dit Axel overkwam die ook "gewoon het spel speelde" vond men hem zielug. Niet om het een of ander hoor van mij mag Jeff met zijn sik over de keien naar buiten maar het is wel de dubbele standaard van de kijker.
jaquote:Op zondag 2 februari 2025 13:16 schreef ledn81 het volgende:
liep nog erg achter.. zitten we op twinstream nu?
Vind wel dat er een wezenlijk verschil zit tussen niet aangekeken worden omdat je het spel speelt of niet aangekeken worden om je je daar al dagen als absolute klootzak gedraagt. Met nu deze 'speltactiek' als de druppel in de emmers van medebewoners (en kijkers).quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zei ze niet trotsquote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef ben34567 het volgende:
Een week of twee geleden Jane nog trots : “ik heb al twee vrouwen doen huilen”
Nee, maar we moeten wel nog even afwachten of dat echt is gezegd ......quote:Op zondag 2 februari 2025 13:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy weet niet dat Jeffrey zijn overleden moeder erbij heeft gehaald.
Ja oprecht zit hij hem uit de put te halen..quote:Op zondag 2 februari 2025 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is de meest naïeve persoon in dat huis.
Ja zonde is dat, hij ziet dingen wel goed maar heeft nul zelfvertrouwen en vertrouwt daarom nooit op zn eigen oordelquote:Op zondag 2 februari 2025 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is de meest naïeve persoon in dat huis.
Axel kwam binnen met dat hij het spel wilt en gaat spelen. Bij Jeffrey heeft het niet met het spel te maken, maar met hoe hij persoonlijk is en hoe met situaties omgaat.quote:
Doet hij steeds.quote:
Ik zie geen enkele reden waarom Jane dit zou verzinnen en ik zie genoeg redenen dat Jeffrey dit daadwerkelijk heeft gedaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar we moeten wel nog even afwachten of dat echt is gezegd ......![]()
Ik geloof Jane, maar ik moet het eerst zelf terugzien ....
Of hij staat er boven dat kan ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:17 schreef mazaru het volgende:
Jordy is ook een sukkel. Vorige week werd hij nog genaaid door Jeffrey en nu tuint hij weer in zijn leugens
Is al slachtoffer van jeff.geweest de afgelopen 2.weken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doet hij steeds.
Ik gun het hem niet, maar ik hoop toch echt dat hij het volgende slachtoffer van Jeff.
Dan maar voelen
WTF ????quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al slachtoffer van jeff.geweest de afgelopen 2.weken.
Jordy is in het toneel stukje van gister getraptquote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Droopie het volgende:
Man man.
Man man.
Jordy, ouwe NSB'er die je er bent.
Je hoeft hem niet de grond in te praten, maar met je respect voor gisteren en meelullen.
Zeg dan maar gewoon niets.
kans dat jordy dat vorige weken niet eens zo heeft ervarenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al slachtoffer van jeff.geweest de afgelopen 2.weken.
Nog steeds dusquote:Op zondag 2 februari 2025 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zat een tijdje geleden in het boudoir.
Nou, ik zie wel redenen, als je maar manipulatief genoeg bent, maar dat is ze voor mij nu (nog) niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom Jane dit zou verzinnen en ik zie genoeg redenen dat Jeffrey dit daadwerkelijk heeft gedaan.
Sharicequote:Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Die liet neushaar eruit trekken door milena
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef basicsaint het volgende:
Oh nee, Keanu vertelt nog een keer hoe hij is.
ja!!!quote:Op zondag 2 februari 2025 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en Jane moeten ook verplicht samen douchen toch
Ik ook ....quote:Op zondag 2 februari 2025 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is in het toneel stukje van gister getrapt
Jeffrey is de bewezen manipulator. Jane heeft nog nergens over gelogen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nou, ik zie wel redenen, als je maar manipulatief genoeg bent, maar dat is ze voor mij nu (nog) niet.
Maar uiteindelijk gaat het om veel geld dat je kunt winnen ....
Jordy wil graag een vlinder worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy is in het toneel stukje van gister getrapt
of niet douchenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en Jane moeten ook verplicht samen douchen toch
Pootje mssquote:Op zondag 2 februari 2025 13:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jeffrey is de bewezen manipulator. Jane heeft nog nergens over gelogen.
We gaan het zien wel als Jeffrey door de een van de anderen hiermee wordt geconfronteerd.
Filler die productie erin zet om te vermijden dat de hoofdspelers te vroeg het huis moeten verlaten.quote:
Ãhh had ik graag gewild. Maar ik eet helaas stoofpeertjes met draadjesvleesquote:
Lekker , had ik de afgelopen week,quote:Op zondag 2 februari 2025 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ãhh had ik graag gewild. Maar ik eet helaas stoofpeertjes met draadjesvlees
daar zit ik ook op te wachtenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Kom op Jane: gooi dat overleden moeder argument er nog even uit tegen Matti
ja ja ze zei hetquote:Op zondag 2 februari 2025 13:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Kom op Jane: gooi dat overleden moeder argument er nog even uit tegen Matti
Wat een ongelooflijke lamlul die jeffquote:Op zondag 2 februari 2025 13:31 schreef Ebinas het volgende:
Ja daar is hij. Weer het argument van zijn overleden moeder.
Toen brak ze, en ze begint weer te huilen. Omdat persoonlijk
Ik snap echt wel dat ze hierom emotioneel is.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke lamlul die jeff
ze heeft groot gelijk dat ze hier nu even aan toegeeft.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane moet nu wel haar rug gaan rechten want dit gejank werkt ook niet
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat ze hierom emotioneel is.
Wat moet je dan. Keihard zijn, maar dat is ze niet en dat siert haar
Ja inderdaad, Matt vertelt net dat Jeff best gesloten is, vrijwel niks over thuis verteld.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey begint dus alleen over zijn thuissituatie als het hem spel tactisch uitkomt
ja hoor, zat zelfs nog in zijn fimpje in de SLquote:Op zondag 2 februari 2025 13:35 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Jeffrey nog contact met zijn vader ? Heeft hij broers/zussen ?
Heel vies naar mannetje. ..Echt te vies dit argumentquote:Op zondag 2 februari 2025 13:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey begint dus alleen over zijn thuissituatie als het hem spel tactisch uitkomt
Ja woont thuis met broers en vaderquote:Op zondag 2 februari 2025 13:35 schreef ben34567 het volgende:
Ok vanwege dat hij zei dat er thuis niemand op hem zit te wachten; klonk alsof hij geen dichte familie meer hadquote:Op zondag 2 februari 2025 13:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hoor, zat zelfs nog in zijn fimpje in de SL
Natuurlijk Kijk naar zijn welkoms filmpje met zijn vader en zijn broer en dan zeggen dat hij niets heeft om naar terug te gaan Hoe moeten zijn broer en vader zich nu voelen en dan zijn overleden moeder ook nog eens gebruiken Een trap onder de kont moet die hebbenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:35 schreef ben34567 het volgende:
Yep, helaas welquote:Op zondag 2 februari 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:
Maar Jane is dus genomineerd en die lamlul niet?
Ja, bijzonder inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2025 13:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ok vanwege dat hij zei dat er thuis niemand op hem zit te wachten
Yepquote:Op zondag 2 februari 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:
Later horen we van Jane hoe het geeindigd is:quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Later horen we van Jane hoe het geeindigd is:
Jane brak nadat Jeffrey zei: Mijn moeder is overleden. Ik heb niemand thuis die op mij wacht, jij wel. Ze moest toen huilen en kon door de emoties geen argument meer bedenken, ze heeft de nominatie toen genomen.
Ik weet niet , ik zou liever genomineerd zijn met trots dan uitgekotst alleen op de bank te zittenquote:
ze hield zich sterk, gaf niet toe, hij ook niet, totdat hij persoonlijk werd en zei dat hij thuis niemand had die op hem wachtte en hij de liefde had gevonden in het huis en zij wél iemand had die op haar wachtte, toen brak ze en nam ze de pinquote:Op zondag 2 februari 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:
Ik geloof echt dat Jeffrey zijn moeder heel erg mist en dat dit flinke impact op hem heeft gehad, en nu nog steeds. In het begin moest hij een keer huilen toen Elsa genomineerd was, omdat zij als een moeder voor hem voelde.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heel vies naar mannetje. ..Echt te vies dit argumentZijn moeder hiervoor gebruiken
![]()
Ik ben zo benieuwd hoe ze dit in de uitzending gaan neerzetten.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze hield zich sterk, gaf niet toe, hij ook niet, totdat hij persoonlijk werd en zei dat hij thuis niemand had die op hem wachtte en hij de liefde had gevonden in het huis en zij wél iemand had die op haar wachtte, toen brak ze en nam ze de pin
Dat zou wel een twist zijnquote:Op zondag 2 februari 2025 13:40 schreef s1lverz het volgende:
Als Mattheus slim is zet hij z'n game changer in om Jane te saven en Jeffrey op de bank te zetten
Gaat ie niet doen, dat ding bewaard hij voor hemzelfquote:Op zondag 2 februari 2025 13:40 schreef s1lverz het volgende:
Als Mattheus slim is zet hij z'n game changer in om Jane te saven en Jeffrey op de bank te zetten
Doet hij niet. Hij is veel te veilig; denk ook dat het zijn tactiek is om populair te zijn bij de kijker.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:40 schreef s1lverz het volgende:
Dat speculeert ze.....quote:Op zondag 2 februari 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa denkt dat wellicht zij nu met Jeff moet gaan strijden bij de games.
De week is lekker begonnen in ieder gevalquote:Op zondag 2 februari 2025 13:42 schreef Kodiak100 het volgende:
ach de week is nog jong kan nog veel gebeuren
Dat is uitstel van executie, als hij een poging wil doen om te groeien en het huis op scherp te zetten doet hij het. Wat zijn de risico's behalve dat de fanbase van Jeffrey (quote:Op zondag 2 februari 2025 13:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen, dat ding bewaard hij voor hemzelf
Het huis staat op scherp, bijna iedereen op Jeff. Ben je zelf lekker buiten schot.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:43 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Dat is uitstel van executie, als hij een poging wil doen om te groeien en het huis op scherp te zetten doet hij het. Wat zijn de risico's behalve dat de fanbase van Jeffrey () het hem kwalijk neemt
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het huis staat op scherp, bijna iedereen op Jeff. Ben je zelf lekker buiten schot.
De fanbase van Jeff staat nu op 2, Jolien en onze lieve heer.
alleen hierom zou ik al tegen haar stemmenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:45 schreef ben34567 het volgende:
Jane even duidelijk maken dat enkel boomers naar Big Brother kijken🥲 (klopt opzich wel)
En hij had z'n gamechanger in kunnen zetten. Zichzelf van de bank gehaald en een ander erop.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:43 schreef Droopie het volgende:
Ik geloof wel dat Matt de nominatie opzich had genomen.
Niet omdat Matt het aandurft, maar anders was Jordy weer de sjaak.
ok boomerquote:Op zondag 2 februari 2025 13:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
alleen hierom zou ik al tegen haar stemmen
whut ben geen boomerquote:Op zondag 2 februari 2025 13:45 schreef ben34567 het volgende:
Jane even duidelijk maken dat enkel boomers naar Big Brother kijken🥲 (klopt op zich wel)
Naar mennekequote:Op zondag 2 februari 2025 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jeff zit nog steeds in z'n hoekje op de bank. Dat begint ook wel triest te worden.
Dat zei ze ook helemaal niet. Ze had het erover dat ze veel kinderen als volgers heeft en dat die niet naar BB kijkenquote:
Jolien ook -1, tenzij ze het vandaag uitmaakt.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey zit nog steeds remy op de bank
ah.. stond hier dan verkeerd in de COSquote:Op zondag 2 februari 2025 13:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zei ze ook helemaal niet. Ze had het erover dat ze veel kinderen als volgers heeft en dat die niet naar BB kijken
Zit gewoonte slapen, Jeffje ZCquote:Op zondag 2 februari 2025 13:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey zit nog steeds remy op de bank
Jee... Na .. er was wel gedoetje vanmorgen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:50 schreef Hznootje het volgende:
Hebben Jolien en Jeff ruzie ofzo? Ik heb haar nog niet bij hem gezien
Jolien was in het begin even bij Jeffrey. Geloof dat hij gevoelloos praatte over de situatie en dat vindt ze maar niks.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:50 schreef Hznootje het volgende:
Hebben Jolien en Jeff ruzie ofzo? Ik heb haar nog niet bij hem gezien
Dit stukje zag ik en wilde schrijven dat hij wel een babyface koppie heeft en toen deed hij zijn ogen open.quote:
Jeff zit gewoon zijn zonde te overdenkenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:53 schreef odie22 het volgende:
axel nomineert 6 mensen en wordt genegeerd en dat is zielig , jeff maar 1
ja die moet volgend jaar wel terug komen en de badkamerquote:Op zondag 2 februari 2025 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik ze zo buiten zie zitten in het hoekje, mis ik de hottub toch wel een beetje
Dit jaar is sowieso armoedigquote:Op zondag 2 februari 2025 13:55 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik ze zo buiten zie zitten in het hoekje, mis ik de hottub toch wel een beetje
de hottub weer in de badkamerquote:Op zondag 2 februari 2025 13:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ja
[..]
ja die moet volgend jaar wel terug komen en de badkamer
Echt he. Hoe kan iemand van 24 zich gedragen als een kleutertje.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:54 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeff over de aangekoekte pannen/borden van gister: "Dat is aardappelpuree van Jane."
Het was Jeffrey die heeft gekookt en duidelijk verkondigde dat zij de afwas niet gingen doen.
Die jongen weet echt niet van ophouden.
Weg met dat kneusjequote:Op zondag 2 februari 2025 13:56 schreef Ebinas het volgende:
Jeff is zijn volgende zetten aan het berekenen, zo manipulatief en arrogant mogelijk
Ik denk dat Jolien straks de klos isquote:Op zondag 2 februari 2025 13:56 schreef Ebinas het volgende:
Jeff is zijn volgende zetten aan het berekenen, zo manipulatief en arrogant mogelijk
Dat was ze vanmorgen alquote:Op zondag 2 februari 2025 13:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien straks de klos is
Ook primaquote:Op zondag 2 februari 2025 13:57 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien straks de klos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |