Vind wel dat er een wezenlijk verschil zit tussen niet aangekeken worden omdat je het spel speelt of niet aangekeken worden om je je daar al dagen als absolute klootzak gedraagt. Met nu deze 'speltactiek' als de druppel in de emmers van medebewoners (en kijkers).quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Tja toen dit Axel overkwam die ook "gewoon het spel speelde" vond men hem zielug. Niet om het een of ander hoor van mij mag Jeff met zijn sik over de keien naar buiten maar het is wel de dubbele standaard van de kijker.
Dat zei ze niet trotsquote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef ben34567 het volgende:
Een week of twee geleden Jane nog trots : “ik heb al twee vrouwen doen huilen”
Nee, maar we moeten wel nog even afwachten of dat echt is gezegd ......quote:Op zondag 2 februari 2025 13:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy weet niet dat Jeffrey zijn overleden moeder erbij heeft gehaald.
Ja oprecht zit hij hem uit de put te halen..quote:Op zondag 2 februari 2025 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is de meest naïeve persoon in dat huis.
Ja zonde is dat, hij ziet dingen wel goed maar heeft nul zelfvertrouwen en vertrouwt daarom nooit op zn eigen oordelquote:Op zondag 2 februari 2025 13:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy is de meest naïeve persoon in dat huis.
Axel kwam binnen met dat hij het spel wilt en gaat spelen. Bij Jeffrey heeft het niet met het spel te maken, maar met hoe hij persoonlijk is en hoe met situaties omgaat.quote:
Doet hij steeds.quote:
Ik zie geen enkele reden waarom Jane dit zou verzinnen en ik zie genoeg redenen dat Jeffrey dit daadwerkelijk heeft gedaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar we moeten wel nog even afwachten of dat echt is gezegd ......![]()
Ik geloof Jane, maar ik moet het eerst zelf terugzien ....
Of hij staat er boven dat kan ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:17 schreef mazaru het volgende:
Jordy is ook een sukkel. Vorige week werd hij nog genaaid door Jeffrey en nu tuint hij weer in zijn leugens
Is al slachtoffer van jeff.geweest de afgelopen 2.weken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doet hij steeds.
Ik gun het hem niet, maar ik hoop toch echt dat hij het volgende slachtoffer van Jeff.
Dan maar voelen
WTF ????quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al slachtoffer van jeff.geweest de afgelopen 2.weken.
Jordy is in het toneel stukje van gister getraptquote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Droopie het volgende:
Man man.
Man man.
Jordy, ouwe NSB'er die je er bent.
Je hoeft hem niet de grond in te praten, maar met je respect voor gisteren en meelullen.
Zeg dan maar gewoon niets.
kans dat jordy dat vorige weken niet eens zo heeft ervarenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is al slachtoffer van jeff.geweest de afgelopen 2.weken.
Nog steeds dusquote:Op zondag 2 februari 2025 13:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zat een tijdje geleden in het boudoir.
Nou, ik zie wel redenen, als je maar manipulatief genoeg bent, maar dat is ze voor mij nu (nog) niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom Jane dit zou verzinnen en ik zie genoeg redenen dat Jeffrey dit daadwerkelijk heeft gedaan.
Sharicequote:Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Die liet neushaar eruit trekken door milena
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef basicsaint het volgende:
Oh nee, Keanu vertelt nog een keer hoe hij is.
ja!!!quote:Op zondag 2 februari 2025 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en Jane moeten ook verplicht samen douchen toch
Ik ook ....quote:Op zondag 2 februari 2025 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy is in het toneel stukje van gister getrapt
Jeffrey is de bewezen manipulator. Jane heeft nog nergens over gelogen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nou, ik zie wel redenen, als je maar manipulatief genoeg bent, maar dat is ze voor mij nu (nog) niet.
Maar uiteindelijk gaat het om veel geld dat je kunt winnen ....
Jordy wil graag een vlinder worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy is in het toneel stukje van gister getrapt
of niet douchenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en Jane moeten ook verplicht samen douchen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |