Pootje mssquote:Op zondag 2 februari 2025 13:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jeffrey is de bewezen manipulator. Jane heeft nog nergens over gelogen.
We gaan het zien wel als Jeffrey door de een van de anderen hiermee wordt geconfronteerd.
Filler die productie erin zet om te vermijden dat de hoofdspelers te vroeg het huis moeten verlaten.quote:
Ãhh had ik graag gewild. Maar ik eet helaas stoofpeertjes met draadjesvleesquote:
Lekker , had ik de afgelopen week,quote:Op zondag 2 februari 2025 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ãhh had ik graag gewild. Maar ik eet helaas stoofpeertjes met draadjesvlees
daar zit ik ook op te wachtenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Kom op Jane: gooi dat overleden moeder argument er nog even uit tegen Matti
ja ja ze zei hetquote:Op zondag 2 februari 2025 13:31 schreef DGK-Eric het volgende:
Kom op Jane: gooi dat overleden moeder argument er nog even uit tegen Matti
Wat een ongelooflijke lamlul die jeffquote:Op zondag 2 februari 2025 13:31 schreef Ebinas het volgende:
Ja daar is hij. Weer het argument van zijn overleden moeder.
Toen brak ze, en ze begint weer te huilen. Omdat persoonlijk
Ik snap echt wel dat ze hierom emotioneel is.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke lamlul die jeff
ze heeft groot gelijk dat ze hier nu even aan toegeeft.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane moet nu wel haar rug gaan rechten want dit gejank werkt ook niet
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik snap echt wel dat ze hierom emotioneel is.
Wat moet je dan. Keihard zijn, maar dat is ze niet en dat siert haar
Ja inderdaad, Matt vertelt net dat Jeff best gesloten is, vrijwel niks over thuis verteld.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey begint dus alleen over zijn thuissituatie als het hem spel tactisch uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |