Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Stuur gelijk Leen. Feijenoord kan wel een extra steuntje gebruiken.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
We sturen de hijskraan jouw kant op om je uit bed te helpen.
Chili Concarne......quote:
Stukje warm bad.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hommeles in het Feyenoord topic.
Had ik ookquote:
Wat zijn dit voor debiele smaken? Weer een wedstrijd ofzo? Net als bij die smerige Patatje Joppie aidsquote:Op zondag 2 februari 2025 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lays Mac & Cheese 4/10
Lays Chorizo & Onion 7/10
Lays Roasted Garlic 8/10
@:kingroland
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hommeles in het Feyenoord topic.
Die commentator kan PSV zomaar de titel kosten. Flauw dat je dat niet erkent.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:30 schreef GGMM het volgende:
In het PSV-topic zijn ze woest omdat de commentator iets van enthousiasme in zijn stem had bij de goal van Ajax.
Eentje blijft zeiden ze in de tv reclame. Gezien de reviews van Roland en Gurney zal dat dus Garlic zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor debiele smaken? Weer een wedstrijd ofzo? Net als bij die smerige Patatje Joppie aids
Ach jongen tochquote:Op zondag 2 februari 2025 22:30 schreef GGMM het volgende:
In het PSV-topic zijn ze woest omdat de commentator iets van enthousiasme in zijn stem had bij de goal van Ajax.
Niet echt. Heb het hele weekend in een verhuizing gezeten en door mijn rug gegaan. Aardige dramaandag dus.quote:
Jij gaat wel erg vaak door je rug. Sterkte maatquote:Op maandag 3 februari 2025 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt. Heb het hele weekend in een verhuizing gezeten en door mijn rug gegaan. Aardige dramaandag dus.
Note to myself dat ik daar de volgende keer een bedrijf voor inhuur gezien ik verhuizen het allerkutste vind dat er is op de wereld.
Zwak puntje inderdaad, sport ook weer te weinig om de boel daar aan te sterken.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij gaat wel erg vaak door je rug. Sterkte maat
Nee, nee, nee.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk dat ze hem nog een platvorm geven. Wat een onzin kan die man uitkramen.
Vanaf nu welquote:Op maandag 3 februari 2025 09:50 schreef maxi-mus het volgende:
Ik dacht oprecht dat het een miem was.
Ik zag laatst een foto die is niet meer zo gespierd. Daarom pakt hij nu maar de vrouwtjes denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:30 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe @:Badderharing is uit.
@:Zipportal
@:Caland
Kickbokser Badr Hari opnieuw opgepakt op verdenking van mishandeling
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Platvorm is mijn favoriete boek uit het oeuvre van Michel Houellebecq.
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto die is niet meer zo gespierd. Daarom pakt hij nu maar de vrouwtjes denk ik.
Lol.quote:De legende maakte via Instagram zijn nieuwe liefde bekend. Helemaal nieuw in zijn leven is zijn prille vriendin niet, want ze was eerder babysitter van zijn kinderen.
Een Marokkaan met losse handjesquote:Op maandag 3 februari 2025 11:30 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe @:Badderharing is uit.
@:Zipportal
@:Caland
Kickbokser Badr Hari opnieuw opgepakt op verdenking van mishandeling
Goh ja, dat is ook alweer lang. Ik vind het de laatste tijd weer erg gezellig op den Foks.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zit er ook al weer 8 jaar makker.
Harharhar.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rond dit tijdstip zijn ze meestal naar je moeder. Dus het valt mee.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja, dat is ook alweer lang. Ik vind het de laatste tijd weer erg gezellig op den Foks.
Het komt nog steeds niet echt in de buurt bij de hoogtijdagen, maar akkoord.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja, dat is ook alweer lang. Ik vind het de laatste tijd weer erg gezellig op den Foks.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt nog steeds niet echt in de buurt bij de hoogtijdagen, maar akkoord.
Grote legende, maar alleen tong en golfer herinneren zich dat nog.quote:
En zelfs dat laatste wordt bij deze twee users steeds minder.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Grote legende, maar alleen tong en golfer herinneren zich dat nog.
Zo is natuur.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En zelfs dat laatste wordt bij deze twee users steeds minder.
Sommige mensen hebben wat meer met zeebra's die in een circel lopen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef GGMM het volgende:
Voor veel mensen heeft de aarde een ronde vorm. Voor sommige mensen heeft hij meer een platvorm
klopt, een forum is natuurlijk ook een verouderd platvorm.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
klopt, een forum is natuurlijk ook een verouderd platvorm.
Ach, Leon.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland Leon ten Voorde is ook weer woedend dat iemand Twente niet als droomclub ziet.
Klopt. En je rug is echt kut om pijn te hebben. Helemaal immobiel dan.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt. Heb het hele weekend in een verhuizing gezeten en door mijn rug gegaan. Aardige dramaandag dus.
Note to myself dat ik daar de volgende keer een bedrijf voor inhuur gezien ik verhuizen het allerkutste vind dat er is op de wereld.
Sommige lukt het om zich een beetje op te werken op de maatschappelijke ladder. Al is het als vechter of als acteur, onder de streep blijven het allemaal debielen uit een geborneerde cultuur.quote:
Je bent zelf geborneerd.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sommige lukt het om zich een beetje op te werken op de maatschappelijke ladder. Al is het als vechter of als acteur, onder de streep blijven het allemaal debielen uit een geborneerde cultuur.
@:Kukelecucktsju10
Niet zo veel PSV-ers.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:10 schreef mitt het volgende:
Worden wel een hoop moeilijke woorden gebruikt hier zeg.
Lijkt de big 4 welquote:Op maandag 3 februari 2025 14:10 schreef mitt het volgende:
Worden wel een hoop moeilijke woorden gebruikt hier zeg.
Hoe bevalt het agile werken?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lijkt de big 4 wel
@:monkyyy check deze
Ik tagde je gisteren nog op Twitter, geen reactie.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lijkt de big 4 wel
@:monkyyy check deze
Het Twitterplatvorm wordt door KingRoland zeer sporadisch gebruiktquote:Op maandag 3 februari 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik tagde je gisteren nog op Twitter, geen reactie.
Leuk om naar te kijken is niet allesquote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Lol.
Wat een mafklapper. Die had echt een knappe blonde vrouw.
Dit vind ik wel om te lachen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het Twitterplatvorm wordt door KingRoland zeer sporadisch gebruikt
2010 20.000.000 posts. 2023 2.000.000 posts.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Watquote:Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En zelfs dat laatste wordt bij deze twee users steeds minder.
Alberto checking de kasteel.quote:
Ik doe met je mee.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe voor de verandering agv.
Ik ook!quote:Op maandag 3 februari 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
patatquote:Op maandag 3 februari 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pastaquote:Op maandag 3 februari 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat en kip.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@chufi @Koffieplanter klopt dit?quote:Op maandag 3 februari 2025 18:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Salsa rosada noemen ze dat in Latijns Amerika
Het is officieel meer als een soort cocktailsaus, maar als je ketchup em mayo mengt noemen ze dat ook wel zoquote:Op maandag 3 februari 2025 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:chufi @:koffieplanter klopt dit?
Ieder zijn ding.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En wat sambal Oelek en een dot slagroom @:Zipportal
oh zo leer ik elke dag weer wat nieuws!quote:Op maandag 3 februari 2025 18:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is officieel meer als een soort cocktailsaus, maar als je ketchup em mayo mengt noemen ze dat ook wel zo
Het valt me op dat de druiven erg zuur zijn in Rotterdamquote:Op maandag 3 februari 2025 18:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh zo leer ik elke dag weer wat nieuws!@:ggmm
"De reus is ontwaakt!" - HMFquote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me op dat de druiven erg zuur zijn in Rotterdam
Oh wat zijn ze gefrustreerd
Die hadden er vorig jaar alvast rekening mee gehouden dat zij vanaf nu de nieuwe topclub zijn voor de komende 10 jaar.
Ja, jammer.
zE hAdDe dU LiJn sLoT moTTuH doOrTrEkKuHquote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me op dat de druiven erg zuur zijn in Rotterdam
Oh wat zijn ze gefrustreerd
Die hadden er vorig jaar alvast rekening mee gehouden dat zij vanaf nu de nieuwe topclub zijn voor de komende 10 jaar.
Ja, jammer.
ik ga thee drinkenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
zE hAdDe dU LiJn sLoT moTTuH doOrTrEkKuH
KingRoland gaat thee drinkenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
zE hAdDe dU LiJn sLoT moTTuH doOrTrEkKuH
Ik ben trots op je maat. Daar kunnen anderen nog wat van leren.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee ik ben toch geen dik zwijn?
Je bent zelf een klein Snickertje.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet een kleintje Snickers, nu.
Ik zal je nog eens taggen op den Twitters, gore hond. Ik hoop dat je verkettert in de de krochten van de helquote:Op maandag 3 februari 2025 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee ik ben toch geen dik zwijn?
Goh...quote:Mocro Maffia-acteur Meftah (20) eerder ook al betrokken bij grote vechtpartij bij voetbalclub: ‘Een slagveld’
Pizze @Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:38 schreef onlogisch het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ant-lezers~v1268899/
avgtje verstoten van de troon
[poll=8463]
Platvormquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak een schrijffoutje in het Feyenoordtopic en forumgebruiker @:Tjacka lacht mij uit
Wtf is er met jou aan de hand deze week?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak een schrijffoutje in het Feyenoordtopic en forumgebruiker @:Tjacka lacht mij uit
Laat me met rust.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf is er met jou aan de hand deze week?
Wat spreekt jou het meeste aan, aan North-Dakota?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:00 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president koop ik North-Dakota.
Dat het geen South-Dakota is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat spreekt jou het meeste aan, aan North-Dakota?
Fargogodenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:00 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president koop ik North-Dakota.
Ik vind de hoofdstad, Bismarck, wel aardigquote:
oh ik dacht dat hij net als Gandalf uit het rijk Valinor kwam.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder is het natuurlijk een topshow dat niemand minder dan Wiz Khalifa er vandaan komt.
Is dat familie van Mia?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind de hoofdstad, Bismarck, wel aardig
Verder is het er goed wonen. Lekker rustig, veel ruimte. Verder is het natuurlijk een topshow dat niemand minder dan Wiz Khalifa er vandaan komt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Echt fijn dat je weer de vervelende pisnicht van een tijd geleden bent
Apen lachen als ze bang zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Mia Marina.quote:
Dat zeg ik net. De broer van Henk de Vries is haar schoonbroer.quote:
Mooiste naam ooit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. De broer van Henk de Vries is haar schoonbroer.
Hier in Bommel heet iemand zo. Is zo'n beetje de bekendste Bommelaar. De Bolle noemt iedereen hem. Runde een jeugdsoos, organiseerde voetbaltoernooien, manusje van alles bij NIVO Sparta etc. Heeft een broer die Huib heet.quote:
Ladyboys neuken in Pattaya. @Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier in Bommel heet iemand zo. Is zo'n beetje de bekendste Bommelaar. De Bolle noemt iedereen hem. Runde een jeugdsoos, organiseerde voetbaltoernooien, manusje van alles bij NIVO Sparta etc. Heeft een broer die Huib heet.
Hier op de foto met een andere Herman. Ook een goede voetballer.
[ afbeelding ]
Ik sta open voor suggestiesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #nietviesdik
Lekker aan het zeevissen met de mannenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier in Bommel heet iemand zo. Is zo'n beetje de bekendste Bommelaar. De Bolle noemt iedereen hem. Runde een jeugdsoos, organiseerde voetbaltoernooien, manusje van alles bij NIVO Sparta etc. Heeft een broer die Huib heet.
Hier op de foto met een andere Herman. Ook een goede voetballer.
[ afbeelding ]
Hij is er elke winter. Ik "verdenk" hem er ook van.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ladyboys neuken in Pattaya. @:Kukelecucktsju10
Pesto pasta......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #nietviesdik
Zonder je Jezussandalen uit te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ladyboys neuken in Pattaya. @:Kukelecucktsju10
Rambodiriquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:35 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1327 4/6
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟨⬛🟩🟩
🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1123 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:ggmm @:rambodiri @:alpeko
Goedemorgen
Kipschnitzel met bruin brood.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kipschnitzel met bruin brood.
Tot vanavond bij het voeballu......
Vanavond zit je ze op je gezicht maat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom kunnen vrouwen niet gewoon vrienden blijven? Altijd die move waarvan je weet dat ie komt
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond zit je ze op je gezicht maat.
BBQ-en in de achtertuin.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets @:zipportal
Ze wist niet dat ze enkel FWB was? Vertel ons alles!quote:Op woensdag 5 februari 2025 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom kunnen vrouwen niet gewoon vrienden blijven? Altijd die move waarvan je weet dat ie komt
Ken je deze https://www.haxball.com/ ?quote:Op woensdag 5 februari 2025 06:57 schreef mitt het volgende:
Deze al eens voorbij gekomen?
https://www.immaculatefooty.com/
Wie is jouw fwb binnen dit subforum?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze wist niet dat ze enkel FWB was? Vertel ons alles!
Onlo natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie is jouw fwb binnen dit subforum?
Je bent een lieve jongen.quote:
Ik heb er één die ik niet meer gebruik sinds @Charz weg isquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb zo een videocall maar ik bedenk me net dat ik geen webcam heb
Gelachenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er één die ik niet meer gebruik sinds @:charz weg is
Dm je adres maar even
Zit dat niet op elke laptop tegenwoordig?quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb zo een videocall maar ik bedenk me net dat ik geen webcam heb
Ja, op mijn werklaptop. Die ga ik nu maar gebruikenquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zit dat niet op elke laptop tegenwoordig?
Daarna weer lekker afplakken. Laat de ROVERHEID niet meekijken makker.quote:Op woensdag 5 februari 2025 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, op mijn werklaptop. Die ga ik nu maar gebruiken
Hij kan tegen de rechter liegen maar God ziet alles.quote:
quote:Ecclesiastes 12:14
For God will bring every deed into judgment, including every hidden thing, whether it is good or evil.
Kan gebeuren maat.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Ook ik glij uit in het KNVB beker topic
Ach, Onlogisch pleurt er een slotje tegenaan op advies van een of andere buitenstaander die je nooit in VBL ziet maar de pé op mij heeft. Ik zal nog eens een topic openen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Ook ik glij uit in het KNVB beker topic
Dat ga je zeker doen!quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, Onlogisch pleurt er een slotje tegenaan op advies van een of andere buitenstaander die je nooit in VBL ziet maar de pé op mij heeft. Ik zal nog eens een topic openen.
Dacht het niet.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, Onlogisch pleurt er een slotje tegenaan op advies van een of andere buitenstaander die je nooit in VBL ziet maar de pé op mij heeft. Ik zal nog eens een topic openen.
Waarom 500 gram? Welke spiermassa heb jij nog te onderhouden?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
Ik verorber momenteel 500 gram magere kwark
Befjegodquote:
@Caland vindt dit leuk.quote:‘Amsterdammers leven ongeveer 11 maanden korter en roken gemiddeld 4,4 sigaretten per dag mee door de vieze lucht in de stad,’ schrijft ze. Volgens onderzoek van TNO zal de uitstootvrije vaarzone vooral effect hebben tijdens piekmomenten, zoals drukke zomerse dagen.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:06 schreef onlogisch het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)-gaat-door~bdba1b0c/
[..]
@:Caland vindt dit leuk.
Siciliaanse pasta. Banaan en sinaasappel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli en een visje.
Dat ga ik nu doen. Dan ff journaal en sportjournaal en dan plat. Beetje moe deze week. Denk door de Oedeem therapie. Zo'n Thaise van 120 kilo die blootvoets over je rug paradeert gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Tot merrege......quote:
Geen happy endingquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ga ik nu doen. Dan ff journaal en sportjournaal en dan plat. Beetje moe deze week. Denk door de Oedeem therapie. Zo'n Thaise van 120 kilo die blootvoets over je rug paradeert gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Tot merrege......
ben na die prikken nog nooit zo vaak ziek geweestquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:12 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Axs8OOtqzHvvHXbCbh0Xzw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTc3Ng--/https://media.zenfs.com/e(...)44aca96fc]afbeelding[/url] ]
Godgod @KingRoland @RamboDirkquote:I'm Becky Bell from Auburn and I won the $754,550,826 million Powerball jackpot. To show my appreciation to God, my family and I are donating 4.2 million dollars to 20 people worldwide. You have been listed among the beneficiaries. For claim and further explanations, don't hesitate to get in touch with my e-mail address:
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:03 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik zat in een meeting
Maar we gaan nu luncheneet smakelijk!
Ik ga bij mijn moeder eten, Chinees!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Alsof ik naar Rotterdam wilquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:41 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado @:karina kan nu prima de IC direct nemen van zuid ipv centraal naar rotterdam. Erg fijn
Gerookte zalm.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Pas op voor je longen.quote:
Doe ik.quote:
Kippensoep.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik een paar koppen kippenbouillion. Bloeddruk veel te laag. Nu twee zakken zoute gewone chips. Dat mag nu.quote:
Zwijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik een paar koppen kippenbouillion. Bloeddruk veel te laag. Nu twee zakken zoute gewone chips. Dat mag nu.
Geniet er lekker van makkerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Om de avond af te sluiten drink ik nog een kopje thee met een kleine traktatie (stroopwafel) om het weekend in te luiden.
Goeiemorgen. Even m'n dag en nacht ritme aanpassen. Zondagnacht De Superbowl kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |