Platvormquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak een schrijffoutje in het Feyenoordtopic en forumgebruiker @:Tjacka lacht mij uit
Wtf is er met jou aan de hand deze week?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Ik maak een schrijffoutje in het Feyenoordtopic en forumgebruiker @:Tjacka lacht mij uit
Laat me met rust.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wtf is er met jou aan de hand deze week?
Wat spreekt jou het meeste aan, aan North-Dakota?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:00 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president koop ik North-Dakota.
Dat het geen South-Dakota is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat spreekt jou het meeste aan, aan North-Dakota?
Fargogodenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:00 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president koop ik North-Dakota.
Ik vind de hoofdstad, Bismarck, wel aardigquote:
oh ik dacht dat hij net als Gandalf uit het rijk Valinor kwam.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder is het natuurlijk een topshow dat niemand minder dan Wiz Khalifa er vandaan komt.
Is dat familie van Mia?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind de hoofdstad, Bismarck, wel aardig
Verder is het er goed wonen. Lekker rustig, veel ruimte. Verder is het natuurlijk een topshow dat niemand minder dan Wiz Khalifa er vandaan komt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:15 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Echt fijn dat je weer de vervelende pisnicht van een tijd geleden bent
Apen lachen als ze bang zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Mia Marina.quote:
Dat zeg ik net. De broer van Henk de Vries is haar schoonbroer.quote:
Mooiste naam ooit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. De broer van Henk de Vries is haar schoonbroer.
Hier in Bommel heet iemand zo. Is zo'n beetje de bekendste Bommelaar. De Bolle noemt iedereen hem. Runde een jeugdsoos, organiseerde voetbaltoernooien, manusje van alles bij NIVO Sparta etc. Heeft een broer die Huib heet.quote:
Ladyboys neuken in Pattaya. @Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier in Bommel heet iemand zo. Is zo'n beetje de bekendste Bommelaar. De Bolle noemt iedereen hem. Runde een jeugdsoos, organiseerde voetbaltoernooien, manusje van alles bij NIVO Sparta etc. Heeft een broer die Huib heet.
Hier op de foto met een andere Herman. Ook een goede voetballer.
[ afbeelding ]
Ik sta open voor suggestiesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #nietviesdik
Lekker aan het zeevissen met de mannenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier in Bommel heet iemand zo. Is zo'n beetje de bekendste Bommelaar. De Bolle noemt iedereen hem. Runde een jeugdsoos, organiseerde voetbaltoernooien, manusje van alles bij NIVO Sparta etc. Heeft een broer die Huib heet.
Hier op de foto met een andere Herman. Ook een goede voetballer.
[ afbeelding ]
Hij is er elke winter. Ik "verdenk" hem er ook van.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ladyboys neuken in Pattaya. @:Kukelecucktsju10
Pesto pasta......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #nietviesdik
Zonder je Jezussandalen uit te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ladyboys neuken in Pattaya. @:Kukelecucktsju10
Rambodiriquote:Op woensdag 5 februari 2025 07:35 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1327 4/6
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛🟨⬛🟩🟩
🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1123 6/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩