zE hAdDe dU LiJn sLoT moTTuH doOrTrEkKuHquote:Op maandag 3 februari 2025 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het valt me op dat de druiven erg zuur zijn in Rotterdam
Oh wat zijn ze gefrustreerd
Die hadden er vorig jaar alvast rekening mee gehouden dat zij vanaf nu de nieuwe topclub zijn voor de komende 10 jaar.
Ja, jammer.
ik ga thee drinkenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
zE hAdDe dU LiJn sLoT moTTuH doOrTrEkKuH
KingRoland gaat thee drinkenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
zE hAdDe dU LiJn sLoT moTTuH doOrTrEkKuH
Ik ben trots op je maat. Daar kunnen anderen nog wat van leren.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee ik ben toch geen dik zwijn?
Je bent zelf een klein Snickertje.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet een kleintje Snickers, nu.
Ik zal je nog eens taggen op den Twitters, gore hond. Ik hoop dat je verkettert in de de krochten van de helquote:Op maandag 3 februari 2025 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee ik ben toch geen dik zwijn?
Goh...quote:Mocro Maffia-acteur Meftah (20) eerder ook al betrokken bij grote vechtpartij bij voetbalclub: ‘Een slagveld’
Pizze @Kukelecucktsju10quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:38 schreef onlogisch het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ant-lezers~v1268899/
avgtje verstoten van de troon
[poll=8463]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |