klopt, een forum is natuurlijk ook een verouderd platvorm.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt nog steeds niet echt in de buurt bij de hoogtijdagen, maar akkoord.
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
klopt, een forum is natuurlijk ook een verouderd platvorm.
Ach, Leon.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland Leon ten Voorde is ook weer woedend dat iemand Twente niet als droomclub ziet.
Klopt. En je rug is echt kut om pijn te hebben. Helemaal immobiel dan.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt. Heb het hele weekend in een verhuizing gezeten en door mijn rug gegaan. Aardige dramaandag dus.
Note to myself dat ik daar de volgende keer een bedrijf voor inhuur gezien ik verhuizen het allerkutste vind dat er is op de wereld.
Sommige lukt het om zich een beetje op te werken op de maatschappelijke ladder. Al is het als vechter of als acteur, onder de streep blijven het allemaal debielen uit een geborneerde cultuur.quote:
Je bent zelf geborneerd.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sommige lukt het om zich een beetje op te werken op de maatschappelijke ladder. Al is het als vechter of als acteur, onder de streep blijven het allemaal debielen uit een geborneerde cultuur.
@:Kukelecucktsju10
Niet zo veel PSV-ers.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:10 schreef mitt het volgende:
Worden wel een hoop moeilijke woorden gebruikt hier zeg.
Lijkt de big 4 welquote:Op maandag 3 februari 2025 14:10 schreef mitt het volgende:
Worden wel een hoop moeilijke woorden gebruikt hier zeg.
Hoe bevalt het agile werken?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lijkt de big 4 wel
@:monkyyy check deze
Ik tagde je gisteren nog op Twitter, geen reactie.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lijkt de big 4 wel
@:monkyyy check deze
Het Twitterplatvorm wordt door KingRoland zeer sporadisch gebruiktquote:Op maandag 3 februari 2025 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik tagde je gisteren nog op Twitter, geen reactie.
Leuk om naar te kijken is niet allesquote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Lol.
Wat een mafklapper. Die had echt een knappe blonde vrouw.
Dit vind ik wel om te lachen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het Twitterplatvorm wordt door KingRoland zeer sporadisch gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |